Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 10428
Hei
Har brukt Ardamax Keylogger nå i 2 månder og begynner og bli lei :P Så noen som vet hva den beste Keylogger'n er ?? Jeg kan ikke programering i det hele tatt så ikke kom med det at jeg må lage en selv Vill ha en som er ferdiglaga og det gjør ikke noe om den koster en slant


Mvh
Pondus777
Sikkerhetsklarert
Hva mener du er viktig for at den skal være bra?
Den "beste" er litt vagt å si.

Hva er galt med Ardamax siden du ikke vil bruke den?
Han begynner jo å bli lei det! (lol?)
Trådstarter
20 0
Det jeg tenkte er at viss det finnes en bedre keylogger der ute så kan jeg begynne og bruke den ?
Den beste keyloggeren er den du lager selv. Hvorfor? Fordi det er lav sjangse for at antivirus/anti-spyware etc. fanger opp en bra designet keylogger. De som er ferdiglaget, og kan lastes ned hvorsomhelst blir fort fanget opp av antivirus, samme med de som koster en del. Har du allerede en som funker, ser jeg ikke helt poenget med å lete etter en ny, bare fordi du er lei.

Angående hvilke keyloggere du kan bruke: har ikke peiling Jeg ha raldri hat bruk for en så jeg vet ikke om noen. Men som sagt: det beste er å lage den selv, for da er det større sjangse for at du ungår antivirus.
Trådstarter
20 0
Og, men for og lage en selv så må jeg sikkert gå gjennom mange år med hard lesing !! :P

Men er egentli ikke så nøye at den blir oppdaget, jeg kan jo bare sette den til ignore listen i virus programet
Sist endret av Pondus777; 20. mai 2008 kl. 12:00.
Actual Spy? Den er gratis. Så litt på den nå, og den virket helt grei...

http://www.actualkeylogger.com/downl...ey-logger.html Fulloggal er snill i dag!
Blazingtools Perfect Keylogger.
Trådstarter
20 0
Har prøvd den, Ardamax er mye bedre !
Sikkerhetsklarert
Testet både ardamax og actualspy nå.

Synes Actualspy sin var noe bedre, litt mer detaljert logg. f.eks på fokus change etc.
Ardamax tryner i et sett her.
Sitat av fulloggal
Actual Spy? Den er gratis. Så litt på den nå, og den virket helt grei...

http://www.actualkeylogger.com/downl...ey-logger.html Fulloggal er snill i dag!
Vis hele sitatet...
Malware ? Det var det Avast! Sa.
o shit waddup
Sitat av 2fast2Furious
Malware ? Det var det Avast! Sa.
Vis hele sitatet...
Ja, keyloggere går generellt under det.
Sitat av MagicalTrevor
Blazingtools Perfect Keylogger.
Vis hele sitatet...
Haha, lastet ned en fil infisert med denne keyloggeren, også var det visst noe feil, så jeg fikk opp en sånn advarsel hvor det sto "Blazingtools Perfect Keylogger. - No DLL found", så da var det jo ganske åpenbart at jeg hadde fått en keylogger på dataen :P
Noen som vet hvordan man får sendt actual spy til andre? Som en keylogger uten at de vet det helst :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av freaker911
Noen som vet hvordan man får sendt actual spy til andre? Som en keylogger uten at de vet det helst :P
Vis hele sitatet...
Søk på forumet. Social Engineering er veien å gå.
Jeg har laget en liten keylogger som laster txt fila med alt som skrives og hvor det skrives opp til nettet hvor ingen andre har tilgang på. Den kan sendes til folk uten at de aner noen fare. Trenger ikke innstalleres, bare trykkes på. Keyloggeren er skjult i et annet lite nyttig program som jeg har laget. Keyloggeren min er fortsatt på et veldig betastadie men funker greit... Noen som vil ha? :P
Sist endret av Oulie; 20. mai 2008 kl. 15:58.
Unnskyld meg, men er det så stor forskjell på de forskjellige keyloggerene a?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig stor variasjon ja, men det som er mest pain in the ass er at hver eneste keylogger du finner på nettet blir oppdaget av virus kontroll..
Sitat av Shadow Reaper
Men som sagt: det beste er å lage den selv, for da er det større sjangse for at du ungår antivirus.
Vis hele sitatet...
Er det ønskelig da?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Realist1
Er det ønskelig da?
Vis hele sitatet...
For den som lager den? Ja. For den som uønsket får den? Nei.
Er det noen keylogger der ute som kan se winlogon passordene? Vet selvsagt det finnes noen, men de må du være administrator for å innstallere, noe jeg ikke er. Hørte noen snakket om en txt fil. Mulig å lage noe sånt bare at det "snuser" i winlogon?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Oulie
Jeg har laget en liten keylogger som laster txt fila med alt som skrives og hvor det skrives opp til nettet hvor ingen andre har tilgang på. Den kan sendes til folk uten at de aner noen fare. Trenger ikke innstalleres, bare trykkes på. Keyloggeren er skjult i et annet lite nyttig program som jeg har laget. Keyloggeren min er fortsatt på et veldig betastadie men funker greit... Noen som vil ha? :P
Vis hele sitatet...
Er det mulig at jeg kunne ha fått tilgang til den?

