Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1194
Har nå kjørt apache i 1 mnd. eller.no, med php og alt tilbehør.
Jeg lastet ned fox-serv, som har alt dette i et program og fikser alt oppsett for deg.
Men nå i det siste har apache sluttet å svare, den kjører, men jeg kommer ikke inn på siden.
Jeg restarter apache og alt funker, i 30 min!

Noen som har hatt samme problemer? Og/eller vet noe i conf. filen som kan focke seg?
denne posten er ikke til noen hjelp, bare et spørsmål. hvor får du fox-serv fra?
Så jeg må altså ha apache på maskina uansett?
apahce fulger med fox-serv.. alt settes opp med foxserv (apache, mysql, php osv) jeg skal se om jeg finner en "bedre" url.. hold on
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Tok deg 1 min ja
Takktakk folket. Jeg prøvde å sette opp apache etter en guide på nettet for ca 1 mnd sia, noe som gikk til hælvete. Håper dette funker bedre!
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Har jo ikke fått svar på spørsmålet mitt enda...
Installer apache på ny, og da mener jeg apache og ikke fox-serv, så setter du opp php og eventuelt mysql etterpå.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det burde virke fint igjen hvis du bare installerer serveren på nytt. jeg har brukt både fox-serv og phpdev3, og dette har aldri skjedd med meg.
Nå har jeg satt opp fox-serv å de greiene.... men åssen kan jeg bytte på hvilken side som kommer opp når noen connecter til servern??? og hvilken port skal de koble på??
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Rot litt rundt i Fox Serv mappen du, vi er ikke mammaen din her altså...
Det var jo ikke det jeg mente da... men siden du har brukt det i en mnd regna jeg med at du visste det liksom.
Gå i apache mappa di, så til conf eller configuration mappa, og åpne httpd.conf i notepad, så blar du nedover til du ser noe som heter home directory, så skifter du det til whateveryouwant