Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 6291
Skal gå på en anavar cycle nå men har bare 1 spørsmål.
Jeg skal kjøre
Uke 1 40mg ED
Uke 2-4 60mg ED
Uke 5 80mg ED

Men lurer på når skal jeg ta pillene?
jeg har 10 mg piller.

Skal det tas flere ilag? og jeg jobber offshore så er oppe om nettene også.
6 timer på 6 timer av.

Vennligst ikke diskuter noe annet enn akkurat det jeg spør etter!
Takk på forhånd!
Lag profil på t Nation eller spørr på reddit r/stereoids
Ta dem over 2-3 ganger om dagen
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Skal gå på en anavar cycle nå men har bare 1 spørsmål.
Jeg skal kjøre
Uke 1 40mg ED
Uke 2-4 60mg ED
Uke 5 80mg ED

Men lurer på når skal jeg ta pillene?
jeg har 10 mg piller.

Skal det tas flere ilag? og jeg jobber offshore så er oppe om nettene også.
6 timer på 6 timer av.

Vennligst ikke diskuter noe annet enn akkurat det jeg spør etter!
Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...

Nøkkelen når det kommer til inntak av hormoner er å ha en så jevne blodverdier som mulig. Det kan redusere endel bivirkninger. Ofte går det greit å fordele det på morgen og kveld.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nøkkelen når det kommer til inntak av hormoner er å ha en så jevne blodverdier som mulig. Det kan redusere endel bivirkninger. Ofte går det greit å fordele det på morgen og kveld.
Vis hele sitatet...
Så 06:00 og 14:00 skal gå fint? Takk for svar!
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Så 06:00 og 14:00 skal gå fint? Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Høres ganske jevnt ut
Takk for hjelpen! Har bestemt meg for å gjøre det slik:

week1 : 40ED - 06:00 - 18:00
week 2-4 : 60ED - 06:00 - 14:00 - 22:00
week5 : 80ED - 06:00 - 14:00 - 22:00

Takk for hjelpen!
Rop ut om dette ser gærnt ut
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Takk for hjelpen! Har bestemt meg for å gjøre det slik:

week1 : 40ED - 06:00 - 18:00
week 2-4 : 60ED - 06:00 - 14:00 - 22:00
week5 : 80ED - 06:00 - 14:00 - 22:00

Takk for hjelpen!
Rop ut om dette ser gærnt ut
Vis hele sitatet...
Hvor mye test kjører du sammen med det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye test kjører du sammen med det?
Vis hele sitatet...
Kjører anavar only.
Med diett og hardtrening.
Jeg er kun ute etter å gå ned i fett% samtidig som å beholde så mye muskler som mulig. Da jeg er fornøyd med størrelse
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Kjører anavar only.
Med diett og hardtrening.
Jeg er kun ute etter å gå ned i fett% samtidig som å beholde så mye muskler som mulig. Da jeg er fornøyd med størrelse
Vis hele sitatet...
Planen din er idiotisk.

Du vil ha 0 egenproduksjon mens du er på, når du kjører de dosene med Anavar, og du gidder ikke engang ta deg bryet til i det minste å kjøre en TRT dose med test?

Jeg håper virkelig du har en bedre unnskyldning enn at du ikke gidder å sette injeksjoner.

Det du begir det utpå, er gullstandarden for idioti når det kommer til sterioder. Det er absolutt INGEN grunn til å kjøre oral only.

Basert på planen din, har du 0 kunnskap.

https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index

Start der, les deg opp, og prøv igjen om noen måneder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Planen din er idiotisk.

Du vil ha 0 egenproduksjon mens du er på, når du kjører de dosene med Anavar, og du gidder ikke engang ta deg bryet til i det minste å kjøre en TRT dose med test?

Jeg håper virkelig du har en bedre unnskyldning enn at du ikke gidder å sette injeksjoner.

Det du begir det utpå, er gullstandarden for idioti når det kommer til sterioder. Det er absolutt INGEN grunn til å kjøre oral only.

