Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2915
lurer på hvordan dem funker og ossen rus man eventuelt kan forvente av 1 og om det er noe spess?
Tviler på du blir ruset av 1,blir sikkert avslappet og kanskje sovner. De som ruser seg på valium kombinerer dem gjerne med en rev,evt alkohol
Jeg brukte å ta 20mg (4x 5mg) for å kjenne noe fiks.
Drakk jeg alkohol holdt det med 10mg.
okei var bare et generelt spm tviler på at det blir noe inntak

okei passer bedre som muskel avslappende og beroligende og søvn middel da med andre ord?
Man blir like pillefjern på valium som man blir på hyppere etter min mening. Ta 2 og vent en halvtime, men tygg dem, selv om det smaker dritt!
Vil si at Valium er mer akutt antidepresiva enn noe annet, vil si det er som helium for kroppen, alt føles lettere...

Syns det er rart at 5mg er eneste og laveste dose i Norge, 5mg Valium tilsvarer 10mg sobril/oxazepam, og Sobril får du i 10/15/25mg i Norge.
Blå valium til folket!
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Vil si at Valium er mer akutt antidepresiva enn noe annet, vil si det er som helium for kroppen, alt føles lettere...

Syns det er rart at 5mg er eneste og laveste dose i Norge, 5mg Valium tilsvarer 10mg sobril/oxazepam, og Sobril får du i 10/15/25mg i Norge.
Blå valium til folket!
Vis hele sitatet...
hehe såpass :P
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Vil si at Valium er mer akutt antidepresiva enn noe annet, vil si det er som helium for kroppen, alt føles lettere...

Syns det er rart at 5mg er eneste og laveste dose i Norge, 5mg Valium tilsvarer 10mg sobril/oxazepam, og Sobril får du i 10/15/25mg i Norge.
Blå valium til folket!
Vis hele sitatet...
Hehe,om man kan begrense seg så tja. Har som oftest spist dem uten weed eller alkohol og det kan være fint om man er i en litt turbulent periode,har dog aldri fått noe jeg vil kalle en rus. De ytterst få gangene jeg har tatt valium eller lignende med alkohol,har det resultert i total black out,man bør utvise forsiktighet med benzoer etc,abstinensene skal vistnok være av værste slag