Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4154
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hei,

har en ekse med noe Pinex Forte tabletter som gikk ut i 2010 på dato stemplingen.

Sånn helt konkret hva forteller dette meg? Hva er annerledes når de er utgåtte?

Tok 1 i går og merket at jeg fikk litt vondt i magen.. og våknet opp med jævlig vondt i drøvvelen uten at jeg vet om det hadde noe med Pinex Forta jeg tok..

Tenkte og skille ut 3 stykker (skille ut så jeg bare får Kodeinen(morfin) så jeg slipper og ødelegge levra på paracet pisset), såå noen som har noen innspill til dette først?
Tviler på at det er noe stress, kanskje de har mistet litt av effekten, men det er neppe farlig å innta de.
Er det farlig å bruke legemidler som har gått ut på dato?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Aha takker for litt hjelp, tar sjangsen på og fyre løs på esken da
Er ikke farlig etter mine meninger nei.
Hadde igjen etter jeg knakk kragebenet.
Funket like bra da
*insert tittel her*
Sitat av xaine Vis innlegg
Er ikke farlig etter mine meninger nei.
Hadde igjen etter jeg knakk kragebenet.
Funket like bra da
Vis hele sitatet...
Det har vel ikke noe med din mening og gjøre?
Det omhandler hva som er farlig og ikke.

Men nei, det er ikke farlig. Enkel googling hjelper.
Sist endret av kodi4k; 12. november 2011 kl. 22:20.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Trådstarter
Virker ikke som det var så farlig på kort sikt hvertfall nei.

Fikk som sagt vondt i magen en stund etter og ha svelget 1 pille.
Men tok nå og gjore utskillings prosessen så jeg bare fikk kodinen så og si... og selv etter 3 stykk så merket jeg ingen ting til mage-ondt. Tror nok eneste som har skjedd her i tilfellet hvertfall kan være at effekten har dabbet litt ut, tenkte og ta og mikse sammen 4 til nå.

Cheers
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvordan skiller du kodeinen fra paracetamolen?
Man knuser pillene og legger dem i et glass med vann som så settes i kjøleskapet.

Det som da skjer er at kodeinet (virkestoffet som gir deg rus) blandes ut i vannet, mens paracetamolen (fyfy) synker til bunns.

Dette filtreres ved bruk av et kaffefilter el.l (sånn at bare kodeinet blir igjen i vesken) og tømmes så over i et nytt glass/container, og "drikken" er klar til å nytes

EDIT: glemte å si at dette smaker skikkelig høgg (til info)
Sist endret av lefze; 29. november 2011 kl. 16:22.