Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1485
Hey freaks,
har nå ekstrahert 15stk paralgin forte 30mg kodein, i 100ml vann.
Nå sitter jeg igjen med 75ml gulblank væske, men aner ingenting om dosering. Noen som har greie på dette?
Jeg har selv hivi i meg 10 stk ekstrahert i en shot, null stress. Ble varm i kroppen og likeglad, så TROR neppe 15 vil gjøre noe skade.

Dette er ett utdrag fra felleskatalogen på Kodeinpiller dvs rene kodeinpiller med 25 mg pr. "Overdosering/Forgiftning: Letal dose for voksne er 0,5-1,5 g (20-60 tabletter)". 15 stk * 30 = 450mg eller 0,45g

Er du allikevel nervøs ta halvparten først..vent en time så kan du evt ta påfyll. Vet jo ikke om du er en stor eller liten person.
hva med dette kombiner med alkohol?
Sitat av magic molecules Vis innlegg
hva med dette kombiner med alkohol?
Vis hele sitatet...
Opiater i kombinasjon med alkohol er en dårlig idé.
Nå har denne væsken stått i kjøleskapet over natten, og nå er det plutselig blitt krystaller i bunn.
Er dette paracetamol?
Sitat av magic molecules Vis innlegg
Nå har denne væsken stått i kjøleskapet over natten, og nå er det plutselig blitt krystaller i bunn.
Er dette paracetamol?
Vis hele sitatet...
Det er paracetamolen som ligger på bunnen. Begynn forsiktig med 25ml/5stk PF. Vi har ulik toleranse for opiater, og det er ikke gøy å bomme i begynnelsen. Dra heller på etterhvert når du har fått følelsen med det.
For guds skyld du burde ikke drikke opp alt på engang om du har ekstrahert 15stk.

Ta så mye væske at det blir fra rundt 10 maks ville jeg sagt.
Pleier selv og blande det i ett halv fullt melkeglass med saft og kaldt vann oppi og ha oppi bitte litt sprit.

Kos deg
Takk for svar