Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1499
Tittelen ble skrevet slik det er, på bakgrunn av å klare å tiltrekke så mange som mulig - for å få kjappest svar.

Jeg tok i morgen tidlig, kl. 05.00 12 stk 15 mg Sobril (180 mg), da jeg hadde voldsom angst. Jeg har stått på Sobril i et halvt år (15 mg x 4 daglig), i tillegg har jeg misbrukt en del Rivotril og Diazepam. Jeg kjente overraskende (eller kanskje ikke så overraskende) ikke særlig av den relativt høye dosen Sobril. Det har nå gått ni timer siden inntaket. Sobril virker vel i 5-6 timer.

Er det trygt for meg å innta en del vin til å bli brisen, uten å risikere overdose? Med tanke på at jeg har god toleranse for både alkohol og Sobril. Det høres selvsagt sinnsykt ut, i generell forstand, men i min situasjon?

Takker for svar

Kan tilføye at jeg ikke føler meg påvirket av sobrilen her og nå. Var litt slapp tidligere, men det har passert. Irritabel? Possibly. Men ingen andre symptomer.
Sist endret av Gothiateke; 27. oktober 2016 kl. 14:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har jo allerede overdosert antall Sobril per dag ganske kraftig, så jeg er usikker på hva du spør om?
Overdose med vin?
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Du har jo allerede overdosert antall Sobril per dag ganske kraftig, så jeg er usikker på hva du spør om?
Overdose med vin?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
2,5 liter vin (8.5), gått bra så langt. Så fremt jeg ikke dør i søvne, hehe. I så fall er det igen fare - jeg vil aldri vite. Men ser ut til å gå fint.
skal nok mer til før du dør

om du ikke er alergisk mot noen av virkestoffene selvfølgelig*
Sist endret av KjellFresh; 28. oktober 2016 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.