Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 929
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen sier, vil det fungere? Og de kræsjer ikke på noen måte, eller ødelegger rusen på morfin?
F.eks. Cetirizin, hvor mange mg anbefales å ta, eller Telfast? Disse to jeg har tilgjengelige.

Mann, veier ca 75kg. Akkurat nå gjelder det slik at jeg får sove, for denne kløa driver meg til vanvidd. Og i morgen vil jeg bare forsikre meg at de ikke kræsjer med hverandre på andre måter.

Desperat, trenger søvn og kjappe svar nå! Kan noen hjelpe med svar på spørsmålene over?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som kan svare? Finner ikke svar når jeg søker...
eneste jeg kan svare deg på er at det skal være rimelig trygt (men mener huske noen folk potensierer opiater med antihistaminer, el tenker jeg på lean el.l?), og at det skader ikke prøve en zyrtec.

får nok søke litt el vente på bedre svar desverre
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar Munted Artist

Prøvde ringe legevakt her jeg bor, men de måtte ha ID osv., noe som ikke er aktuelt da de sender det videre til min fastlege osv. A-hus derimot, kunne svare anonymt, så når jeg ringte dit for å snakke med en sykepleier trodde hun det ville gå bra med 10 mg Cetirizin, og formålet forhåpentligvis også. Jeg tok 10 mg, og synes det virker noe? Så bekker nedpå en halv Stesolid nå og satser på litt søvn, til slutt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar Munted Artist

Prøvde ringe legevakt her jeg bor, men de måtte ha ID osv., noe som ikke er aktuelt da de sender det videre til min fastlege osv. A-hus derimot, kunne svare anonymt, så når jeg ringte dit for å snakke med en sykepleier trodde hun det ville gå bra med 10 mg Cetirizin, og formålet forhåpentligvis også. Jeg tok 10 mg, og synes det virker noe? Så bekker nedpå en halv Stesolid nå og satser på litt søvn, til slutt.
Vis hele sitatet...
sleng heller på mer zyrtec enn stesolid, men regner med du vet om benzoer, så sov godt hehe