Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 773
Hei. Har brukt imovane til medisinsk bruk nå lenge. Får kun en mild ro av 7,5 MG. Fikk lyst på en liten svai.. vil det oppnås om jeg tar 2X 7,5 MG eller er det for lite? Kun sitte hjemme
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta 10
Vis hele sitatet...
Er du seriøs? Ikke tull med sånt, dette handler om skade reduksjon og for en som ikke har peiling kan ta deg på ordet og spise 10 å få kjipe konsekvenser.

Hvis du får en ro av 7,5 så ville jeg spist 3-4 stk og holdt meg våken for å få en "svai" som du sier
Trådstarter
Sitat av fesk_ Vis innlegg
Er du seriøs? Ikke tull med sånt, dette handler om skade reduksjon og for en som ikke har peiling kan ta deg på ordet og spise 10 å få kjipe konsekvenser.

Hvis du får en ro av 7,5 så ville jeg spist 3-4 stk og holdt meg våken for å få en "svai" som du sier
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar. Prøvde med 2 og det er ikke helt dær liksom. Tar tre da, til neste gang. Takk for svar
Sist endret av Veggen; 29. januar 2020 kl. 21:21. Grunn: Dobbelpost