Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3075
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 200mg Tramadol av en kamerat, kan man oppnå rus på "kun" 200mg? Har ikke tatt noen opiater på godt over et halvt år.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gir meg en kjedelig buzz i noen timer, pass på denne dosen hvis du er utsatt for kramper på noe vis. Begynn forsiktig og fyll på heller.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noe digg man kan blande med?
Jeg synes det er ekstra digg å blande det med en flaske vin - men vær forsiktig hvis du har lav toleranse. CNS-depresjon kan forekomme ved blanding av stoffer.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okey Tenker å ta meg noen øl.. Men hva med Sobril? har èn 15mg, vil jeg merke noe ved å blande den, tramadol og noen øl? Har tidligere hatt ganske høy toleranse (Måtte før oppi rundt 100mg for å kjenne noe), men har ikke tatt noe benzo på 7-8 måneder nå.
Jeg ville ihvertfall fått en grei buzz av den blandingen. Litt spørs på hvor mange øl du har tenkt å drikke da selvfølgelig.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler en "rar" følelse når jeg gjesper, litt som på ssri, har ikke følt dette før. Er det noe å bekymre seg over? Har en ok buzz.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt småkvalm også.. men ikke noe voldsomt
Hva endte du opp med?
Tramadol har litt ssri lignende virknings, tramadol har alltid vært den beste anti-deppresivaen for meg.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har drukket 2 øl nå, men merker at kvalmen bare blir verre og verre.. Dette er en av grunnene til at jeg egt ikke liker opiater, er så mange bieffekter selvom bodyhighen er på topp akkurat nå.
Vi tok 200mg rimelig likt vil jeg tro, så posten når jeg spiste de Men kvalmen kan vel komme av kullsyren kanskje? Jeg har go form selv, og jeg spiser 4-5 daglig men har vært tom en ukes tid, men kvalmen utgår :/
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering på hvordan det gikk:
Ligger i senga klokka 05:30 kvalm som bare faen, og det at det er 25 grader i rommet hjelper heller ikke så mye akkurat. Jeg er ferdig med tramadol, aldri igjen! Eneste som er digg er den chille bodyhighen man får i starten, men da tar jeg heller kodein sammen med noen antihistaminer neste gang. Tramadol er imo et kjedelig drittdrug.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Etter å ha vært nykter lenge f
Oppnår jeg ganske grie eufori av 100-200mg tramadol. Blander du med Paracet forsterket du tramadolen.

Den beste måten å ta de på er å ta 50mg, vente 20 min, ta 50 mg til osv.

Det har noe med at leveren bare tar opp så og så mye så rusen blir sterkere om man tar dem med et lite mellomrom. 20min er visstnok det beste.

200 mg er absolutt nok til å fin en fin svak, men euforsin opiat rus om man ikke har brukt mye oøaite råå en stund.


Når jeg er avhengig av opiater og bruker det er 200mg tramadol ikke nok jeg kjenner det minste av...

Lykke til.

Paracet vil forsterke mye mer enn alkohol. 1 mg Paracet er mer enn nok.

Og OBS, tramadol kan ta opp til 50min å peake. Deler du dosen opp i 2 eller 3 går det altså ca 1.5 timer før du kjenner rusen.

Hadde ikke anbefalt å drikke før det fordi du kan bli ganske fjern av 200mg tramadol.

Pusteproblemer med alkohol osv så lurt å sjekke hvor påvirket du blir av det før du drikker.

En bønne derimot er veldig godt mens du venter og er ikke dirkete farlig medmindre du har noe diagnose som tilsier noe annet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har drukket 2 øl nå, men merker at kvalmen bare blir verre og verre.. Dette er en av grunnene til at jeg egt ikke liker opiater, er så mange bieffekter selvom bodyhighen er på topp akkurat nå.
Vis hele sitatet...


Leste ikke det før nå. Han som anbefalte alkohol til en som skal bruke opiater på første gang på lenge veit virkelig ikke hva han snakker om.

Kvalme er jo veldig normalt når man ikke har brukt opiater på lenge.


Alkohol vil jo forsterke det.

Selv so. Heroinist drikker jeg aldri før opiatene peaker viss ikke aner jeg ikke hvor fjern eller kvalm jeg blir.

Alkohol og opiater er egentlig No-go. Men er man veldig innkjørt på det tror jeg det går greit i moderate mengder, emn absolutt ikke noe man anbefaler en som ikke har tosllersnse...


Blir litt sur.


