Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4859
Hørte det kom noe bra amfetamin og den var visst "96% amfetamin". Hva vil de si? Den skulle vist også "grense opp til kokain". Er litt skeptisk siden jeg ikke er så mye "i" pulver miljøet. Men er dette bra og hva er det? Takk
Det vil si at det er 4% bøff(ett eller annet som ikke er amfetamin(paracet, laktose e.l)), og 96% amfetamin.

Du skal aldri stole 100% på en dealer du ikke kjenner. Kanskje han ikke vet det selv hvor mye amfetamin som er i blandinga si.
Sist endret av VinumSabbathi; 9. desember 2009 kl. 22:46.
Nå er ikke jeg noe ekspert på pulver, men det høres litt rart ut. 96% er jo typisk noe man sier om alkohol som får folk til å tenke at det er futt i det. I tillegg er vel amfetamin ganske annerledes fra kokain så sammenligningen blir snodig?
Hvis du vet hva prosent er, så vet du vel hva 96% amfetamin betyr?

Det høres forresten ut som et bullshit salgstriks. At det "grenser opp til kokain" er jo ihvertfall bull, siden det er snakk om to forskjellige stoffer med to forskjellige effekter. Uansett hvor ren amfetamin du har, så vil det ikke effektmessig ligne på kokain.
og det er 96% bullshit
Du kan regne med at det bare er kødd. De påstår at det er 96% rent, det vil jo si at den ikke er blandet ut med noe annet dritt. Men det har sannsynligvis han som selger det ingen mulighet for å vite uansett. Det som er "bra shit" i norge, er fortsatt bøffet veeldig mye.

Det at det grenser opp til kokain er det ingen logikk i, i det hele tatt. Det er to forskjellige stoffer. Jeg kan garantere deg at denne mannen, som alle andre, bare snakker driit.

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna amfetamin. Det er et skikkelig dritt-stoff, helt jævelig hangover og alt for lett å bli glad i. Men om du gjør det bare pass på dosene
Jeg er heller ikke noe "pulverkar", og forsåvidt ikke noen "ulovlig substanskar" heller, men jeg vil nok også tippe at dealere selvsagt skryter litt godt av produktene sine, på samme måte som de som selger biler, datamaskiner, vaskemaskiner, bildekk osv. osv.
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Jeg er heller ikke noe "pulverkar", og forsåvidt ikke noen "ulovlig substanskar" heller, men jeg vil nok også tippe at dealere selvsagt skryter litt godt av produktene sine, på samme måte som de som selger biler, datamaskiner, vaskemaskiner, bildekk osv. osv.
Vis hele sitatet...
Jaja. Bortsett fra at skryte og lyve er to forskjellige ting, hehe.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har lest en plass att stoffet som blir solgt i norge i snitt er under 50% reint.
Så ville jo vært helt utrolig om denne personen får tak i 96% reint stoff.

Ikke nok med att det er minimalt bøff i det, men personen som har produsert dette i første omgang må da virkelig kunne kjemi, for det er ikke bare bøffing som er ett problem når det kommer til amfetamin.

Det er også det att produsenter ikke er helt stødig, eller tar snarveier. Dette fører til att produktet som kommer ut allerede kanskje bare er 70-80% reint.
Kan han dokumentere dette?
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
nå er jo ikke kokain 100% reint heller, så at han bruker salgstriks som at det grenser mot kokain skjønner jeg ikke helt, mulig du bare er lettlurt


(hva er greia med å ta opp en så gammel tråd btw? :P )
Sitat av djchain Vis innlegg
Det er også det att produsenter ikke er helt stødig, eller tar snarveier. Dette fører til att produktet som kommer ut allerede kanskje bare er 70-80% reint.
Vis hele sitatet...

(med andre ord: bullshit med mindre han har renset den selv)

...

At noe "grenser opp mot kokain" sier bare meg at det er metamfetamin, som kan minne mer om kokain i effekt enn det vanlig amfetamin gjør.
kjøp heller brus du
Sitat av Istra Vis innlegg
Hørte det kom noe bra amfetamin og den var visst "96% amfetamin". Hva vil de si? Den skulle vist også "grense opp til kokain". Er litt skeptisk siden jeg ikke er så mye "i" pulver miljøet. Men er dette bra og hva er det? Takk
Vis hele sitatet...
Å påstå at veldig ren amfetamin "Grenser til kokain" er jo bare fjås.. Dette høres ut som typisk selger-bullshit!
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Kan han dokumentere dette?
Vis hele sitatet...
http://ar2006.emcdda.europa.eu/en/page008-en.html :

The average purity of amphetamine in 2004 varied from 5–6 % in Bulgaria to 44 % in Norway (89). Available data (90) on average amphetamine purity for the period 1999–2004 reveal overall downward trends in Latvia, Lithuania, Luxembourg, Finland and Norway and upward trends in Belgium, Germany, France, Italy, Hungary and Austria.
Det er veldig vanskelig å lage 96% amfetamin. Og det vil jo være både d-amfetamin og l-amfetamin så forholdet mellom de betyr også noe. Så selv om du får greier som aldri er blitt bøffa ut skal det fortsatt godt gjøres at det er tilnærmet rent.

