Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1471
Del I
Del II

Avstemningen er over, og vi har sammen kommet frem til at Geir Lippestad er vår julekortkandidat. Her er Sjølvastes begrunnelse for nominasjonen:

"Han har utført en utenkelig jobb i saken mot ABB, hvor han har forsvart Norges mest forhatte mann. Han har jobbet for at alle har rett til å få en rettferdig og verdig rettsgang uansett hvor lite gjerningsmannen "fortjener" det. For meg er Lippestad et slags symbol på hvor bra Norge egentlig er. Årets mann!"

Adressen er Florabakken 7, 1162 Oslo.

Vær med på å gjøre et medmenneskes jul litt bedre, og send varme julekort med fine hilsner.

God jul, alle sammen!
Unnskyld hvis jeg virker dum, men:
Det du vil frem til er altså at vi skal sende julekort til Lippestad, ettersom han gjorde en god jobb som forsvarer, og adressen du oppgir er hans? Eller misforstår jeg?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Unnskyld hvis jeg virker dum, men:
Det du vil frem til er altså at vi skal sende julekort til Lippestad, ettersom han gjorde en god jobb som forsvarer, og adressen du oppgir er hans? Eller misforstår jeg?
Vis hele sitatet...
Sånn har jeg og forstått det, her har du tråd 1
og 2.
Skal vi nevne prosjektet eller la være?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Skal vi nevne prosjektet eller la være?
Vis hele sitatet...
Dette er vel ditt eget valg.
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Unnskyld hvis jeg virker dum, men:
Det du vil frem til er altså at vi skal sende julekort til Lippestad, ettersom han gjorde en god jobb som forsvarer, og adressen du oppgir er hans? Eller misforstår jeg?
Vis hele sitatet...
Du har korrekt. Les trådene jeg har lenket til om det er noen tvil.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Så var det hva man skulle skrive da. Så mye spesifikt jeg kommer på høres bare platt ut. «Flott at du gjorde jobben du gjorde» og slikt.

Noe generisk kanskje?

*sette seg i tenkeboksen*
For å finne på noe som ikke allerede er sagt hundretusenognittifem ganger kan det være lurt å lese artikler som omhandler Lippestad. Det trenger jo ikke kun å dreie seg om 22. Juli-saken. Han er jo kjent for å være "djevelens advokat" i andre kriminalsaker også.
Hva med og skrive;
Vennlig hilsen (Ditt navn) og Freak.no?
Kanskje også være litt kunstneriske og prøve og tegne en liten freak?
Vet ikke om det er tatt opp tidligere, men når det er laget en slik avstemmning, så synes jeg det skal lages et felles kort. Til ellers kunne jo jeg like så godt sende ett til den jeg nominerte. - Det er flere som er flinke i photoshop her og kunne laget noe ekstragavant kort fra hele gjengen her.