Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1040
Hei,

Funker Mogadon 5 mg mot angst i jobbsammenheng, eller blir man veldig trøtt av det?
Ja det fungerer, men er høyst forskrevet mot søvn og ro. Du vil kanskje bli litt slapp, men av en tabl. på 5mg så klarer du fint å holde deg våken, tok gjerne en 10-15mg midt på dagen og ble ikke søvnig. Diazepam er kanskje en smule bedre, men også ganske lik effektmessig med nitrazepam når det gjelder angst. Du har ikke lov til å kjøre rett etter du har slukt en pille men det vet du sikkert allerede
Har aldri tatt Mogadon selv men har en venn som sier det er hans favoritt-sovepille... og han har prøvd det meste.
Har selv hatt litt valium og xanor mot angst i tunge depressive perioder og da ble jeg faktisk MINDRE trøtt og sløv når jeg tok dem, da det var de depressive symptomene og angsten som gjorde meg utmattet. Så ble ikke trøtt av benzo i små mengder. Når jeg ikke er depressiv/har angst, blir jeg derimot trøtt selv av små mengder. Så kan hende det funker. Ikke at jeg anbefaler piller som løsning på angst i det hele tatt, terapi og fysisk trening er mye mer bærekraftig.