Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 665
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hei!

jeg vet at å skyte piller er dumt å vet at 99% av alle sier ikke gjøre det! Greit nok, men jeg er av typen som må prøve!

Har akkurat gått av heroin etter 4 ukers tilbakefall etter 2,5 års rusfri.

klarer meg med 1-2mg subutex daglig IV. Og jeg hopper over noen dager med vilje som jeg tar det med ro for å ikke bli for hekta!

nå har jeg tatt 1ML sterilt vann i en steril skje og kokt opp, det ble ikke noe veske igjen, måtte ha 1,3ML til med vann og da fikkk jeg 0,5 ML med klar veske i pumpa og en haug med pulver i skjeen! Jeg kokte det 3 ganger!

Spørsmålet mitt! Skal jeg filtrer veksen mer? Er det mer virkestoff i pulveret ( det går i kjeften uansett ) er 1MG xanor mye IV når jeg kun tar 1MG xanor et par ganger i uka!

Dette er bikkjebein som er delt i to!

Håper jeg får et fornuftig svar før klokken 06:30 i dag tidlig! Skal prøve å la det ligge om jeg ikke får det, men er veldig fristende å prøve!

Ha en fin natt alle sammen, og moralpreken trenger jeg ikke! Vet det jeg gjør er dumt, men akkurat nå får dette meg til å holde ut heroinsuget inntil jeg får videre hjelp!

Målet er å bli helt rusfri igjen, men kjenner jeg må ta små skritt akkurat nå!