Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2291
er det noen som har vært borti denne pilla før? hørte rykter i miljøet jeg kjøpte den at det er "rohypnol". jeg spurte om det var "ekte" rohypnol eller flunipam, virkemiddelet i hyppere. trodde jeg hadde gjort det stort nå og skaffet grønne-blåtunge-rohypnol, men nei, det var vell en eller anna variant, som vistnok skulle inneholde flunipam ihvertfall, så jaja..........

Den er helt rund. og veldig enkel. ene siden er helt blank. andre siden er det en kryss-delestrek, eller "delekryss"(?) sugent bilde, bob rana firmaet til roberts father son
http://img508.imageshack.us/img508/4532/img0023cml.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Sist endret av heroline; 18. oktober 2010 kl. 04:14.
Ser ut som en rivotril
Aldri sett den før. Ser ut som en Rivotril uten merking, med fargen til en Paralgin.
rivotril, eller gamle dobble....
den gir effekter som funipam, men synes de virker så jævlig lenge.er stein langt ut på neste dag.har gåttt som ett vrak på dem i 1-2 dager

alene, dårlig
komi av alkohol, kjenner rusen bedre, men pass opp vanskelig og finne "grensen". personlig bare 1-2 enheter
kompi av alkohol og hasj, denne liker jeg. spiser innpå 2 stk, åpner øln, tar trekk, så drikker rolig tempo.

edit: det må vell være ulovlig smuglet inn, og selv regnet jeg med de ikke var fra apoteket. noen som har kommet borti?
Sitat av heroline Vis innlegg
den gir effekter som funipam, men synes de virker så jævlig lenge..
Vis hele sitatet...
ekke det bra da..derfor jeg skulle ønske meg xanor fremfor alle andre benzoz,fordi de sier det varer så lenge
Selv om Xanor varer lengre enn den gitte tiden på 2-4 timer, så varer jo for eksempel Rivotril og Valium mye lenger. Men kanskje det er sånn at Xanor varer lengre med like intens effekt, det er jeg ikke fullstendig sikker på. Sånn selv om mye andre benzdaiazepiner varer lengre alt i alt, har nok med effekten å gjøre.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Selv om Xanor varer lengre enn den gitte tiden på 2-4 timer, så varer jo for eksempel Rivotril og Valium mye lenger. Men kanskje det er sånn at Xanor varer lengre med like intens effekt, det er jeg ikke fullstendig sikker på. Sånn selv om mye andre benzdaiazepiner varer lengre alt i alt, har nok med effekten å gjøre.
Vis hele sitatet...
mener å huske legen sa 8-9 timers effekt,hvis jeg ikke tar feil,det er jo superbra med noe som kan vare litt lenger,synd det er forbudt"

Valium varte 10 minutter på meg når jeg testet det første gang,ja apotek varer alt jeg snakker om her,fikk en varm bølge i magen litt,også ikkeno....prøvd stesolid siden,kjenner det såvidt selv om jeg tar fler,diaz er ikke min kropps medisin hvertfall.

Rivotril ligger over valium og sobril føler jeg i lengde-effekt,valium og sobril er vell ganske likestilt,skal være i teorien,selv om jeg syns sobrilen slår MYE mer og er ett bra oppløsende og irritasjonsdempende benzodiapin som også rivoen er.
Sist endret av downer; 21. oktober 2010 kl. 14:49.