Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2601
Tok min første flunnis her om dagen rett fra norsk apotek,tok den klokken 20 og la meg på sofaen og tenkte,hvis dette er så bra som de sier vil det nok slå meg ut,neida..tok riktignok vekk alle uro-følelser som sobril,ketorax og sånn gjør men UTEN noen bieffekter,dvs svimmelhet,eufori/snakkesalig/oppspilthet,rus-følelse,du kjente det litt,men det var lite ass..og trøtt ble jeg hvertfall IKKE

gikk å la meg i senga for å sove,stod derretter opp etter en stund og satte meg på dataen 3-4 timer etter inntak,jeg har måtte legge meg av rivotril første gang,sovnet av abodorm og imovane første gang,og sovnet i sosiale selskaper av ketorax før jeg ble vant til det(som virkelig får deg til å ville legge deg ned når afterglowen kicker inn men dette..)

flunnis...wtf..."ETT NARKOTISK STOFF"som legen sa,meg i ræva..jeg ville heller satt zopiclone som aprep fremfor dette VELDIG forutsigbare,non-rusfølelse stoffet,imovane som du faktisk får en rus følelse av kaster de etter deg,MED bivirkninger da selvsagt

men det var jo VELDIG beregnelig,ikke dro trøttheten på,ikke utmerket jeg meg på noen måte,det gav meg kun en god indre ro,så det er jo genialt som dagtid-stoff ikke som sovemiddel hvertfall,det hele endte meg at jeg måtte spe på med to rivotriler og zopiclone for å klare å sovne igjen for jeg klarte det ikke med flunnipam,og jeg jaget ikke rusen eller noe sånt,var faktisk helt rolig og alt

skuffa,tydelig satt på feil hylle etter at noen har tatt tak i akkuratt tilfeldigvis det stoffet og misbrukt det,cannabis var 10 ganger mer søvndyssende når jeg svelget en blomst av det

latterlig
Sist endret av downer; 14. oktober 2010 kl. 16:55.
Hvit eller blå Flunipam? Om du har den hvite, er det ikke sikkert at virkningen blir sterk nok siden du trolig har litt benzotoleranse (mtp Rivotril, Apodorm, Imovane osv).
Hvor er det egentlig du vil med denne posten?
ja flunipam har ingen skikkelig bruksområde det er søppel, å den hangoveren du får av den er det nesten bare å glemme å stå opp. "Rusen" er også veldig oppskryt. imovane og opiater er de beste sovemedesinene. Imovane ftw
Sist endret av onoffon; 15. oktober 2010 kl. 07:40.
jeg har aldri fått hangover av fluni'ser, det er så svakt. 3 stykker + 2 øl er helt ok.
downer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvit eller blå Flunipam? Om du har den hvite, er det ikke sikkert at virkningen blir sterk nok siden du trolig har litt benzotoleranse (mtp Rivotril, Apodorm, Imovane osv).
Vis hele sitatet...
var hvit ja,jeg syns bare rivotril var bedre faktisk,sånn avslappende og søvndyssende enn denne flunnipam.

rivos is on top

fikk ingen hanover av flunnipam,klarte ikke å sovne av den engang så å stå opp var INGEN problem,og da hadde jeg også inntatt 2 rivotril pluss imovane itillegg den kvelden

hangover er noe eg skjelden er plaga med heldigvis

i går brukte jeg 4 imovne 7.5 og 4 truxal,det er en grei dose sovemedisin som kan virke,ble trøtt når jeg stod opp igjen hvertfall

så til dere som jakter på den store fuglen,det er mye annet som virker vell så bra.