Tror du hadde fått en digg opplevelse av de uten alkoholen...

100mg kan også være nok med en Paracet for meg etter leng re tids nykterhet. De er ganske potente.

Ble veldig mye jeg skrev her, beklager det.

Beklager også på vegne av de som anbefalte seg alkohol.

200 mg tramadol er en høy dose. 50 mg og en Paracet var nok for smertelindring til meg når jeg er nykter.


Forsåvidt greit du ble lei av opiater. Skal du begynne en karriere på opiater må du regne med mye kvalme når du begynner og slutter med dem. Så en grei advarsel tenker jeg.

Det går relativt fort over igjen. En Paracet vil Nok hjelpe deg om du er litt Hung over.

God bedring og ikke tro på alt som Blir skrevet her.
Sist endret av PapaMarathon; 30. juni 2019 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Etter å ha vært nykter lenge f
Oppnår jeg ganske grie eufori av 100-200mg tramadol. Blander du med Paracet forsterket du tramadolen.

Den beste måten å ta de på er å ta 50mg, vente 20 min, ta 50 mg til osv.

Det har noe med at leveren bare tar opp så og så mye så rusen blir sterkere om man tar dem med et lite mellomrom. 20min er visstnok det beste.

200 mg er absolutt nok til å fin en fin svak, men euforsin opiat rus om man ikke har brukt mye oøaite råå en stund.


Når jeg er avhengig av opiater og bruker det er 200mg tramadol ikke nok jeg kjenner det minste av...

Lykke til.

Paracet vil forsterke mye mer enn alkohol. 1 mg Paracet er mer enn nok.

Og OBS, tramadol kan ta opp til 50min å peake. Deler du dosen opp i 2 eller 3 går det altså ca 1.5 timer før du kjenner rusen.

Hadde ikke anbefalt å drikke før det fordi du kan bli ganske fjern av 200mg tramadol.

Pusteproblemer med alkohol osv så lurt å sjekke hvor påvirket du blir av det før du drikker.

En bønne derimot er veldig godt mens du venter og er ikke dirkete farlig medmindre du har noe diagnose som tilsier noe annet.





Leste ikke det før nå. Han som anbefalte alkohol til en som skal bruke opiater på første gang på lenge veit virkelig ikke hva han snakker om.

Kvalme er jo veldig normalt når man ikke har brukt opiater på lenge.


Alkohol vil jo forsterke det.

Selv so. Heroinist drikker jeg aldri før opiatene peaker viss ikke aner jeg ikke hvor fjern eller kvalm jeg blir.

Alkohol og opiater er egentlig No-go. Men er man veldig innkjørt på det tror jeg det går greit i moderate mengder, emn absolutt ikke noe man anbefaler en som ikke har tosllersnse...


Blir litt sur.


Tror du hadde fått en digg opplevelse av de uten alkoholen...

100mg kan også være nok med en Paracet for meg etter leng re tids nykterhet. De er ganske potente.

Ble veldig mye jeg skrev her, beklager det.

Beklager også på vegne av de som anbefalte seg alkohol.

200 mg tramadol er en høy dose. 50 mg og en Paracet var nok for smertelindring til meg når jeg er nykter.


Forsåvidt greit du ble lei av opiater. Skal du begynne en karriere på opiater må du regne med mye kvalme når du begynner og slutter med dem. Så en grei advarsel tenker jeg.

Det går relativt fort over igjen. En Paracet vil Nok hjelpe deg om du er litt Hung over.

God bedring og ikke tro på alt som Blir skrevet her.
Vis hele sitatet...
Nå skrev jeg min subjektive mening ang. alkohol og Tramadol - som trådstarter var ute etter. Skrev også faresignaler slik som CNS-depresjon som kan forekomme.

Angående kvalme på opiater, peier jeg å kjøpe reseptfrie medikamenter på apoteket for kvalme til bilturer og lignende, og det virker veldig bra. Men her må man kjenne egne grenser, kan fort føre til forgiftning siden kroppen ikke får sagt ifra at mengden er for høy.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kvalme er tegn på overdose ja så veldig greit å ikke fjerne den alarmen...

Har ikke prøvd kvaømesrille de selv for det siden jeg bare har spydd og blir ferdig med der. Særlig da jeg var yngre hehe.

De siste årene jeg har blitt mindre kvalm ved tilbakefall.

Har en misstanke om at heroinen i Danmark er blandet med noe rart man blir ekstra kvalm av.

