Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1286
Hei. Noen som har god peiling på paypal her ?
Jeg bruker å kjøpe melanotan å gjør betaling via paypal.
Når jeg betaler til han jeg kjøper av, kommer det en regning på "Elektronikk og hvitevarer". Om varen ikke skulle komme frem, er dette noe paypal vi refundere ?
Ja hvis du blir svindlet får du pengene tilbake. Dette er en av grunnene til at Paypal er så bra som de er. Ble svindlet 1gang selv og alt gikk bra
Jeg har fått tilbake penger flere ganger. mest pga feil vare/feil på varen og av og til for manglende ankomst. Har aldri vært noen diskusjon, bortsett fra at selgeren tydligvis setter med på svartelista (ikke uventet det).

Ved dyre kjøp betaler jeg kun via Paypal nettopp pga det.
Å det spiller ingen rolle om melanotan er ulovlig ?
Sitat av Trheimstone Vis innlegg
Å det spiller ingen rolle om melanotan er ulovlig ?
Vis hele sitatet...
Om du ikke får varen er det bare å sende inn en tvist til paypal. Det verste som skjer er att du får ett "nei".
Sitat av iColdman Vis innlegg
Om du ikke får varen er det bare å sende inn en tvist til paypal. Det verste som skjer er att du får ett "nei".
Vis hele sitatet...
Er litt greit å vite om det ikke vil bli refundert når det er en ulovlig vare. Skal handle for en ganske høy sum.
Sitat av Trheimstone Vis innlegg
Er litt greit å vite om det ikke vil bli refundert når det er en ulovlig vare. Skal handle for en ganske høy sum.
Vis hele sitatet...
Er en stund siden jeg leste paypal buyer protection , men det står tydelig at ulovlige varer ikke blir refundert.
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Er en stund siden jeg leste paypal buyer protection , men det står tydelig at ulovlige varer ikke blir refundert.
Vis hele sitatet...
Men hvordan kan paypal vite at dette er en ulovlig vare når han operer under "Elektronikk og hvitevarer" ? Jeg kan jo bare fortelle at det var en vaskemaskin f.eks ?
Jeg fikk feil vare. Sendte krav på pengene tilbake. Paypal lot meg og selger komme til orde, selger innrømmet at det var feilvare og at enkelte komponenter skulle ettersendes. Paypal dømte i min favør minus selgers fraktkostnader. Veldig fornøyd.
Sitat av Trheimstone Vis innlegg
Men hvordan kan paypal vite at dette er en ulovlig vare når han operer under "Elektronikk og hvitevarer" ? Jeg kan jo bare fortelle at det var en vaskemaskin f.eks ?
Vis hele sitatet...
joa det kan du gjøre, glemte at du skreiv det. Hva med å kjøpe for et relativ mindre beløp første gang for å bygge tillit mellom deg og selgeren? Det du ellers kan gjøre er å koble et kredittkort til paypallen din og om paypal skulle være vrang å returnere penga kan du gå til kredittkort utstederen og da vil de TVINGE paypal til å reversere betalingen.