Sitat av Oulie
Jeg har laget en liten keylogger som laster txt fila med alt som skrives og hvor det skrives opp til nettet hvor ingen andre har tilgang på. Den kan sendes til folk uten at de aner noen fare. Trenger ikke innstalleres, bare trykkes på. Keyloggeren er skjult i et annet lite nyttig program som jeg har laget. Keyloggeren min er fortsatt på et veldig betastadie men funker greit... Noen som vil ha? :P
Vis hele sitatet...
Hvor mangen trojaner har du pakken inni den i tillegg?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hm.. Jeg prøvde nylig Refog KGB employee monitor tror jeg den het...
Funket greit, men ett problem..jeg installerer den på min admin bruker, så står den å kjører der, og har fått beskjed om at den skal åvervåke en annen bruker på pcen, men når jeg trykker på "bytt bruker" fra admin til gjeste kontoen.. Så blir ingenting lagret... Hvorfor er det slik ? Er det fordi ingen programmer kan være aktive mens jeg kjører en annen bruker eller ?
Må si jeg er helt forelsket i Ardamax, men da må all antivirus av, spesielt siden kan laste opp til min passordbelagte private ftp server, og ikke stopper loggingen om du er på skolenettet, men lagrer og sender opp når du får dc.

Vanskelig å installere om du ikke har fysisk tilgang i gode 5 minutter.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Reavealer Keylogger syns jeg er bra, har installert det på min egen laptop, det gir meg da passordet til folk som låner den og skal logge på facebook for eksempel. den tar opp alt du skriver, og viser hvilke applikasjoner du har skrevet i, og hvilke browsere osv, f.eks firefox eller google chrome, msn osv.

du kan også lagre loggen som vanlig notepad fil
dette er for gratis versionen, som du kan laste ned Her
eller bare google Revealer Keylogger

om du betaler litt kan du få loggen sendt på mail eller til en FTP server

det krever jo da selfvølgelig at du har fysisk tilgang til offerets datamaskin dersom du vil keylogge noen, det kan hende du må deaktivere virusprogrammet for og få innstallert også..

lykke til
Sist endret av random36598; 29. november 2009 kl. 23:40.
Ardamax keyloggern må være det tristeste jeg har sett. har nesten fått det 3 ganger på datamaskinen min, men ardamax var så snill og spørre om jeg ville installere Ardamax keylogger på pc'n min. Svarte selfølgelig nei.
Jeg foretrekker Ardamax, veldig lett og håndtere med.
Jeg er på leting etter en keylogger som er enkel å logger det meste, å sender loggen på mail!
Noen som kan hjelpe meg?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Er det ønskelig da?
Vis hele sitatet...
la oss ta et scenario der du skal stjele passord fra en annen person. Vil du at du ikke skal klare det fordi keyloggeren ble fanget av et antivirus program?
▼ ... over en uke senere ... ▼
iambigbrother kan jo forsøkes ;o)

http://www.software4parents.com
Kan noen legge ut linker da :P ?

Men noen som vet om en Keylogger som man kan sende til andre folk og er usynlig :P ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Hva mener du er viktig for at den skal være bra?
Den "beste" er litt vagt å si.

Hva er galt med Ardamax siden du ikke vil bruke den?
Vis hele sitatet...
Ardamax er dritt. Det han sikkert vil ha er en keylogger som du kan "smugle" inn i et program, samtidig blir det sendt til deg.
Kan du ikke programere eller hex edit på noen måte. Da er det bare å oppsøke folkene som kan dette da.
Unik Krypter bare for deg koster ca 400 spenn, men selv ingen garanti lenger enn 30 dager.
Vanlig at dem sier sånn. Min er god enda, ca 8-9 mnd siden

Kommer ann på om du sprer i hytt og pine.
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan noen fortelle meg åssen man bruker en keylogger? Lagrer jeg den i en email og sender til en fyr så åpner han den, og jeg kan se alle passord han skriver inn?

Eller?

Og uansett pcen min sier at ActualSpy er virus? Er det riktig??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Raskeste og enkleste er iStealer. Den kjøres en gang og tar alle passord til alt mulig i nettleser,msn osv.
Sist endret av Luretryne; 30. april 2011 kl. 19:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
541 er en veldig god keylogger, men er også veldig kjent blant antivirus.
Mens grieve logger som enda ikke har blitt oppdaget av antivirus
Ardamax Keylogger er best.
Sett opp egen FTP server, eller skaff fra Home.no og blabla.
Gjorde dette som 14-åring, så veldig brukervennlig osv.
Last ned fra bukta.
Revealer keylogger bruker jeg ihvertfall.
Minimalistisk og simpel.
Den er ført opp på min exclude liste på avast og har ikke hatt noe problemer med den.

Sitter nå med 13 brukernavn og passord på folk som har lånt pcen min
Ølglad nordlænning
Skal du keylogge noe som skrives på din egen maskin, så foreslår jeg at du prøver programmet som heter "Refog".
Har selv gode erfaringer med refog.
Uansett hvilken keylogger jeg laster ned så blokkerer norton de.
Hvordan konfiguere norton til å tillate en keylogger??
Sitat av proton Vis innlegg
Uansett hvilken keylogger jeg laster ned så blokkerer norton de.
Hvordan konfiguere norton til å tillate en keylogger??
Vis hele sitatet...
Er ikke vanskeligere enn å slå den av? Evt. avinstalere norton? Dessuten er norton søppel..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Oulie Vis innlegg
Jeg har laget en liten keylogger som laster txt fila med alt som skrives og hvor det skrives opp til nettet hvor ingen andre har tilgang på. Den kan sendes til folk uten at de aner noen fare. Trenger ikke innstalleres, bare trykkes på. Keyloggeren er skjult i et annet lite nyttig program som jeg har laget. Keyloggeren min er fortsatt på et veldig betastadie men funker greit... Noen som vil ha? :P
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør du det? kan du vise med på en måte?