Sitat av Torshov Vis innlegg
jeg har aldri fått hangover av fluni'ser, det er så svakt. 3 stykker + 2 øl er helt ok.
Vis hele sitatet...
kompis av meg brukte 10 stk av dette daglig og drakk og alt i tillegg i sin "kriminelle"fortid

våkna opp på glattcella og ikke skjønte hvor han var å sånn,hehe

nei medikamentene må behandles med respekt,ingen vits å balansere på grensa,nok av folk som har gått over til den andre siden

Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvit eller blå Flunipam? Om du har den hvite, er det ikke sikkert at virkningen blir sterk nok siden du trolig har litt benzotoleranse (mtp Rivotril, Apodorm, Imovane osv).
Vis hele sitatet...
du som kan mye her,det er ikke noe i veien for å kombinere flunniser og opiater(ketorax)v små doser teoretisk sett?

noen som har gjort det?

vil ikke blande gale stoffer,har da kombinerrt ketorax med sobril og sånn før flere ganger,det er jo i samme gata så burde gå greit det?

Sitat av downer Vis innlegg
var hvit ja,jeg syns bare rivotril var bedre faktisk,sånn avslappende og søvndyssende enn denne flunnipam.

rivos is on top

fikk ingen hanover av flunnipam,klarte ikke å sovne av den engang så å stå opp var INGEN problem,og da hadde jeg også inntatt 2 rivotril pluss imovane itillegg den kvelden

hangover er noe eg skjelden er plaga med heldigvis

i går brukte jeg 4 imovne 7.5 og 4 truxal,det er en grei dose sovemedisin som kan virke,ble trøtt når jeg stod opp igjen hvertfall

så til dere som jakter på den store fuglen,det er mye annet som virker vell så bra.



kompis av meg brukte 10 stk av dette daglig og drakk og alt i tillegg i sin "kriminelle"fortid

våkna opp på glattcella og ikke skjønte hvor han var å sånn,hehe

nei medikamentene må behandles med respekt,ingen vits å balansere på grensa,nok av folk som har gått over til den andre siden



du som kan mye her,det er ikke noe i veien for å kombinere flunniser og opiater(ketorax)v små doser teoretisk sett?

noen som har gjort det?

vil ikke blande gale stoffer,har da kombinerrt ketorax med sobril og sånn før flere ganger,det er jo i samme gata så burde gå greit det?
Vis hele sitatet...
tenkte å begynne med 4 ketoraxer og hvis ikke afterglowen roer meg nok så spe på med en flunniss eller to i verste fall når jeg må gjennomføre en sosial greie

Vil ikke ta for mange ketoraxer,må kjempe for å holde øyelåkka oppe ved en del av demmen det har faktisk bedret seg litt med tiden,men effekten ellers holder seg

men afterglowen av 5-6-7-8 ketoraxer var VIRKELIG søvnTVANGSPREGENDE..hehe,passer dårlig i sosiale settinger
Sist endret av downer; 15. oktober 2010 kl. 08:38.
Jeg tror du rett og slett har en toleranse ovenfor Flunitrazepam, om det er fra naturen eller ei. Noen kan oppleve flunnis rusen som litt forvirrende. Tar man 1 kan man gå rundt og tro at du er helt nykter, mens egentlig eier du ikke nerver. Flunitrazepam er betraktet som ett ganske sterkere stoff enn Clonezepam(?) Rivotril, så er jo litt rart. Selv liker jeg begge to, klarer aldri si hvem jeg synes fungerer best for meg.
Jeg er helt enig i at Fluniser er oppskrytt. Jeg blir faktisk bare rolig og snill av dem, mens av xanor, valium, rivotril, imovane etc blir jeg en gal kjemperuset psykopat.

1 flunpiam er jo bare 1mg flunitrazepam så at du ikke merka stort skjønner jeg godt. Da jeg brukte flunipam i ny og ne tok jeg alltid med meg ett brett, 10stk, med meg ut på byen og tok alle selv. Jeg blir heller ikke noe nevneverdig trøtt av det, mer fjern mens man alikevel føler seg ganske klar i hodet. 10stk har riktig nok alltid gjort at jeg ikke husker mesteparten av kvelden.
downer's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jeg tror du rett og slett har en toleranse ovenfor Flunitrazepam, om det er fra naturen eller ei. Noen kan oppleve flunnis rusen som litt forvirrende. Tar man 1 kan man gå rundt og tro at du er helt nykter, mens egentlig eier du ikke nerver. Flunitrazepam er betraktet som ett ganske sterkere stoff enn Clonezepam(?) Rivotril, så er jo litt rart. Selv liker jeg begge to, klarer aldri si hvem jeg synes fungerer best for meg.
Vis hele sitatet...
nei man må jo bare prøve ikkesant,vi er alle forskjellige

Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Jeg er helt enig i at Fluniser er oppskrytt. Jeg blir faktisk bare rolig og snill av dem, mens av xanor, valium, rivotril, imovane etc blir jeg en gal kjemperuset psykopat.

1 flunpiam er jo bare 1mg flunitrazepam så at du ikke merka stort skjønner jeg godt. Da jeg brukte flunipam i ny og ne tok jeg alltid med meg ett brett, 10stk, med meg ut på byen og tok alle selv. Jeg blir heller ikke noe nevneverdig trøtt av det, mer fjern mens man alikevel føler seg ganske klar i hodet. 10stk har riktig nok alltid gjort at jeg ikke husker mesteparten av kvelden.
Vis hele sitatet...
er det ironi der først eller mente du det?`blandet med alko da går jeg ut ifra

jeg også kan berømme flunni som "klar og beregnelig"du blir i hue,kjente det da litt men fikk ikke bieffektene du får av sobril og alt det andre,at du blir merkbart redusert osv,det virker rett og slett som ett kvalitetsstoff,til høyere opp på liste-preppen du kommer til mer presist og uten bivirkninger er stoffet :P

lista burde vært snudd på hue,hehe

kjørte 6 ketoraxer i går kveld,2 rivotril og 10-20 sobriler 25mg for å roe nerva,da er det sånn at du MÅ gå å legge deg når du kommer innafor døra ass,det ekke tvil om hva du skal hehe,lukka øya and your out...
Du er på farlig vei til å bli hekte her Downer, ketorax og benzoer er et helvete å komme av. Du sier du har stålkontroll men prøv å ta en 2-3 ukers pause.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Flunipam er noe av det beste jeg har vært borti, 1mg kvite tabletter. De fjerner all sinne, aggressjon og hat i meg, samt at jeg greier sosialisere med normale mennesker. Blir helt angstfri, og da greier jeg fungere bra sammen med mennesker som ikke hønsker å ha kriminalitet og stoff rundt seg. Synd at dette er et A-preparat, og at legene skyr dette som pesten. Tror faktisk dette kunne ha hjulpet mange i min situasjon dersom dem ikke begynte og overdrive med rus.
downer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zoloft Vis innlegg
Du er på farlig vei til å bli hekte her Downer, ketorax og benzoer er et helvete å komme av. Du sier du har stålkontroll men prøv å ta en 2-3 ukers pause.
Vis hele sitatet...
hehe,nei nei nei,jeg forstår ikke det der...ikke for å virke dum-navi men jeg har hatt de ketoraxene liggende i skuffen LENGE nå og i går måtte jeg bruke dem,idag føler jeg meg helt løen av alle tabsene jeg puttet i meg igår,å gjett hva,jeg må delta i en stor sosial situasjon hvor jeg må ha piller i dag også selv om det SISTE jeg ønsker er å ta det nå¨så får prøve flunnipam og sobriler nå.for jeg klarer ikke ta ketoraxer idag også,det tar på akkuratt som ei fyllekule..føles som jeg aldri vil bruke det igjen,men jeg må nok..ville heller reist bort vekk for meg selv enn å ta piller idag også men jeg har ikke noe valg

jeg er ikke sånn at jeg får noe sug etter ketorax opiater,tvert imot,jeg blir løen,dårlig som etter ei fyllekule,kan få røde prikker/hoven tryne etter flere enn 4-5 og får bare MINDRE lyst på det,etter denne helga skal jeg ta ei pause på ett parr uker greit detno problemo,merker ikke en dritt til om jeg gjør det uansett,har prøvd før,ketorax kommer jeg ikke til å ta igjen før neste år kanskje

jeg blir ikke hekta samme hva og hvor mye jeg bruker,jeg er visst unntaket,eneste merkelige som skjer etter ketoraxbruk er at jeg ikke liker så god kaffe på en periode,det er det eneste som skjer etter endt bruk

men i dårlige situasjoner er det veldig greit å bruke 1 stk ketorax med sobril,det skal jeg innrømme,men det avhenger av situasjonen inne sug/Avhengihet

