Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1040
På jobben min har vi et veldig gammeldags opplegg, hvor vi bruker en bok til å skrive opp selskaper/bestillinger/romreservasjoner. Jeg kunne tenkt meg en enkel online løsning, om det koster noe i måneden er ikke det en hindring (så fremt det kan testes gratis), hvor vi kunne lagt inn slikt. Da hadde det vært mulig å ta imot bestillinger på epost, uten at vi må sitte fysisk på kontoret - det ville gjort livet enklere for alle parter. Er det noen her som vet om en slik nettside, og eventuelt har noen erfaringer fra tjenesten(e)?
Er det hotell? Visbook.
Nei, er en mindre restaurant/kafe, hvor det også er et mindre antall hytter tilknyttet. Mange av hyttene er også fastutleide, så hovedfokuset ligger på mulighet for å registrere selskap/catering/møter.
Høres ut som hva dere trenger er et eller flere delte excel ark som enkelt kan åpnes og redigeres fra nettet.
Ta en titt på Google Spreadsheets, enkel og gratis løsning.
Sist endret av RosaElefant; 31. januar 2016 kl. 15:23.