Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3805
hei, lurte enkelig på om det går ann og ruse seg på panodil 1 g?
Nei..... Det er ikke mulig.
ok, paragin forte da?
Ja. 4-5 stykker gir deg litt godfeeling. Ellers kan du søke opp codeine extraction
ja, men pass på å ikke facke leveren din
anbefaler å ekstrahere kodein i pillene, digg rus
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ja, men pass på å ikke facke leveren din
anbefaler å ekstrahere kodein i pillene, digg rus
Vis hele sitatet...
forsto ikke helt hva det sto der, en sa kalt vann over natte en annen sa varmt vann..

om jeg tar 5 paragin forte og knuser de i pulver, hvor mye vann skal jeg blande det med? kan jeg blande det med en liten slant og slenge det oppi i en te eller noe ?
Hvis du bare skal ta 5 stykker er det ikke nødvendig å ekstrahere kodeinet. Man gjør det fordi paracetamolen er skadelig for leveren i store doser, men 5 stk én gang er ikke noe stress.
åja, så om man skal ekstrahere pillene så er det om jeg spiser 20 stk om dagen i perioder eller?
om du skal ta en høy dose vil paracetamolen ødelegge leveren din. når du ekstraherer kodeinet vil du kun ha virkestoffet kodein uten pilledrit
hva skjer om jeg blander si 5 paragin forte med 3 liter øl ?
*insert tittel her*
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hva skjer om jeg blander si 5 paragin forte med 3 liter øl ?
Vis hele sitatet...
Død og fordervelse
Paracetamol, Alkohol og Kodein er alle ganske harde på leveren. Det er ikke anbefalt å blande alkohol og piller.

Det som kan skje er at leveren din svikter.
Det som også kan skje er at du flyter på en liten sky i noen timer.

Du får se selv om du er villig til å ta risken.
Sist endret av random42099; 30. november 2011 kl. 19:35.