Basert på planen din, har du 0 kunnskap.

https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index

Start der, les deg opp, og prøv igjen om noen måneder.
Vis hele sitatet...
Helt enig, men ts tror han har peil og trengte ingen diskusjon. Halveringstid vet han dog ikke hva er, og med et raskt google søk, ville han visst at halveringstiden til anavar er 9t, og at 2-3 ganger, helst 3, er hvordan han skal dosere.

Ta får negative gains av den kuren her. Lav dose og anavar er ofte fake.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Planen din er idiotisk.

Du vil ha 0 egenproduksjon mens du er på, når du kjører de dosene med Anavar, og du gidder ikke engang ta deg bryet til i det minste å kjøre en TRT dose med test?

Jeg håper virkelig du har en bedre unnskyldning enn at du ikke gidder å sette injeksjoner.

Det du begir det utpå, er gullstandarden for idioti når det kommer til sterioder. Det er absolutt INGEN grunn til å kjøre oral only.

Basert på planen din, har du 0 kunnskap.

https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/index

Start der, les deg opp, og prøv igjen om noen måneder.
Vis hele sitatet...
Njæ, Det er broscience at man "må" ha testosteron som base i alle sykluser. Et testosteronderivat gjør jo samme susen som testosteron. Ja, jeg vet at anavar er det dhtderivat.

Usikker på hva TS skal gjøre i lengden med det her, men har TS legit anavar er dette en grei (og for så vidt svindyr) førstegangskur med minimalt med bivirkninger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Njæ, Det er broscience at man "må" ha testosteron som base i alle sykluser. Et testosteronderivat gjør jo samme susen som testosteron. Ja, jeg vet at anavar er det dhtderivat.

Usikker på hva TS skal gjøre i lengden med det her, men har TS legit anavar er dette en grei (og for så vidt svindyr) førstegangskur med minimalt med bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å kjøre en kur som hadde minimalt med bivirkninger, men samtidig ga meg det jeg ville (forbrenne fett og beholde mest mulig.) og har funnet ut at anavar var en av di beste da.
Jeg har også nolvadex som jeg kommer til å kjøre i 4-6 uker etter kuren.

Rart at overalt på nettet så er denne kuren ikke noe ille så lenge man har råd til det, mens her så er det helt katastrofe.

Jeg leste meg nøye opp på halflife etter jeg laget denne tråden og fikk egentlig all informasjon jeg trengte. Men valgte å beholde tråden for å se om det kom noen gode tips.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange "A4 roiders" som ikke gjør egen research, men lærer brosciencen fra kompiser.

Hormonet anavar vil ikke brenne noe særlig fett i seg selv. Metabolismen din vil ikke øke fordi du tar anavar. Og det største problemet er at du vil mest sannsynlig få noe fake anavar, som feks dbol, tbol eller winstrol da selgere faker gjerne varene deres for større fortjeneste. Stoler du på selgeren din vil dette såklart ikke gjelde.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glemte å si det. Du må for all del ikke tro at du kan ta en liten, mild kur for å nå kjappe resultater for å så fortsette vanlig som tidligere. Det vil aldri være "bare en kur", og du vil miste all motivasjon du har etter kuren er over. PCT er heller ingen garanti for at egenproduksjonen går tilbake. På en annen side er anavar såpass mildt og det er en såpass bra kur at dette vil mest sannsynlig ikke være noe farlig (denne gangen).
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Njæ, Det er broscience at man "må" ha testosteron som base i alle sykluser. Et testosteronderivat gjør jo samme susen som testosteron. Ja, jeg vet at anavar er det dhtderivat.

Usikker på hva TS skal gjøre i lengden med det her, men har TS legit anavar er dette en grei (og for så vidt svindyr) førstegangskur med minimalt med bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Kverulerer du bare for å kverulere?

Et testosteronderivat er absolutt ikke det samme som testosteron, og erstatter ikke egenskapene til testosteron for å opprettholde vanlige fysiologiske funksjoner.

Du gjentar "broscience", når det er akkurat det du spytter ut. Gi meg 1 god grunn til å droppe å kjøre testosteron med Anavar, når han vil skru av produksjonen sin uansett?

