Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 13200
Fikk noen piller kalt Tolvon hos noen.
Er, etter hva jeg forstår, lykkepiller men kan vistnok knock you the fuck out i timesvis sånn at du sover i 12-17 timer
om det skulle være et behov for det.

Noen som har noe aning eller erfaring på saken?

Jeg har også vært borti Truxal for ørten år siden og mener å huske at
det er rett og slett bare et placebo. Noen som er av en annen mening?
Om jeg husker riktig måtte du hive innpå en god del for å få noe merkbar effekt av dem.
Sist endret av Prinz_Valium; 31. januar 2011 kl. 16:44.
Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Fikk noen piller kalt Tolvon hos noen.
Er, etter hva jeg forstår, lykkepiller men kan vistnok knock you the fuck out i timesvis sånn at du sover i 12-17 timer
om det skulle være et behov for det.

Noen som har noe aning eller erfaring på saken?

Jeg har også vært borti Truxal for ørten år siden og mener å huske at
det er rett og slett bare et placebo. Noen som er av en annen mening?
Om jeg husker riktig måtte du hive innpå en god del for å få noe merkbar effekt av dem.
Vis hele sitatet...
ja det er helt korrekt mr

det er genialt mot søvn,finnes ikke bedre søvnmidler det er garantert og jeg har prøvd ALT!!

ja det henger igjen leenge,derfor anbefaler jeg til alle,ta pilla ett parr timer før bed time så slipper det å henge igjen når du står opp også,det slutter aldri vettu

20 ganger så sterkt som rohypnol,rivotril eller whatever når det gjelder søvn!

tolvon 4 ever mot søvnproblemer!!!

også er det kun ett cprepp så folk KAN oppnå å få det fra legen"!

kun bra mot søvn,faen ikke noe til lykkepiller,det slår deg bare ut!
Sist endret av murmade; 31. januar 2011 kl. 17:06.
Tror at Truxal er antipsykotika.
Det er ikke noe å ruse seg på ihvertfall.

Har aldri prøvd Truxal.
Men jeg tipper at du blir sliten, og sover lengre en ellers.
Så er det lettere å sovne inn.

PS: jeg har ikke erfaring med Truxal.
Men har prøvd andre antipsykotika (Syprexa, serequel og Leponex)
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Tror at Truxal er antipsykotika.
Det er ikke noe å ruse seg på ihvertfall.

Har aldri prøvd Truxal.
Men jeg tipper at du blir sliten, og sover lengre en ellers.
Så er det lettere å sovne inn.

