Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2792
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
I det siste har flere tatt overdose på et nytt og farlig stoff som har kommet til Bodø. Er det noen som vet hvilket stoff det kan være? Noen mener at det er uren amfetamin, men jeg trodde nesten alt av amfetamin var urent.

Artikkel:

http://www.an.no/nyheter/article5126129.ece
Når skal de forstå at statsstyring av stoff er en løsning? Da vil jo mest sannsynelig ikke slike tilfeller forekomme.
Sitat av Muradi Vis innlegg
I det siste har flere tatt overdose på et nytt og farlig stoff som har kommet til Bodø. Er det noen som vet hvilket stoff det kan være? Noen mener at det er uren amfetamin, men jeg trodde nesten alt av amfetamin var urent.

Artikkel:

http://www.an.no/nyheter/article5126129.ece
Vis hele sitatet...
Det kan være Heroin?
Det kan også være et hvilket som helst annet stoff.
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Det kan være Heroin?
Vis hele sitatet...
På bildet i lokal avisa var det bilder av poser med amfetamin, ikke at det egentlig har noe i det hele tatt med hvilket stoff det var...

Synes det blir for dumt å vise amfetamin når de ikke vet hvilket stoff det var!
Trist at slikt skjer, men man kan ikke forvente annet. Var en slik periode i Bergen for ikke så lenge siden når det var flere som tok overdose med GHB og endet livet sitt da.

Men når muttern leser slike saker vettu så kommer hun å forteller godgutten sin at to gutter døde av hasjoverdose. Det er ekstremt viktig at jeg ikke prøver hasj, for det er det mange som dør av.. Muttern har peiling! Ikke mer OT nå
Sist endret av Donkeybrain; 29. mai 2010 kl. 00:44.
Tviler ikke et sekund på at det er GHB. Men det hørtes ikke så altfor serriøst ut når politiadvokaten heter Bjarte Walla.
Det er nok hasj ja, definitivt.
Ryktes at det er amfetamin, hører det har vært komplikasjoner når enkelte har skutt det.
Ryktene sier uren amfetamin, ja.
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
sett en del tråder her inne i det siste, hvor maling og\ eller vaskepulver har vært mistanken.
"hvordan rense amf" har jo vært hyppig stilt i det siste her inne, så ville selv tippet amf eller noe annet pulver-ish middel.

legger til at de som mistenkte maling og omo ultra skuddet det likevel, kanskje ikke rart det blir nyhetsoppslag når slikt skjer viktigere med dosen enn hva som er i den.
kan jo godt hende at politiet vet hva slags stoff det er men går ut med en generell advarsel for å skape mest mulig noia og uro i miljøet, dvs de tenker at hvis alt dop i det området potensielt kan være farlig drapsdop så holder folk seg mest unna dop
ArbeidsledigProletar
Sitat av Seppo Vis innlegg
kan jo godt hende at politiet vet hva slags stoff det er men går ut med en generell advarsel for å skape mest mulig noia og uro i miljøet, dvs de tenker at hvis alt dop i det området potensielt kan være farlig drapsdop så holder folk seg mest unna dop
Vis hele sitatet...
For det funker mot junkiene? De skyter jo så og si hva som helst. Spesielt hvis de ikke veit om det er akkurat det de har som er farlig. Da er de vel villige til å ta sjansen.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
For det funker mot junkiene? De skyter jo så og si hva som helst. Spesielt hvis de ikke veit om det er akkurat det de har som er farlig. Da er de vel villige til å ta sjansen.
Vis hele sitatet...
nei men det funker for en hel haug med nisser som hadde tenkt å prøve xtz første gang neste helg, eller kanskje noen også tenker det shit er det sånn det er så da driter vi i å røyke den hasjen til helgen

hva vet jeg, jeg bare spekulerte litt
er noe som heter crockodile eller noe trur jeg, så det på en avis fra russland eller noe. det er 100 ganger så sterkt som amfetamin og er ekstrem enkel og ta overdose på.