Fyren har ikke peiling, han ville "forbrenne fett å beholde mest mulig" og han "fant ut at Anavar var en av de beste da".

Til OP: Du stenger av produksjonen din mens du er på, hvorfor i helvete tar du ikke en TRT dose?

Jeg er absolutt for at du skal kunne gjøre hva du vil med din egen kropp, men det her er direkte idioti, men for all del, kjør på.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kverulerer du bare for å kverulere?

Et testosteronderivat er absolutt ikke det samme som testosteron, og erstatter ikke egenskapene til testosteron for å opprettholde vanlige fysiologiske funksjoner.

Du gjentar "broscience", når det er akkurat det du spytter ut. Gi meg 1 god grunn til å droppe å kjøre testosteron med Anavar, når han vil skru av produksjonen sin uansett?

Fyren har ikke peiling, han ville "forbrenne fett å beholde mest mulig" og han "fant ut at Anavar var en av de beste da".

Til OP: Du stenger av produksjonen din mens du er på, hvorfor i helvete tar du ikke en TRT dose?

Jeg er absolutt for at du skal kunne gjøre hva du vil med din egen kropp, men det her er direkte idioti, men for all del, kjør på.
Vis hele sitatet...
Spør du meg burde han heller ta 600mg Test E per uke enn 60mg anavar per dag, men nå er det jo sånn at TS er sta og har bestemt seg, og da er det bedre å veilede enn å fortelle hvor dust han er.

Jeg regner med at greia med "Man må ha testosteron som base" kommer fra at noen retards tidligere kjørte 19nor alene som feks Deca og Tren, og da fant de vil ut etterhvert at testosteron som base vil hjelpe mot endel kjipe bivirkninger fra der.

Foreksempel- EQ/tren stack gir en helt fantastisk look og følelse og gains. Det er ingen TRT dose i den stacken.
Ut ifra responsen deres velger jeg å ikke kjøre kuren. Takk for råd og beklager tidligere holdning.

Kan dere hjelpe meg å sette opp en kur med anavar og test da?
Evt hvor mye av hver og hvor lenge.

På forhånd, takk.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Ut ifra responsen deres velger jeg å ikke kjøre kuren. Takk for råd og beklager tidligere holdning.

Kan dere hjelpe meg å sette opp en kur med anavar og test da?
Evt hvor mye av hver og hvor lenge.

På forhånd, takk.
Vis hele sitatet...
Fornuftig.

Dette er noe du strengt tatt burde kunne sette opp selv, før du begir deg ut på AAS.

Er dette første gangen din? Jeg skriver med den antagelsen at det er det.

du burde kun benytte deg av 500mg test i uka, som er standard første gangs kur.

Du så den wikien jeg linket til i tidligere innlegg? Det er den beste og mest komplette informasjonen du finner angående steroidebruk.

Her har du blant annet alt du trenger å vite om førstegangs bruk:
https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/your_first_cycle

Det er null poeng i begynne å legge til andre ting en testosteron, før du i det hele tatt vet hvordan kroppen din reagerer på det.

Anavar vil kjøre kolesterolet ditt til helvete, har du blodprøver før bruk? Vet du ditt nåværende kolesterolnivå? Vet du kolesterolnivået ditt ved kun testosteronbruk?

Dette er noe du burde ha tall på før du legger til anavar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fornuftig.

Dette er noe du strengt tatt burde kunne sette opp selv, før du begir deg ut på AAS.

Er dette første gangen din? Jeg skriver med den antagelsen at det er det.

du burde kun benytte deg av 500mg test i uka, som er standard første gangs kur.

Du så den wikien jeg linket til i tidligere innlegg? Det er den beste og mest komplette informasjonen du finner angående steroidebruk.

Her har du blant annet alt du trenger å vite om førstegangs bruk:
https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/your_first_cycle

Det er null poeng i begynne å legge til andre ting en testosteron, før du i det hele tatt vet hvordan kroppen din reagerer på det.

Anavar vil kjøre kolesterolet ditt til helvete, har du blodprøver før bruk? Vet du ditt nåværende kolesterolnivå? Vet du kolesterolnivået ditt ved kun testosteronbruk?