PS: jeg har ikke erfaring med Truxal.
Men har prøvd andre antipsykotika (Syprexa, serequel og Leponex)
Vis hele sitatet...
Ifølge felleskatalogen skal Truxal fungere mot angst, søvnproblemer etc etc og det er hva jeg mener jeg fikk det utskrevet for også. Men dette er 6 år siden så jeg husker egentlig ikke om det hadde noe effekt i.o.m. at jeg sikkert var så innbarka på andre medikamenter også.
Sist endret av Prinz_Valium; 31. januar 2011 kl. 17:23.
Truxal er et svakt antipsykotika, en sukkerpille i mine øyne. Tolvon blir klassifisert som et antidepressiva med histaminerge sedative egenskaper. Det fungerer nok helt fint for søvn. Men ingen av disse preparatene vil gi noe rus alene eller i kombinasjon.
Jeg spiste ett par 60mg Tolvon en gang og det er det jævligste jeg noensinne har vært med på (og jeg har spist 5-6 nozinaner ved flere anledninger). Jeg sov til sammen en hel helg kun avbrutt av et par ganger jeg våknet fordi jeg følte meg jævlig tilogmed når jeg sov. Og når jeg var våknet var det vanskelig å sovne igjen siden jeg følte meg så jævlig, og alt jeg ville var å sove selvom jeg visste det var jævlig og. Helt håpløs situasjon for meg.
Så utifra det vil jeg ikke anbefale det i det hele tat, men kanskje hvis de ikke er så sterk, og jeg ville kunne tatt max 1.
Sitat av El Capitan Vis innlegg
Jeg spiste ett par 60mg Tolvon en gang og det er det jævligste jeg noensinne har vært med på (og jeg har spist 5-6 nozinaner ved flere anledninger). Jeg sov til sammen en hel helg kun avbrutt av et par ganger jeg våknet fordi jeg følte meg jævlig tilogmed når jeg sov. Og når jeg var våknet var det vanskelig å sovne igjen siden jeg følte meg så jævlig, og alt jeg ville var å sove selvom jeg visste det var jævlig og. Helt håpløs situasjon for meg.
Så utifra det vil jeg ikke anbefale det i det hele tat, men kanskje hvis de ikke er så sterk, og jeg ville kunne tatt max 1.
Vis hele sitatet...
Disse er 10 mg stk så jeg er ikke akkurat dødsbekymret.
Men jeg MÅ ha noe å sove på i mangel på Sobril som jeg foretrekker.
Nozinan har jeg vært borti og det var helt for jævlig.
Sist endret av Prinz_Valium; 1. februar 2011 kl. 05:03.
Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Disse er 10 mg stk så jeg er ikke akkurat dødsbekymret.
Men jeg MÅ ha noe å sove på i mangel på Sobril som jeg foretrekker.
Nozinan har jeg vært borti og det var helt for jævlig.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke at du kan ha brukt sobril mot søvnproblemer,da er det kun angsten som er årsaken til søvnproblemene da el?
Jeg husker jeg tok sobril i desperasjon mot søvn engang uten noe hell og var hos legen noen dager etter for å få sovemedisin,han bare lo av meg å sa,nei sobril fungerer ikke til det og gav meg imovane!

Enda angst var min søvnproblemårsak,det ubehagelige som setter seg i magen du sikker vet hva jeg mener om du har hatt det samme!
Sitat av murmade Vis innlegg
Jeg forstår ikke at du kan ha brukt sobril mot søvnproblemer,da er det kun angsten som er årsaken til søvnproblemene da el?
Jeg husker jeg tok sobril i desperasjon mot søvn engang uten noe hell og var hos legen noen dager etter for å få sovemedisin,han bare lo av meg å sa,nei sobril fungerer ikke til det og gav meg imovane!

Enda angst var min søvnproblemårsak,det ubehagelige som setter seg i magen du sikker vet hva jeg mener om du har hatt det samme!
Vis hele sitatet...
Problemet mitt er kjærlighetssorg og jeg syns Sobril funker helt fint.
Jeg blir sløv og liggende i senga og se på en film på laptopen og kjenner jeg blir mere og mere døsig også *poff* slokner jeg.

Begynte opprinnelig å bruke det som kur mot intense fyllekuler, men de funker bra mot tankekjør og hjertesorg også.
Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Problemet mitt er kjærlighetssorg og jeg syns Sobril funker helt fint.
Jeg blir sløv og liggende i senga og se på en film på laptopen og kjenner jeg blir mere og mere døsig også *poff* slokner jeg.

Begynte opprinnelig å bruke det som kur mot intense fyllekuler, men de funker bra mot tankekjør og hjertesorg også.
Vis hele sitatet...
aha da forstår jeg,ja det har du helt rett i oxazepam er etter min mening det beste stoffet mot akkuratt slike ting,bare synd du blir så j fort tolerant til det,hos meg er det helt slutt,kroppen forkaster det bare føles det som,merkelig greier,føles nesten værre med enn uten,og det som var såå bra en stund,og første gangene var jo helt himmelsk husker jeg!Det var det definitivt beste jeg noen gang har prøvd mot dårlige følelser!

nå har jeg gått over til zopiclone og rivotril på dagtid,noe som også er ganske bra og som er VELDIG vanskelig å bli tolerant mot i forhold,"zopiclonen altså"for meg hvertfall
Sist endret av murmade; 1. februar 2011 kl. 12:47.
Jeg bruker tolvon daglig, men om jeg tar dem for lang tid før leggetid, får jeg "kramper" i beina, det liksom kiler i musklene og jeg klarer ikke holde dem i ro. Noen som har opplevd lignende?
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Jeg bruker tolvon daglig, men om jeg tar dem for lang tid før leggetid, får jeg "kramper" i beina, det liksom kiler i musklene og jeg klarer ikke holde dem i ro. Noen som har opplevd lignende?
Vis hele sitatet...
Ja. "restless legs" heter det.
Og det finnes det som for alt annet,medisiner mot!

