Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2469
Hei,

Jeg inntok en Rivotril (2 mg) for omtrent fem timer siden. Har relativt god toleranse for Benzoer, da jeg stårt fast på Sobril, og har tatt en del Rivotril før. Går det fint å drikke etter dette inntaket?
Det kan ikke vi svare på. Men sannsynligheten for at ting går galt er jo vesentlig større. Det er en risikovurdering du må ta selv.

Om du absolutt vil ha min/vår mening så tror jeg det skal gå bra, men vær forsiktig med alkoholinntaket. Det beste er jo såklart å la være.
Altså hvis du glemte det siden i går, så kanskje du burde styre unna?

https://freak.no/forum/showthread.php?t=293035
Du dør nok ikke av kombinasjonen om du bruker litt sunt vett når du doserer alkohol.
MEN jeg vil anbefale å styre unna.
Hva er vitsen med å ruse seg så mye at man ikke husker rusen i seg selv? Da er det bortkastet imo.
Liten fare for å dø av det, til og med når man drikker masse (hvis man har god toleranse). Men tenkte heller på atferdsmessig. Man blir jo ofte nærmest sinnsyk på rivo og alkohol, hvis det blir tatt samtidig - men nå som det har gått flere timer, kanskje ikke... (Verdt å bemerke at jeg er alkoholiker)
Sist endret av Gothiateke; 28. oktober 2016 kl. 20:08. Grunn: Presisere
Sitat av Gothiateke Vis innlegg
Liten fare for å dø av det, til og med når man drikker masse (hvis man har god toleranse). Men tenkte heller på atferdsmessig. Man blir jo ofte nærmest sinnsyk på rivo og alkohol, hvis det blir tatt samtidig - men nå som det har gått flere timer, kanskje ikke... (Verdt å bemerke at jeg er alkoholiker)
Vis hele sitatet...
Clonazepam har en halveringstid på 20-30 timer så det er nok like aktivt fortsatt,dessverre.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Clonazepam har en halveringstid på 20-30 timer så det er nok like aktivt fortsatt,dessverre.
Vis hele sitatet...
Det er så slett ikke like aktivt på nervesystemet. Det er fremdeles tilgjengelig i kroppen. Diazepam har nogenlunde samme halveringstid, men selve effekten forlater deg etter 5-6 med f.eks Valium.
(høres brutalt hissig ut i svaret mitt, haha, var ikke ment slik).
Sist endret av Gothiateke; 28. oktober 2016 kl. 21:04. Grunn: Sprengt
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Clonazepam har en halveringstid på 20-30 timer så det er nok like aktivt fortsatt,dessverre.
Vis hele sitatet...
Er det ikke typ ~72 timer?
Sitat av hideout Vis innlegg
Er det ikke typ ~72 timer?
Vis hele sitatet...
står på felleskatalogen - for lat til å sjekke selv (under egenskaper på siden der)
Sitat av hideout Vis innlegg
Er det ikke typ ~72 timer?
Vis hele sitatet...
Veldig varierende informasjon egentlig. På felleskatalogen står det 30-40timer, men på wikipedia står det 18-50timer. Mao store individuelle forskjeller, men så mye som 72timer er det nok ikke.
Du kan jo ta et koseglass, men jeg ville vært forsiktig. Ville absolutt ikke dratt ut sånn at du ikke har kontroll over egen tilværelse.
Finner alt fra 40 til 60 timer jeg. Det jeg da lurer på er igrunn, la oss si det er 50t. Så etter 50t så har 2mg effekten halvert seg til 1mg? Hva med de neste 50timene da? Halvert seg til 0 eller 0.5?
Sitat av hideout Vis innlegg
Finner alt fra 40 til 60 timer jeg. Det jeg da lurer på er igrunn, la oss si det er 50t. Så etter 50t så har 2mg effekten halvert seg til 1mg? Hva med de neste 50timene da? Halvert seg til 0 eller 0.5?
Vis hele sitatet...
Det halveres hver gang. 2mg ---> 1mg ---> 0.5 ---> 0.25