Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 650
På skolepcene våre er det installert openoffice pakkene. Jeg har nylig fått det problemet at selv om jeg endrer språket (for dokumentet og avsnittet), endrer det seg alltid tilbake til standard språket?

Jeg har prøvd å google rundt, men ble ikke klokere.
Dette er irriterende når jeg skal skrive på engelsk uten at det blir rettet opp...

HJELP
Lag ein mal, lagre den, åpne den når du skal skrive noko.
Har hatt samme problem, og etter litt rask googling kom jeg frem til at problemet dukker opp om man bytter tastaturspråk i Windows.

Jeg har 8.1 på laptopen, og bytter jevnlig mellom norsk, svensk og engelsk ved hjelp av Windowsknappen+Space, men om jeg gjør dette mens jeg har et OpenOffice-dokument åpent så får jeg samme feilen som deg. Den eneste "løsningen" jeg har funnet har vært å restarte maskina, og unngå å bytte tastaturspråk. Det ser ut til å være en bug fra OpenOffice sin side, så vi får håpe på en oppdatering snart.