Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7709
Jeg lurer på hvordan man skal få en god rus på Oxy 20mg hva bør jeg blandet dette med vist jeg skal få en god rus? Nå i dag så blir jeg bare trøtt av å ta mange av dem?
Oxy funker litt forskjellig fra andre morfin preparater, det gir ikke en rus som Dolcontin ville gitt f.eks.

Noen kan få rus på det, tar jeg litt for mye så blir jeg "rusa", men det er ikke alle som blir det. De fleste blir bare trøtt og sløv. Du bør heller ikke blande det med så mye andre ting, Oxy er ganske sterkt.
I USA kaller dem det for HillBilly Heroine.

Det gir ikke samme "varmen" som Ketorax, Dolcontin og rene Morfin preparater gir.

Jeg anbefaler deg å lese denne tråden her https://www.flashback.org/t103579
Der har du 150 sider med stoff om Oxy og hvordan det gir deg best effekt.
Chang's Avatar
Trådstarter
Jeg blander Oxy med Lyrica 300mg om morgenen så tar jeg en oxy og 2 lyrica. Og jeg kjenner det etter 30 min. og det varer nesten hele dagen si ca 10-13 timer. Men noen ganger så blir jeg skikkelig trøtt som du sier. Andre ganger så tar jeg 2 Oxy og en lyrica 300mg da kjenner jeg en varme og fin rus. Har nettopp tatt det nå. :-)

Jeg føler meg veldig fin nå. Så det kan blandes disse har jeg funnet ut.
Men jeg takker for linken Tothep. ;-)

Glemte og nevne at når jeg blir trøtt så drikker jeg litt efedrin, så er jeg der oppe igjen den gir en liten kikk den også. ;-)
Lyrica booster (potenserer Oxy) ganske mye. Det kan du også gjøre med Grapefruitjuice.

Ta lyrica eller juice 30-40 min før Oxy. Det øker virkningen ganske mye.

Men en advarsel.. ikke lek for mye med Oxycodone. Det kommer tilbake "å biter deg i "ræva" før eller siden...
Oxy blandet med Lyrica gjør meg så urolig!!
Kalrer ikke sitte stille...
slut mens leken er gøy ! bortkastet tid å liv, snaker er om er faring,!
Chang's Avatar
Trådstarter
Har nå gjort dette i 2 mnd. Uten å bli bitt. ;-) Men det med grapefruitjuice må jeg prøve, takk for gode råd. :-)
Virker det så trenger jeg ikke Lyrica den er jo svindyr.
Jeg blir fint behagelig passe rusa på oxycontin 20 mg. Tar litt tid før de virker om du ikke knuser dem, men rusen varer mye lenger om du ikke knuser dem. Blanding, føler ikke d er vits å blande med noe. Kanskje en joint, eller noen rivotriler når du kjenner d begynne å avta. Men bland gjerne med allergitabletter mot kløen.
Allergitabletter gjør ingenting annet enn å øke den søvndyssende sedasjonen litt. Det er fordi opiater ikke fører til histamin-utslipp i hjernen, dermed blir antihistaminer mot opiat-kløe ganske tullete.
det funket med zyrtec på meg...ellers er d placebo...
Jeg har også brukt Zyrtec og en generisk versjon samtidig med bl.a kodein. Det hjalp ikke. Phenergan hjelper heller ikke, som er av de mest potente antihistaminene.
Sitat av qtippz Vis innlegg
slut mens leken er gøy ! bortkastet tid å liv, snaker er om er faring,!
Vis hele sitatet...
Jeg støtter denne. Oxycodone er ikke til å leke med!