Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3739
Som sagt, har dette no for seg? Uten å få en jævlig hangover?

Har en valium 5mg en vival mg og en bunch sobril 15mg her
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg ville bare si at valium og vival er to preparater som begge inneholder virkestoffet diazepam. Sobril inneholder virkestoffet oxazepam. Disse virkestoffene er alle sammen det vi kaller benzodiazepiner, og kan enkelt (for enkelt) sies å ha tilnærmet lik virkning.

Jeg vet ikke om du vil oppleve hangover eller ikke, og vet heller ikke hva du legger til grunne for at noe skulle ha "no for seg" så jeg kan ikke si noe mer enn dette.
oxazepam er også en aktiv metabolitt av diazepam. Ser ingen problemer med denne mixen, kjør på (innenfor rimelighetens grenser)
Hvis det er første gang du tar dette så tviler jeg på at du får hangover.
Snarere tvert imot, du vil få økt energi, spesielt av Sobril.

Husker første gangen jeg tok Sobril, hadde så mye energi dagen etter at det var plagsomt. Jeg tok vel en 30-40mg.

Husk at halveringstiden på Diazepam er ganske lang. Noe å tenke på hvis du skal ta det ofte.
TROLLER ITTE
TurboOlsen's Avatar
Trådstarter
Merka ikke noe til denne komboen jeg.. Fikk bare blodsprengte øyer :P Og følte meg litt "lettere"... Må nok doble dosen tenker eg