Dette er noe du burde ha tall på før du legger til anavar.
Vis hele sitatet...

Thanks!
Om jeg har forstått det riktig, så burde jeg kjøre en rein testokur? 500mg test i uka.
Avslutte med pct nolva.

Kjøre 12 uker med testo?
Nødvendig med armidex?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Thanks!
Om jeg har forstått det riktig, så burde jeg kjøre en rein testokur? 500mg test i uka.
Avslutte med pct nolva.

Kjøre 12 uker med testo?
Nødvendig med armidex?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Thanks!
Om jeg har forstått det riktig, så burde jeg kjøre en rein testokur? 500mg test i uka.
Avslutte med pct nolva.

Kjøre 12 uker med testo?
Nødvendig med armidex?
Vis hele sitatet...
12-15 uker er fint, opp til deg.

Arimidex eller aromasin er absolutt nødvendig, hvertfall å ha på hånd. Det finnes personer som ikke trenger AI på 500mg, men det hører til sjeldenhetene. Det finnes også personer som trenger AI På 150mg.

"Again, dosing is user dependent and you should get blood work to dial in your dose, but MOST users will find .5 mg of Arimidex or 12.5 mg Aromasin E3D or E3.5D to be a good starting dose. Some may need more frequent (EOD) dosing or some may even need less than E3.5D; this is really something that varies person-to-person too much. Watch out for signs of low or high estrogen - especially high estrogen, like excessive bloating or itchy nipples."

Nolvadex holder sikkert til PCT.
500mg testo i uken.
Ha armidex tilgjengelig om det skulle vise seg at jeg komemr gyno / blir «bloated»

Om dette skulle skje så starter jeg med arimidex 0,5mg hver dag til kuren er over?

Og fortsetter kuren som normalt, 10-12 uker.
Og starter med nolva samme dag som kuren slutter?
Uke 1-2: 40mg ED
Uke 2-4: 20mg ED

Rett meg om det er noe jeg har misforstått! Og takk for all hjelp sålangt :-)
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan gjerne vente 2 uker etter siste injeksjon til du starter med PCT. Dette er fordi Enanthate esteret har relativ lang halveringstid. PCT er der for å kickstarte egenproduksjonen. Det hjelper lite om du fortsatt er full av testo.

Du kan også gjøre litt research på hvordan du kan tilpasse treningen og kostholdet i PCT perioden da du er "helt tom" for testosteron.
Da har jeg bestemt meg for å kjøpe Testo E kur.
300mg i uka.
12 ukers kur.

Lurer bare på ang Arimidex.
Greit å ta 1mg hver tredje dag? Fra starten av kuren til slutten.

Samt starte på nolvadex 2 uker etter siste testo e injeksjon. 40mg 2 første ukene åsså 20mg di 2 etter.

Ser dette greit ut?
Det ser bra ut. Om du føler deg sliten og slapp,har du tatt for mye arimidex. Selv tror jeg 1mg e3d er litt for mye,men dette føler du deg frem til og lærer av, vi kan ikke gi deg en fasit.
Ed= every day
Eod =every other day
E3d= every 3 day

Men hva er egentlig poenget ditt med pct? Skal du liksom bare kjøre en liten kur, for så å aldri gjøre det igjen?
Sist endret av trenbro500; 24. januar 2019 kl. 01:18.
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Det ser bra ut. Om du føler deg sliten og slapp,har du tatt for mye arimidex. Selv tror jeg 1mg e3d er litt for mye,men dette føler du deg frem til og lærer av, vi kan ikke gi deg en fasit.
Ed= every day
Eod =every other day
E3d= every 3 day

Men hva er egentlig poenget ditt med pct? Skal du liksom bare kjøre en liten kur, for så å aldri gjøre det igjen?
Vis hele sitatet...
Godt godt! :-)
Hvor mye arimidex hadde du kjørt om du var i mine sko?

Jeg tenker å kjøre denne kuren nå. Finne ut hvordan kroppen min håndterer det osv, for så å ta det som det kommer med evt kurer fremover..