Sitat av Stringer Vis innlegg
Flunipam er noe av det beste jeg har vært borti, 1mg kvite tabletter. De fjerner all sinne, aggressjon og hat i meg, samt at jeg greier sosialisere med normale mennesker. Blir helt angstfri, og da greier jeg fungere bra sammen med mennesker som ikke hønsker å ha kriminalitet og stoff rundt seg. Synd at dette er et A-preparat, og at legene skyr dette som pesten. Tror faktisk dette kunne ha hjulpet mange i min situasjon dersom dem ikke begynte og overdrive med rus.
Vis hele sitatet...
ikkesant,veldig nyttig for noen men dessverre ødelagt av idioter

Sitat av Stringer Vis innlegg
Flunipam er noe av det beste jeg har vært borti, 1mg kvite tabletter. De fjerner all sinne, aggressjon og hat i meg.
Vis hele sitatet...
jeg tror vi er enige om og kan karakterisere flunniser som en GOD STOR solid sobril av kvalitet uten at vi blir dizzy,thasts flunnis..avslappa og alt det der,tar bort bekymringer,sinne,angst osv slik i en litt bedre grad enn sob samtidig som du er klar i hue og alt,burde vært bytta plass med so på prepp lista,ingen tvil,hvis det er rus-betegna den lista liksom skal gå etter.
Sist endret av downer; 17. oktober 2010 kl. 11:12.
ArbeidsledigProletar
Sitat av downer Vis innlegg

jeg blir ikke hekta samme hva og hvor mye jeg bruker,jeg er visst unntaket
Vis hele sitatet...
Det DER er "famous last words".
Ærlig talt, du lurer deg selv trill rundt.
downer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det DER er "famous last words".
Ærlig talt, du lurer deg selv trill rundt.
Vis hele sitatet...
ventet på den der ja

men jeg har vært avhengi av tobakk før og kjent hva sug etter ett stoff er for noe og sluttet med det og det var tøft,ikkenoe sug fra disse tabsene jeg har brukt i on og off i 2 år når,benzo og opiater,ingenting whatsoever

er bare ærlig da

intet annet enn at behovet melder seg til de grader når det er noe jeg må gjennomføre som en sosial setting,thats it

da er jeg avhengi,ikke ellers,hverdagen går stort sett medikamentfri i det siste hvertfall.

ellers kan det være en sobril kur i ny og ned i vanskelige dager

men helt ærlig så føler jeg ikke noe sug...jeg vet hva sug er noe kroppen har tilvendt seg er for noe

og jeg har kjørt 4 sobril 25mg flere ganger om dagen i vanskelige perioder,det er noe som burde fått meg avhengi isåfall
Sist endret av downer; 17. oktober 2010 kl. 14:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vet jeg blir fort avhengig og er derfor svært oppmerksom på når det er på tide å snu... for 3 uke siden var det på tide å snu =P idag er det bra jeg snudde!

Husker jeg sa akkuratt det samme "jeg blir ikke avhengig, jeg har full kontroll".. det var for 6 år siden riktig nok. Og jeg hadde kontroll, jeg var ikke avhengig... skulle ønske jeg kunne si det samme idag.

Lever for øyeblikket med et stort vanedannende problem hvor jeg har brukt hasj til å sove. Når ikke hasj var tilgjengelig var det Rivotril som regel som var andrevalget.

