Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2536
Vet ikke helt om denne passer i dette foraet, men fant ingen andre foraer som ville vært mer passende.

Jeg har ikke brukt Imovane/zopiclone på 4 måneder, men fikk nå skrevet det ut av legen pga eksamen og mørketid her i nord. Problemet er da at de nå ikke virker for meg i det hele tatt. Jeg har tatt 2 nå, for 2 timer siden, og jeg er fortsatt ikke trøtt, eller det minste svimel eller vimsete, som jeg ble for 4 måneder siden.

Er det noen som har noen erfaring med dette, evnt hva annet jeg kan gjøre enn å skaffe meg en ny legetime og ta opp problemet med han? Som vil ta 3 uker, og da har jeg allerede måtte gå gjennom 3 eksamener, som jeg trolig ikke vil få mer enn 3 timers søvn før til å gjennomføre..-
Får Imovane fast av legen jeg å, bruker kansje èn i uka, effekten syns jeg er svært varierende, noen ganger blir jeg svimmel og sikkler etter senga, andre ganger biter den ikke på i det heletatt, og sjeldne ganger får jeg eufori og sitter å tørrjukker bassen og pc-skjermen...

Har vertfall funnet ut den beste løsninga er å ta Imovane sammen med et måltid, mat og Imovane hører fint sammen.
Men du kan be om å få Stilnoct 10mg, de slår deg ut, men er ikke uvanlig å våkne lys våken etter noen timer, Imovane er bedre å sove på hvis du først sovner, min erfaring.