Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3945
Fant noen piller som heter Efexor. Er det noen som vet hva de er for og evt rus?
Det er antidepressiver, lite rus å hente der.
Etter litt kjapp google søking virker det som om effexor er antidep preparat. Ingen rus utenom at man kan bli litt søvnig av det. Sjekk ut felleskatalogen for det preparatet du har.
http://www.felleskatalogen.no/
Så jeg kan bruke det til sovemedisin?

Bra tips,tusen takk. Felleskatalogen på nett skal bli oftere brukt av meg:-)

Bra tips,tusen takk. Felleskatalogen på nett skal bli oftere brukt av meg:-)[/quote]

Bra tips,tusen takk. Felleskatalogen på nett skal bli oftere brukt av meg:-

Dette ble litt rotete svar ovenfor, beklager
Jeg vil ikke anbefale å bruke det til sovemedisin! Det at man blir trøtt er en kjent bivirkning av antidepressiver. Hårtap og markant vektøkning er få av MANGE bivirkninger.
NEI du gjør en STOR feil om du prøver å ruse deg over lengre tid på dette, en idiot ville gjort det. Jeg har en vennekrets som dem fleste bruker dette , og det er noe jeg tillogmed vil holde meg unna. Og jeg sliter med angst/deprisjoner diverse ting som kan diskuteres blabla innenfor dette. Ikke prøv å gjør noe dumt som du selv vet er dumt ;-)
Sitat av mondeodude Vis innlegg
Så jeg kan bruke det til sovemedisin?
Vis hele sitatet...
Nei du kan ikke bruke Venlafaxin (efexor) som sovemedisin... Det er en SNRI (Serotonin-norepinephrine-reopptakshemmer). Norepinephrine også kjent som noradrenalin på denne siden av atlanteren er en eksitatorisk nevrotransmitter, så effekten er motsatt av den du søker.

Venlafaxin er forøvrig et drittpreparat uten sidestykke og om du ikke har resept på det så anbefaler jeg deg å spyle det ned i dass eller levere det til apoteket så de kan destruere det, du kan ikke ruse deg overhode på denne medisinen.
Sist endret av Zahremar; 28. november 2011 kl. 19:24.