Ikke se bortifra at det er (delvis) metamfetamin.
Enig i det du skriver Stratops. Men sier selgeren at det er 96% ren amfetamin, kan det ikke være mye meta i den da, så den tviler jeg på uansett om det er bøff eller ikke.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Enig i det du skriver Stratops. Men sier selgeren at det er 96% ren amfetamin, kan det ikke være mye meta i den da, så den tviler jeg på uansett om det er bøff eller ikke.
Vis hele sitatet...
Om en selger sier det er 96% reint så er det 96% sjangse for att han lyver (mest sannsynligvis mer... ), da av tidligere nevnte grunner...

Og jo, det er mer enn normalt og bøffe amfetamin med meta for og gi det en større effekt, og dermed vil man kunne "lure" naive kjøpere til og tro det er sterkere enn hva det egentlig er!
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Det vil si at det er 4% bøff(ett eller annet som ikke er amfetamin(paracet, laktose e.l)), og 96% amfetamin.

Du skal aldri stole 100% på en dealer du ikke kjenner. Kanskje han ikke vet det selv hvor mye amfetamin som er i blandinga si.
Vis hele sitatet...
Nei, desverre.

Det vil si at selgere som jeg vil si er på grensen til å være tilbakestående hyper opp produktet sitt ved å si det er 96% rent, og det blir igjen bekreftet at det bare er tomme (og ikke minst dumme) ord når de sier at det grenser til kokain.

Hadde ledd så jeg gren om en prøvde å selge meg noe greier med de salgstriksene der.
Ble litt nysgjerrig jeg nå. Noen som vet hvordan effekt tilnærmet ren amfetamin har i forhold til vanlig gateamf? Eller er det noen her som har prøvd relativt ren kokain? Er det en renere rus?
Sitat av The-kid Vis innlegg
Ble litt nysgjerrig jeg nå. Noen som vet hvordan effekt tilnærmet ren amfetamin har i forhold til vanlig gateamf? Eller er det noen her som har prøvd relativt ren kokain? Er det en renere rus?
Vis hele sitatet...
Det nærmeste amfetamin som var reint og jeg har prøvd er Ice... det er jo rein Meta så og si...
Sitat av djchain Vis innlegg
Det nærmeste amfetamin som var reint og jeg har prøvd er Ice... det er jo rein Meta så og si...
Vis hele sitatet...
Amfetamin og meta er to forskjellige ting, selvom de gir liknende rus. Til deg over, så er også kokain rus og amfetamin rus forskjellige og kan egentlig ikke sammenlignes.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Amfetamin og meta er to forskjellige ting, selvom de gir liknende rus. Til deg over, så er også kokain rus og amfetamin rus forskjellige og kan egentlig ikke sammenlignes.
Vis hele sitatet...
Beklager, var i min egen verden når jeg svarte tidligere av diverse årsaker.. vet selvfølgelig att det er 2 forskjellige ting, har jo selv poengtert det tidligere i posten... :P

Følte meg skikkelig dust nå faktsik, men der er ett strålende eksempel på hva amfetamin kan gjøre med hodet ditt!
Sitat av Stratops Vis innlegg
Det er veldig vanskelig å lage 96% amfetamin. Og det vil jo være både d-amfetamin og l-amfetamin så forholdet mellom de betyr også noe. Så selv om du får greier som aldri er blitt bøffa ut skal det fortsatt godt gjøres at det er tilnærmet rent.

Ikke se bortifra at det er (delvis) metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Feil. En reduksjon av Norpseudoefedrin gir d-isomeret av amfetamin, og det er samme prosedyren som blir brukt av tweakere i USA til å lage hjemmebaket crystal meth fra efedrin.
ren amf= vansklig å få "form" kanskje litt form de første timene, det begynner men tar aldri helt av og du er bare våken, kjedelig når du sitter der på 2 døgnet og er potte forbanna fordi formen utble helt og du får ikke sove, ender ofte med å tvinge frem søvn med benzo/sovemedisin for å si det slik.

gate amf= vibber og form til de grader, syns/hørselbedrag og/eller superevne til å konsentrere deg (og leve deg inn i ting som f.eks gaming/dansing/prat/etc) 125% om en ting og vips så er det gått 7 timer og du har lest alle postene på forumet heh. take off, kribler og suger i magen (som når du faller kanskje) når musikken tar av eller du tenker på noe som kan gi emosjonelt utslag(f.eks sex på amf=sex blir ekstremt kjedelig uten) frysninger på huden/i kroppen, hår som reiser seg og generell overfølsomhet (for eksempel er det fort gjort å få vibber langt ned i tærne hvis noen går forbi og bare tilfeldigvis kommer borti deg (noen av disse symptomene beskriver formen når du ligger og vaker rett under overjustering))

det skal sies at jeg sjelden bruker amf og helst dropper men snorter unntaksvis, ingen aning om hvordan det fungerer hvis du skyter det.

edit: ja dette er bare mine erfaringer, ikke noen fasitt
Sist endret av Seppo; 22. juni 2010 kl. 04:52.
Sitat av djchain Vis innlegg
Det nærmeste amfetamin som var reint og jeg har prøvd er Ice... det er jo rein Meta så og si...
Vis hele sitatet...
Ekte ICE er egentlig ikke amfetamin med 4-Methylaminorex.. Veldig sjelden vare
Sitat av jørgen_87 Vis innlegg
Ekte ICE er egentlig ikke amfetamin med 4-Methylaminorex.. Veldig sjelden vare
Vis hele sitatet...
Vet, bare fått tak i rein ice 1 gang selv. Skulle mer enn gjerne fått tak i det igjen, men leverandøren min den gangen er og "utforsker fjellene i himalaya" :P