Derfor tenker jeg å kjøre pct😄 er ikke det nøvendig uansett? For å hente meg opp igjen etter kuren
Null, eller 0,25-0,5 eod, men det har ikke mye å si. Du fucker ingenting i lengden ved å ta for mye. Som nevnt, blir du usedvanlig slapp og sliten, har du tatt for mye. Da justerer du deretter. Arimidex har en halveringstid på rett under 50, timer.

Ikke nødvendig om du skal blaste og cruise, men det er jo noe du kan tenke på om du velger å fortsette med hormoner.
Sist endret av trenbro500; 24. januar 2019 kl. 06:13.
Åsså lurer jeg litt på det med høy østrogen greia.
Om jeg begynner å merke noe (ubehagelige nipler, oppblåst osv)
Skal jeg da høyne arimidex dosen?
Og kan jeg fortsette på kuren? Eller er det full stopp og bare kjør arimidex + pct 2 uker etterpå

Beklager om det ble rotete, håper du/dere skjønner spørsmålet
Opplåsthet kan du akseptere, gyno skjønner jeg du er redd for.
Tviler på at du vil få problemer, men om du gjør, 0,5-1mg eod.

Om du får gyno, får du operasjon dekket.
Slik går du frem:
Pct og vent til alle spor av bruk er ute av kroppen
Reis til legen og forklar at du føler et stort ubehag i nipplene, og har gjort dette en stund, feks rundt halvveis inn i puberteten.
Det er ikke bare ubehag, men direkte vondt når de gnisser mot klær, og ønsker hjelp fpr å kunne leve et normalt liv.
Du har selvfølgelig aldri brukt steroider.
Legen vil ta tester og sende deg videre. Til slutt ender du med en operasjon som vil fjerne problemet for alltid.
Ahaa!
Så jeg kan egentlig droppe arimidex helt til jeg evt får noen mistanker om gyno.
Og deretter starte på arimidex for å forhindre det.

Jeg har faktisk slitt litt med «puffy nipples» som jeg har vært til legen med tidligere. Har plaget meg veldig, men legen kom frem til at det ikke er gyno, men bare en god del fett som har samlet seg i brystene..

Dette er en av grunnene til at jeg vil kjøre blandt annet testo, anavar osv..

Få strammet det opp litt med andre ord..

Tror du det er større sjangs for meg å få gyno siden jeg allerede sliter med mye fett i nippelpartiet?

Ble mye spørsmål her hehe..
Du kan droppe det inntil videre ja.

Nei, om du ikke allerede har gyno, har ikke du større sjanse enn noen andre til å utvikle det.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Opplåsthet kan du akseptere, gyno skjønner jeg du er redd for.
Tviler på at du vil få problemer, men om du gjør, 0,5-1mg eod.

Om du får gyno, får du operasjon dekket.
Slik går du frem:
Pct og vent til alle spor av bruk er ute av kroppen
Reis til legen og forklar at du føler et stort ubehag i nipplene, og har gjort dette en stund, feks rundt halvveis inn i puberteten.
Det er ikke bare ubehag, men direkte vondt når de gnisser mot klær, og ønsker hjelp fpr å kunne leve et normalt liv.
Du har selvfølgelig aldri brukt steroider.
Legen vil ta tester og sende deg videre. Til slutt ender du med en operasjon som vil fjerne problemet for alltid.
Vis hele sitatet...
Sorry for derail. Hvor lang tid potensielt kan det ta fra første legebesøk om gyno (gitt at man har vært clean en lang periode) til operasjonsdato? 6 måneder? 12 måneder? 24 måneder?
Kommer Ann på hvor i landet du bor. Du kan regne med 6-12 måneder.
Minsker jeg sjangsen for gyno med å kjøre arimidex fra start til slutt av kuren? (12 uker)
0,5mg eod.

Og om det skulle vise seg å bli gyno eller lignende, er det full stopp på kuren da? Eller fortsette på den?
Og evt øke dosen på arimidex om jeg allerede tar 0,5mg eod?

