Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1629
Beta ute igjen...

Fikk rundt 17 dislikes sist, kan vi nå 20 denne gangen?


http://youtu.be/zqwn7dNCNsU

-Egeenz
9 sek, serr?
forferdelig musikk, og uoversiktelig redigering, og clips fra funmaps?
Sitat av GUDJO Vis innlegg
9 sek, serr?
Vis hele sitatet...
Det er en beta. Hva forventer du? Final release blir på 30sek.

Sitat av faceplants Vis innlegg
forferdelig musikk, og uoversiktelig redigering, og clips fra funmaps?
Vis hele sitatet...
Funmaps? Du har vel aldri spilt CSS før. right?
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Det er en beta. Hva forventer du? Final release blir på 30sek.



Funmaps? Du har vel aldri spilt CSS før. right?
Vis hele sitatet...
godt over 500 timer
men ser nå at det ikke var fy_iceworld som jeg trodde det var i det siste klippet...

men redigeringen er uoversiktelig, alt for rask, du redigerer videoen som om du prøver og skule hvordan du egentlig spiller, med og speede opp hele greia.

ingen bryr seg egentlig om public matches, hvertfall ikke i montages
Sist endret av faceplants; 16. november 2012 kl. 02:50.
en beta? Hører sjelden ordet beta bli brukt videosammenheng. Mener du teaser/testklipp?
Sitat av GUDJO Vis innlegg
en beta? Hører sjelden ordet beta bli brukt videosammenheng. Mener du teaser/testklipp?
Vis hele sitatet...
Cs:s betaen?
Jeg vet ikke helt hvordan det er nå for tiden, men back in the days varte fragmovies ganske mye lengre enn dette.
Sist endret av etsi; 16. november 2012 kl. 02:52.
Sitat av etsi Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hvordan det er nå for tiden, men back in the days varte fragmovies ganske mye lengre enn dette.
Vis hele sitatet...
Rett og slett fordi dette ikke er en fragmovie.

Kan anbefale denne, som er lagd av en venn av meg.

http://www.youtube.com/watch?v=s1-P6...5&feature=plcp

Sitat av faceplants Vis innlegg
godt over 500 timer
men ser nå at det ikke var fy_iceworld som jeg trodde det var i det siste klippet...

men redigeringen er uoversiktelig, alt for rask, du redigerer videoen som om du prøver og skule hvordan du egentlig spiller, med og speede opp hele greia.

ingen bryr seg egentlig om public matches, hvertfall ikke i montages
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en fragmovie/fragshow. Editer ikke for å vise frem fragsa, men for å vise Vegas.

Mitt neste klipp vil bli en såkalt Fragmovie, vil tro omtrent 2min..

Gjerne kom med Musikk tips.
burde vært möderatör
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Gjerne kom med Musikk tips.
Vis hele sitatet...
Died This Way - Lady Gaga (Skrillex Remix)
sEXisM - Excision / SkisM

Kan ikke se for meg noe mer passende å høre på når man ser folk blir blæsta til småbiter.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Gjerne kom med Musikk tips.
Vis hele sitatet...
Hadde likt å sett noen edits med litt chill "ambient" stil til f.eks.
Sorrow - Sleepless Nights
Jernalism - Temptation
Bop - Enjoy The Moment (Unquote Remix)
Kaj. - Astray
Mojo - Garden Walls (feat. Farisha)
Kaiben - Overnight
Tolerance - Dejection

Sist endret av Theoneandonly; 16. november 2012 kl. 03:19.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Died This Way - Lady Gaga (Skrillex Remix)
sEXisM - Excision / SkisM

Kan ikke se for meg noe mer passende å høre på når man ser folk blir blæsta til småbiter.
Vis hele sitatet...
skrillex, og dubstep... idiotisk du trenger noe mindre "ekstremt" enn det der, bare fordi du liker det betyr det ikke at majoriteten av de som liker cs liker det...

til TS så bruk hva som helst så lenge det er riktig energi, men ikke for drastiskt, altså jeg liker heavy metal, men det betyr ikke at jeg fyller videoene mine med heavy pig scream, grind metal... rett og slett at det er for ekstremt for de som ikke liker musikk sjangern..

du kan ikke tillfredstille alle når det kommer til musikken, alltids vil noen mislike sangen du bruker.. så velg noe som selv de som blir og misslike ikke klikker tulling og skrur av videoen...

samme med dubstep, Excision er for WUB WUB WUB WUB DROPP THE BASE... på en måte, om du f.eks vil ha dubstep så greit, men velg heller noe som hvertfall er mulig og høre på for de som ikke liker sjangern
Jeg så en sniper, noe jævlig med zooming i hytt og gevær uten noen sammenheng og en forferdelig sang som ganske greit matched kvaliteten på klippet. Som forøvrig var altfor kort..

Ville ha endret stil totalt til neste klipp.

EDIT:
Har sett gjennom de forrige klippene du har postet på freak. De var mye bedre sammenlignet med dette her.