Heroinen er stort sett mye bedre i Norge..
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Etter å ha vært nykter lenge f
Oppnår jeg ganske grie eufori av 100-200mg tramadol. Blander du med Paracet forsterket du tramadolen.

Den beste måten å ta de på er å ta 50mg, vente 20 min, ta 50 mg til osv.

Det har noe med at leveren bare tar opp så og så mye så rusen blir sterkere om man tar dem med et lite mellomrom. 20min er visstnok det beste.

200 mg er absolutt nok til å fin en fin svak, men euforsin opiat rus om man ikke har brukt mye oøaite råå en stund.


Når jeg er avhengig av opiater og bruker det er 200mg tramadol ikke nok jeg kjenner det minste av...

Lykke til.

Paracet vil forsterke mye mer enn alkohol. 1 mg Paracet er mer enn nok.

Og OBS, tramadol kan ta opp til 50min å peake. Deler du dosen opp i 2 eller 3 går det altså ca 1.5 timer før du kjenner rusen.

Hadde ikke anbefalt å drikke før det fordi du kan bli ganske fjern av 200mg tramadol.

Pusteproblemer med alkohol osv så lurt å sjekke hvor påvirket du blir av det før du drikker.

En bønne derimot er veldig godt mens du venter og er ikke dirkete farlig medmindre du har noe diagnose som tilsier noe annet.





Leste ikke det før nå. Han som anbefalte alkohol til en som skal bruke opiater på første gang på lenge veit virkelig ikke hva han snakker om.

Kvalme er jo veldig normalt når man ikke har brukt opiater på lenge.


Alkohol vil jo forsterke det.

Selv so. Heroinist drikker jeg aldri før opiatene peaker viss ikke aner jeg ikke hvor fjern eller kvalm jeg blir.

Alkohol og opiater er egentlig No-go. Men er man veldig innkjørt på det tror jeg det går greit i moderate mengder, emn absolutt ikke noe man anbefaler en som ikke har tosllersnse...


Blir litt sur.


Tror du hadde fått en digg opplevelse av de uten alkoholen...

100mg kan også være nok med en Paracet for meg etter leng re tids nykterhet. De er ganske potente.

Ble veldig mye jeg skrev her, beklager det.

Beklager også på vegne av de som anbefalte seg alkohol.

200 mg tramadol er en høy dose. 50 mg og en Paracet var nok for smertelindring til meg når jeg er nykter.


Forsåvidt greit du ble lei av opiater. Skal du begynne en karriere på opiater må du regne med mye kvalme når du begynner og slutter med dem. Så en grei advarsel tenker jeg.

Det går relativt fort over igjen. En Paracet vil Nok hjelpe deg om du er litt Hung over.

God bedring og ikke tro på alt som Blir skrevet her.
Vis hele sitatet...
Ja kan det stemme at man forsterker med paracet??? Det har jeg merket og skjønte ingenting 🤣
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Kvalme er tegn på overdose ja så veldig greit å ikke fjerne den alarmen...
Vis hele sitatet...
Kvalme er veldig vanlig å oppleve når man tar opiater nærmest uavhengig av mengden man inntar. Å bruke kvalme som en indikator for overdosering er i beste fall upresist.

Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Blander du med Paracet forsterket du tramadolen.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på det? Tror ikke det stemmer.
Sist endret av Veggen; 30. juni 2019 kl. 22:57. Grunn: Sitat-fiks
Paracetamol forsterker muligens den smertedempende effekten av Tramadol. Ikke selve rusen og eufori osv.
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Paracetamol forsterker muligens den smertedempende effekten av Tramadol. Ikke selve rusen og eufori osv.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg antar at det er snakk om rusgivende effekt her. At paracetamol har smertedempende effekt er vel hevet over enhver tvil.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Bare prøv og hyv innpå 2-3 gram paracet på tramadol folkens, dere vil bli overrasket ca en times tid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy faen som jeg hater tramadol. har vært avhengig i flere år. Eller, det er vel mer abstinensene jeg hater. Verste i verden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe digg man kan blande med?
Vis hele sitatet...
Gress/hasj, all type benso, pregabalin, gabapentin & buprenorfin. Samtlige er megedigg med doodles enligt meg.


▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol har for meg pyton abstinenser. Har gått på det i 5 år, må nå ha store doser dvs 200-300 ny x 3- 4 pr dag. Jeg blandet du med Paralgin forte. Får en grei rus. Og en grei smertelindring. Merker ingenting med kun paracet.