Når verken var tilgjengelig slang jeg på halvannet gram med "brus".. Lang historie kort fant jeg fort ut hvordan folk kan forelske seg i det stoffet.

Omlag 3 uker siden var det bomstopp på følgende.

Hasj
Rivotril
Brus

Og jeg har ombestemt meg angående det å "prøve amfetamin bare en gang". Det var det jeg sa om kokain også frem til jeg satt med flere dagers "supply" dersom jeg ruset meg fra jeg kom hjem fra jobb til det var natta. Jeg stoppet ikke før det var tomt og hadde grusomme følger. Gikk i et par uker der jeg kjente at jeg hadde kjørt serotonin-tanken på tomgang eller hvertfall fått tømt en god del.

Lite søvn, dårlig humør og røykslutt...jeg er fortsatt røykfri og rusfri og har opprettholdt jobben. Kjenner at kroppen begynner å komme seg tilbake til hektene, og det er utrolig deilig. Om noen uker har jeg bestemt meg for at en blås en og annen helg er det ingenting galt i.

Men alt annet er svartelistet, og hasj skal IKKE brukes som et søvndyssende middel i lengden. Det er skikkelig bitchy de 2-4 første dagene du forsøker etter en lenger periode å sovne UTEN hasjen..

Deilig å være i kontroll og rusfri, snart tilogmed rein =O (det er festlig å tenke på etter å ikke ha vært det på over et halvt år i denne omgangen).
downer's Avatar
Trådstarter
jeg har mine perioder liksom jeg,kan bruke ganske mye en liten periode for så å ikke trenge det på en del dager/Uker

sobril brukte jeg 100mg i slengen parr tre ganger om dagen,men nå bruker jeg bare to stk,50mg en gang om dagen hvis jeg trenger det.

de siste parr nettene har vært grufulle,får absolutt IKKE sove..i går kjørte jeg 120mg truxxal for å sovne,min høyeste dose hittil,det som er problemet er at jeg blir så fort imun mot alt,virker kanskje 5 ganger også er det slutt,imovane er jeg HELT imun mot selv om jeg har flere ukers mellomrom,det er rart ass,hvrodan er det mulig?kroppen skulle ikke husket" stoffet etter ett parr tre uker?....

dagen før tok jeg først 1 flunipam,kjente ingenting seff,derretter 2 rivotril og siste gangen jeg stod opp 75mg truxxal før jeg klarte å sovne etter 3 timer i senga

flunnipam er bare dritt når det gjelder søvn,fatter ikke at dette har vært sovemedisinen før,og at det er så strengt,man kjenner jo ingenting av dem,det sier jo alle her,skuffa deluxe

rivotril er mye bedre hvertfall.

men de siste parr nettene mine har vært ett must med tabs,men det kan like fort gå over igjen,har gått greit en stund nå før dette

min oppfattning er da at man ikke blir imun mot hasj,snarere tvert imot..ser jo hasj folka blir skeive fort som faen etter års røyking,det må være det flotte med hasj

så det blir vell min neste sovemedisin..sovna som en stein forrige gang jeg prøvde,synd ikke legen kan skrive ut sånn i norge som i california feks
Sist endret av downer; 26. oktober 2010 kl. 16:59.
Man blir ikke immun, men jeg kan love deg at ved flere dagers sammenhengende røyking av samme greiene blir du fort innrøyka og kan finne deg selv etter å ha røyket opp en 5'er av det du igår ikke trengte mer enn 0,5 på en hel kveld..

Its a bitch.. Å bruke det som innsovningshjelp er som jeg nevnte før en dårlig ide...2-4 dager med søvnproblemer som følge .. og det er svært vanedannende. Jeg slutta ett år, men så fort jeg hadde røyka en gang så har jeg ikke vært nykter mer enn en dag sammenhengenede på nærmere ett år nå. Jepp gikk over antall måneder og det viste seg 10 måneder.. var faktisk nærmere ett år enn et halvt.
Sist endret av Coffern; 27. oktober 2010 kl. 20:08.