Det virker som du prøver å mose så mange forskjellige typer effekter og random zooming inn i et så lite tidsrom som mulig. Blir litt for mye.
Sist endret av Bombasa; 16. november 2012 kl. 03:51.
burde vært möderatör
faceplants: uhm... skjer med at du stort sett bare poster dritt? Hvis du bare har meningsløst piss å komme med så foreslår jeg at du holder kjeft, eller reflekterer litt over postene dine før du trykker enter. Dessuten, at du personlig misliker dubstep med en lidenskap betyr ikke at resten av verden spazer like jævlig som du gjør av litt wobble-bass. Dubstep er faktisk ekstremt populært for tiden, så det er heller ikke usannsynlig at det faller i smak hos de fleste CS fans.

Grunnen til at jeg anbefalte de to sangene er at de er veldig passende for å regidere videoer til (se linkene mine). De fenger som faen, på tross av at de er relativt ekstreme. Eller så kan han jo prøve å matche en fragvid til dette, for all del. Anaal Nathrakh er heftig som faen.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
faceplants: uhm... skjer med at du stort sett bare poster dritt? Hvis du bare har meningsløst piss å komme med så foreslår jeg at du holder kjeft, eller reflekterer litt over postene dine før du trykker enter. Dessuten, at du personlig misliker dubstep med en lidenskap betyr ikke at resten av verden spazer like jævlig som du gjør av litt wobble-bass. Dubstep er faktisk ekstremt populært for tiden, så det er heller ikke usannsynlig at det faller i smak hos de fleste CS fans.

Grunnen til at jeg anbefalte de to sangene er at de er veldig passende for å regidere videoer til (se linkene mine). De fenger som faen, på tross av at de er relativt ekstreme. Eller så kan han jo prøve å matche en fragvid til dette, for all del. Anaal Nathrakh er heftig som faen.
Vis hele sitatet...


hvem sier at jeg ikke liker dubstep? eneste jeg sier er at om noen skulle se videoen ikke liker dubstep mens TS kjører på med full WOB WOB WOB "musikk" så vil de mest sannsyneligvis HATE videoen bare pga musikken, eneste jeg sier er bruk noe som selv de som ikke liker sjangeren hvertfall kan tollerere.


jeg hører på all slags musikk egentlig, metal, DnB, hardstyle, noe dubstep, classic rock, rap.. the list goes on...
Sist endret av faceplants; 16. november 2012 kl. 04:23.
burde vært möderatör
Sitat av faceplants Vis innlegg
hvem sier at jeg ikke liker dubstep? eneste jeg sier er at om noen skulle se videoen ikke liker dubstep mens TS kjører på med full WOB WOB WOB "musikk" så vil de mest sannsyneligvis HATE videoen bare pga musikken, eneste jeg sier er bruk noe som selv de som ikke liker sjangeren hvertfall kan tollerere.


jeg hører på all slags musikk egentlig, metal, DnB, hardstyle, noe dubstep, classic rock, rap.. the list goes on...
Vis hele sitatet...
Aight. Fikk inntrykk av at du ikke kunne fordra dubstep, men hvis du sier du liker det så. Jeg er uansett uenig i at de sangene jeg foreslo er så ekstreme at gjennomsnittlige CSS-fans vil lukke videoen. De er dessuten mer hørbare en 90% av den forpulte nü-metallen som vanligvis er i fragvideoer. Jeg liker også metall, bare så det er sagt. Ordentlig metall.
Sist endret av pappabetaler; 16. november 2012 kl. 14:25.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det er vanskelig å være høffelig mot deg men skal prøve.

Du har ikke tatt hintet enda. Du legger ut en ny film med samme frag som sist, bare at nå var det enda dårligere redigert også har du lagt på noe på slutten der, men jeg fikk egentlig ikke med meg hva som skjedde. HVA POKKER GJØR DEN STORE GRØNNE CROSHAIR SIKTET PLUTSELIG MIDT INNE I FILMEN DER.
Du sier du ikke bryr deg om kvaliteten på fragsa, med på redigeringen. Synd er det da at redigeringen faktisk er dårligere en de dårlige fragsa.

Sorry, men som jeg har sagt før, øv deg mer før du publiserer noe mer.
Dette synes jeg rett og slett var forferdlig, likte ikke musikken eller redigeringen i det hele tatt.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
CS:S - Tommy's Theme - #2

Den var bedre liksom
Er det ikke bedre å gjøre ferdig noe, for så å få kritikk på det?
På skryteplassen forventer jeg virkelig å se noe decent. Dette må være det styggeste jeg har sett på youtube.
Savner virkelig den gyldne redigerings tiden fra 1.6 med CHILL/fet musikk og helt banebrytende redigering..

Noen som husker EVE ? Dubstep og typisk house/pop føler jeg er blitt så oppbrukt at det nesten blir impulsivt og irriterende å se på enkelte fragmovies/klipp, og i OP sitt klipp så var musikken direkte elendig til tross for at det ikke var den typiske dubstepen lol. Prøv å tenke litt utenfor boksen, litt annerledes. Både med tanke på musikk, kameravinkler, effekter og tilogmed storyline/oppbygning av videoen. Det er slikt de aller beste CS filmene er blitt lagd.
Sist endret av Juicekongen; 16. november 2012 kl. 17:28.
[quote=Egeenz;2761721]Det er en beta. Hva forventer du? Final release blir på 30sek.

Ehm, jeg syntes nå at teaseren/betaen burde være 30 sek, og final release på 1-2 min