Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1150
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter noen dager på benzo (Max en uke), når jeg går av, får jeg ofte hørselshallusinasjoner.
Mest ved innsovning og oppvåkning.
Både musikk og snakking. Får aldri med meg hva de sier men det er jææævlig ekkelt.
Musikken er heller ikke musikk jeg foretrekker. :’D
Skifter ofte fra klassisk til heavy metal. Wtf liksom. Liker det ikke engang.
Inatt ble jeg så redd at jeg bare stod opp og satt på stua til daggry.
Har jeg bekka over og blitt skitzo nå eller er det flere som opplever det? Skjer kun ved avtrapping med rusmidler.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være abstinenser fra Benzo. Vet om folk som blir psykotiske når de slutter cold turkey.
vær forsiktig, å gå av benzo/alko/opi's for raskt kan være direkte farlig om man har bygd opp toleranse.
psykosen hesten over nevner regner jeg med er delirium tremens, dritfarlig greier og ser ut som du er på kanten av det.

må legge til at jeg ikke er kvalifisert helsepersonell.

fiks noe benzo å la liggende i tilfelle, informer de rundt deg om det er noen, og fiks legetime asap.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Etter bare en uke på? Så er det liksom så farlig å gå av ?!
TS
Anonym bruker
"Plaprende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer helt an på hvordan du har dosert ila. den uka. Med medisinske doser er det uvanlig. Selv får jeg bare mer nerver, har du noen i familien med psykoselidelser? Isåfall ville jeg tatt dette som et varsel.
Det ser ut som delir, men kan ikke si det uten at du har med mer historikk. Hvor lenge er du av før du starter igjen? Benzodiazepiner har lang halveringstid, så hvis du f.eks. ikke tar en tablett på tre dager, kan du likevel være påvirket i 20 timer. Jeg hadde prøvd å seponert over lang tid, og hvis det ikke opphører du oppsøke lege.
Sist endret av Antidote; 23. januar 2020 kl. 19:02.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså. Jeg fikk et halvt brett med 10mg bensedin som jeg har brukt på ei uke. + 300 MG Lyrica.

Har brukt i ett uten pause før nå.
Tok en valium den natta jeg hørte musikk. (Som bare var i hodet) det gikk da over og jeg sovnet.

Kan ikke skjønne at bruk over så kort tid skal gi delir? oO
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Før dette har jeg vært uten benzo flere mndr.
virker spesielt at det evt skjer så fort ja, men fult mulig (ingen er skrudd sammen likt).
som du sier nå så gikk det over når du nok mer også, som bare bekrefter videre at det kan være delir, så igjen, lege/legevakt da det er alvorlig, og om det ikke er det så kan det både være positivt og negativt, ikkeno du vil gamble med.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Delir er mild psykose.