Takk for gode svar trenbro500����
Ja.
Du kan stoppe om gyno teller over gains, men også øke dosen.
På andre stoffer, som tren og deca, kan du måtte bruke cabaser.

Blir ikke noe stress med gyno på 500 test.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
20 8
Da har jeg fått tak i produktene.

300mg testo i uken. (12 ukers kur)
150mg mandag, 150 mg torsdag.
(Tips til når på dagen det burde tas? med tanke på mat osv)


Har 1 boks arimidex klart.
Kjører 0.5mg hver tredje dag.
For å unngå bivirkninger.
Trapper ned til 0.25mg om jeg merker at jeg blir slapp.
(Tips til når på dagen det skal tas?)


Har åsså nolvadex klart som pct 2 uker etter kuren.
40/40/20/20


Om dere har noen tips generelt rundt dette som f.eks
Spise litt mere enn vanlig?
Gode kosttilskudd under kuren?
Ting jeg burde holde meg unna?


Takk for all hjelp sålangt, så håper jeg på noen siste pekepinner
før jeg kjører i gang om et par uker.
Sist endret av Jesushesus; 20. mars 2019 kl. 21:49.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Kjører anavar only.
Med diett og hardtrening.
Jeg er kun ute etter å gå ned i fett% samtidig som å beholde så mye muskler som mulig. Da jeg er fornøyd med størrelse
Vis hele sitatet...
Da er kanskje winestrol et bedre alternativ? Jeg brukte det på slutten av kur og man ser ut som en gresk gud når du er svetta ferdig
Hvordan gikk den latterlige anavar kuren din?

Du nevner ikke ester på testosteron, men jeg antar det er enanthate? Samme når på dagen du tar det.

Spis mer karbohydrater og fett, du får sannsynligvis i deg nok proteiner. Ikke undervurder hvor mye karbohydrater gjør for deg, spesielt på hormoner.
Kosttilskudd? Nei. Ta det du normalt tar.
Ting å holde seg unna? Nei, lev som før.
Trådstarter
20 8
Haha, som jeg nevnte i tidligere innlegg her så tok jeg til vett og droppet den anavarkuren :-)

Med god veiledning og nyttig info så har jeg nå en god førstegangskur.

Ja stemmer Enanthate!
Ser ut som du er klar til å kaste deg ut på din første kur. 300mg per uke vil nok ikke gjøre noe særlig skade på verken blodprøver eller hormoner i etterkant, men man kan jo aldri vite.

1. Samma når du tar olja på dagen. Gjerne Mandag morgen/Torsdag kveld for at det skal være ca likt.
2. Skal du vokse mer enn vanlig, må du spise mer enn vanlig. Spis mer generelt.
3. Kosttilskudd er waste, så derfor ikke tenk på dette. Kanskje vitamin d3, men dette fåes billig på ebay.
4. Hold deg unna alkohol på kuren, og andre ting som kan slite på kroppen. Du bruker denne perioden på å bygge mest mulig.
Trådstarter
20 8
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ser ut som du er klar til å kaste deg ut på din første kur. 300mg per uke vil nok ikke gjøre noe særlig skade på verken blodprøver eller hormoner i etterkant, men man kan jo aldri vite.

1. Samma når du tar olja på dagen. Gjerne Mandag morgen/Torsdag kveld for at det skal være ca likt.
2. Skal du vokse mer enn vanlig, må du spise mer enn vanlig. Spis mer generelt.
3. Kosttilskudd er waste, så derfor ikke tenk på dette. Kanskje vitamin d3, men dette fåes billig på ebay.
4. Hold deg unna alkohol på kuren, og andre ting som kan slite på kroppen. Du bruker denne perioden på å bygge mest mulig.
Vis hele sitatet...

Takk for godt svar! Det jeg var ute etter å høre :-)
Hvordan er det med "vann" i kroppen og generelt det å se ripped ut?
Kroppen holder vell på litt vann under kuren men slipper det etter endt kur?

Vil forbrenningen min øke forrresten? (under kuren)

- Og skal hetteglassene oppbevares i kjøleskap eller romtemperatur?