Tviler på at det har noe med tolvon å gjøre,dette er noe som kommer og går vet jeg!"
Sist endret av murmade; 1. februar 2011 kl. 14:13.
Sitat av murmade Vis innlegg
Og det finnes det som for alt annet,medisiner mot!

Tviler på at det har noe med tolvon å gjøre,dette er noe som kommer og går vet jeg!"
Vis hele sitatet...
Restless legs er en av bivirkningene med Tolvon.
Sitat av mercen Vis innlegg
Restless legs er en av bivirkningene med Tolvon.
Vis hele sitatet...
ok ok da går vinningen opp spinningen,bare å få gitt det støvel`n da!
Jeg bruker også Tolvon daglig. Kjenner ingenting, men tar jeg 3-4 stk da merker jeg trøttheten kommer. Mine er bare på 10mg.
Sitat av Chang Vis innlegg
Jeg bruker også Tolvon daglig. Kjenner ingenting, men tar jeg 3-4 stk da merker jeg trøttheten kommer. Mine er bare på 10mg.
Vis hele sitatet...
legen min sa også at han trodde jeg måtte opp på 30 mg, før jeg i det heletatt hadde prøvd,men 10 funka for meg det!

så det er nok helt normalt!
Sist endret av murmade; 2. februar 2011 kl. 07:34.
Serr funker Tolvon bra på søvn?
Jeg har prøvd en rekke ting som truxal, nozinan, vallergan og egentlig alle di c-prep du kan få.
Remeron virket ganske greit, men du dæven så matlyst man får på dem.
Får man større matlys på Tolvon?
Og hvordan er det; er det prikkinger i beina, gele muskler, kramper og di crappy bivirkningene som seroquel gir?
Sitat av Cherie Vis innlegg
Serr funker Tolvon bra på søvn?
Jeg har prøvd en rekke ting som truxal, nozinan, vallergan og egentlig alle di c-prep du kan få.
Remeron virket ganske greit, men du dæven så matlyst man får på dem.
Får man større matlys på Tolvon?
Og hvordan er det; er det prikkinger i beina, gele muskler, kramper og di crappy bivirkningene som seroquel gir?
Vis hele sitatet...
Nozinan funker jo mest for å være helt apestein.
Du får sove, ja! Men våkner 6-8 timer etterpå og går et døgn og
er sahara i kjeften og orker knapt gå på dass en gang fordi kroppen
veier et tonn.

Helt jævlig opplegg, syns nå jeg.
Sist endret av felix_poker; 2. februar 2011 kl. 21:03. Grunn: Pris
Sitat av Cherie Vis innlegg
Får man større matlys på Tolvon?
Vis hele sitatet...
nei,men de skriver at det kan gi vektøkning så spørs helt hvordan kroppen din er om du får den bivirkningen!

De står også at brystkjertlene vokser,noe jeg som gutt ikke setter noe særlig pris på da,men kanskje dere jenter får større bryster av det?positiv bivirkning

det fungerer helt sinsykt bra for søvn,bedre enn noe du har prøvd inkl rivotril
Sist endret av murmade; 3. februar 2011 kl. 06:59.
Prinz-Valium: Jeg spurte om Tolvon ikke Nozinan.

Murmade: Jeg trenger IKKE opp i vekt akkurat hehe, ok med større pupper, men ellers blir jo resten større og, da er det ikke særlig kult eller merkverdig. Og det er ikke puppa som får fettet først her i gården, det er alt det andre først. lol
Sitat av Cherie Vis innlegg
Prinz-Valium: Jeg spurte om Tolvon ikke Nozinan.

