Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3262
Ok.. Jeg planlegger som sagt dårlig, men når jeg først planlegger dårlig er jeg tidlig ute med løsningen

Jeg trenger som sagt en stk TG08 billett.. Pris kan diskuteres, men rundt org. pris er vel ok?

Takker for alle svar ^^ får håpe jeg kommer meg avgårde til skipet i år og.

Fred ut bitchezz
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Hvorvidt jeg er oppdatert må biletten selges for normal pris.
crEpi's Avatar
Trådstarter
ja, men jeg er villig til å BEDTALE mer om det er måten man må spille fela på. Jeg er keen.

anyone?
Det er ikke lov å selge billetter på svartebørsen for en høyere pris. Oppdages dette av partyticket blir billetten ugyldig. Du kan derimot gi original pris for den, men ikke mer.
crEpi's Avatar
Trådstarter
jaok men faen : p er det INGEN som har en ekstra?
Bare å sette seg i køa på Partyticket.net, alltid en god del billetter som blir solgt tilbake fordi folk ombestemmer seg
crEpi's Avatar
Trådstarter
er i kø. nr 74, fortsatt 0 igjen tror jeg
Har du forsøkt på forumet til TG da? http://forum.gathering.org/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Tror det er noen "gamer" og "foreigner" billetter igjen enda (over 400). Blir ikke disse solgt blir de lagt ut som ordinære billetter.
Hei! Jeg trenger også en billett, så hvis det er noen som ombestemmer seg eller av andre grunner ønsker å selge sin TG08 billett, ønsker jeg med stor glede å kjøpe!

pm meg så kan en deal ordnes
crEpi's Avatar
Trådstarter
minner igjen om mitt ønske om tgbillett^^
Jeg trenger en billett til oxo.
crEpi's Avatar
Trådstarter
trenger fortsatt billett.. Faen slakte, folk må sjekke innboksen sin oftere..

"Sv: Du får TG08 billetten
Hei, jeg solgte billetten til en annen før du skrev tilbake til meg.
Returnerer pengene så snart jeg mottar dem. Så beklager dette."
Hei, jeg vet om noen som ikke skal på TG08 som har bilett.. Skal jeg snakke med han eller ?
Sitat av moridin
Bare å sette seg i køa på Partyticket.net, alltid en god del billetter som blir solgt tilbake fordi folk ombestemmer seg
Vis hele sitatet...
Titusenogetttegn med løsning ovenfor ^
crEpi's Avatar
Trådstarter
står i kø, men er det sansynlig at 280 folk ombestemmer seg? :C
Jeg har en billett som ønskes solgt. Vennligst send meg mail på hakhag[at]hotmail[dot]com.