Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2015
kan få kjøpt dette, men hva er det, hehe? det er fra en som hadde add eller adhd før
Om du ikke leser igjennom alt, så er det kort sagt ikke noe man vil kunne oppnå noen rus på.
dette er altså happy pills, med masse warnings og hvis jeg fikk det meg meg ordentlig, så får du vel bedre selvtillit i guess?
Sitat av ragnarnilsen34 Vis innlegg
dette er altså happy pills, med masse warnings og hvis jeg fikk det meg meg ordentlig, så får du vel bedre selvtillit i guess?
Vis hele sitatet...
Dette er et antideppresivum (eller lykkepiller om du vil), som er et av de vanligste utskrevne i Norge.

De vil altså ikke gi noen ruseffekt, men kan fungere godt mot milde depresjoner (som man enkelt kan få resept på av legen sin). Du vil trolig føle mange bivirkninger i løpet av de første 2-6 ukene du tar dette, før det oppnår sin effekt. Hvordan de fungerer kan være svært individuelt.

Med mindre det er en del av en langvarig behandling mot depresjon, angst eller liknende, er dette ikke noe å ta.
Sitat av ragnarnilsen34 Vis innlegg
kan få kjøpt dette, men hva er det, hehe? det er fra en som hadde add eller adhd før
Vis hele sitatet...
Om du kjenner noen som har klart å bli kvitt ADHD/ADD, så er jeg veldig interessert i å vite hvordan..
Sitat av 1up! Vis innlegg
Om du kjenner noen som har klart å bli kvitt ADHD/ADD, så er jeg veldig interessert i å vite hvordan..
Vis hele sitatet...
det skjønte ikke jeg heller, men han sa han pluttselig ble kvitt det