Murmade: Jeg trenger IKKE opp i vekt akkurat hehe, ok med større pupper, men ellers blir jo resten større og, da er det ikke særlig kult eller merkverdig. Og det er ikke puppa som får fettet først her i gården, det er alt det andre først. lol
Vis hele sitatet...
Det må bare prøves,eneste måte å finne ut om nettopp deg vil få denne bivirkningen,har du seriøse søvnproblemer vil jeg absolutt si det er verdt å prøve tolvon,merker du klart at du går opp i vekt etter bruk så kast det!men dette er bivivkrninger som kan gjelde mange antidep..ikke kun tolvon

ja ikkesant..pleier å komme der man ikke vil ha det

tolvon er hvertfall helt sykt bra for søvn,enda det er ett cprepp
Sist endret av murmade; 3. februar 2011 kl. 08:44.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
tolvon er noen jævlig dritt medesiner har selv hvert gjennom hele c preperat lista til legen min å minn erfaring er det at tolvon er verken sterke eller gode jeg kunne godt ta 50-60 mg av de uten å sovne
så hadde aldri godde å tatt dem engang
Gode gamle Tolvon! Jeg spiste Tolvon 60-120mg i rundt 2 år før de sluttet å virke helt. Mange forskjellige erfaringer ute og går som med nesten alle andre piller,finns ikke fasitsvar.Noen lærer/skjønner visst aldri det,selvom det ligger mange 1000 tråder om slikt ute på nett.

Mine erfaringer med Tolvon: Utrolig deilig søvn,gjerne 15 timer i ett strekk i samme stilling.Anbefales etter ei fyllekule,du sover vekk fyllenervene noen ganger faktisk,spesielt i starten når du knasker dem og de virker max.

Jeg fikk syke sukkerkick av de,spiste sjokolade o.l i søvne.

Litt hangover dagen derpå,men hvis jeg dusjet i kaldt vann før jeg dusjet normalt kviknet jeg til.

Nei spørr du meg er Tolvon undervurdert. Denne mnd henter jeg full ladning Tolvon igjen,da er det ca 6mnd siden sist så jeg regner og håper på full funk igjen.
Får tolvon på blåresept av legen, men har aldri prøvd de selv, c-preperater skremmer meg :/
Sobril 25mg løser alle mine problemer, alt fra matlyst til angsten.
Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Fikk noen piller kalt Tolvon hos noen.
Er, etter hva jeg forstår, lykkepiller men kan vistnok knock you the fuck out i timesvis sånn at du sover i 12-17 timer
om det skulle være et behov for det.

Noen som har noe aning eller erfaring på saken?
.
Vis hele sitatet...
ja de knocker deg ut i mange timer som du sier,det er det eneste de gjør også,alle sier det samme,tolvon gjør ikke en dritt med "lykken"for bedre følelse må "gaba"stoff brukes,dvs alkohol,benzodiazepiner,o.l brukes som oftes

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Sobril 25mg løser alle mine problemer, alt fra matlyst til angsten.
Vis hele sitatet...
slik følte jeg det også før,inntil abstinensene kommer å tar deg..noe det står er verre enn morfin abstinensene fordi det er så jævla langvarig


du blir litt sinnsyk etter du passerer 4-5 uker med kramper,pulsering,pusteproblemer,øresus og all tenkelig jævelskap.da går det på siste verset skal jeg love deg,da får du virkelig funnet ut av hvor grensene dine går

er en grunn til at det er så mange selvmord ved pilleslutt pass på
Sist endret av ferrys; 5. november 2011 kl. 19:14.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er helt vanlig å få økt matlyst som en bivirkning av Tolvon. Snakker utifra egen erfaring og en del "research" på nettet. Jeg fikk det av denne grunn, samt at det gir deg bedre søvnkvalitet. Fungerer ypperlig om man tar det på kvelden, en god stund før man legger seg. Da unngår man såkalt "hangover".