Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1463
Hei!

Aller først : Ja jeg vet det garantert har ligget sånne tråder som dette rundt omkring. Jeg er helt ny, så har faktisk ikke lært og bruke hjemmesiden her enda en gang.
Husker jeg brukte dyrkehåndboken før i tiden, men denne er visst borte i fra nett å i tillegg er min kunnskap betydelig dårligere merker jeg nå som jeg har tenkt på dette igjen..

Jeg har frø på vei i posten som en venn har sendt over. Men husker ikke en viktig ting, det er lyssyklus? Og temperaturer, for både vekst og blomstring. Vil noen hjelpe meg?

Uansett, her lager jeg en tråd der jeg gjerne kan motta hjelp for dyrking av Cannabis. Og for deg også så du kan følge med! Bilder vil selvfølgelig komme etterhvert!
Var det denne du lette etter?
Jeg lette egentlig ikke etter den. Men den ser ut til og være minst like bra som den andre.
Tusen takk.
18/6 i vekst eventuelt 24/0
12/12 i blomst.
Holder du tempen mellom 20-30 så går det greit
Minst like viktig er å bruke vifte og filter etter hvert som plantene dine kommer nærmere blomst. Anbefaler deg å gå på norcan.org for å få den hjelpen du selv trenger. Husk at det er ulovlig å dyrke Cannabis til enhver tid og eventuelle folk på besøk kommer til å høre vifta og dugg på vinduene kan få noen til å bli mistenkelig. Ikke få razzia. La gresset gro!
Sist endret av Kloroplast; 4. november 2016 kl. 17:56.
Takk for svar. Har lastet ned og skrevet ut den linken personen over her har postet, hadde jo så klart dårlig blekk på skriveren så får skrive ut på nytt en dag. Driver og noterer stikkord for å slippe og rote frem papirer eller pc for hver gang. Så setter pris på det dere nevner.
Å jeg er heldigvis heldig sånn sett, bor i 5 ets så det eneste problemet kan være lukt isåfall. Vet ikk eom det blir for ille å om jeg kan gjøre noe med det?Er det noen som vet om noe billigere grolamper som fungerer bra? =)
Hvis du har en ipad eller et nettbrett tiljengelig så vil jeg anbefale å bruke det for å lese pdfen i stedet for å printe ut en hel bok
Hehe, det hadde nok gjort saken en del enklere. Jeg sitter desverre på macen, man kan jo sikkert også bruke iphone, men synes det er så kjiipt å må ta det frem hver gang.. :/