Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1786
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som har erfaring med å innta piller rektalt? Jeg tenker litt på å prøve dette med imovane, men vil ikke søle bort piller om det ikke fungerer.. Virker det fortere/bedre/mindre eller er det risiko ved det?
Et kjapt søk sa at det er mulig dersom det løses opp i vann og administreres med en sprøyte uten kanyle.
Anonym bruker
"Selvforsynt Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd dette med imovane da jeg leste her på forumet at det skulle være bra. Jeg knuste 6stk 7.5mg tabs blanda i riktig mengde vann og tok det opp i en sprøytepumpe og pumpa det inn. Jeg var litt innspist på imovane den uka så jeg håpte at det skulle gjøre susen. Jeg ble imidlertid veldig skuffa. Jeg opplevde ikke at virkningen kom raskere eller sterkere enn ved oralt bruk. Det er første og siste gang jeg gjør det med imovane ihvertfall.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har ikke prøvd med imovane men med kodein, morfin, diazepam, xanax, tramadol og et par andre pilller samt amf, coke, og mdma flere ganger og det er som regel en del bedre. speed er nyyyydelig, samme med mdma og coke, føler man får 10x mer for penga. Opiater funker litt raskere og føles derfor litt bedre, samme med benzo. Så av alle ting jeg har prøvd rektalt har det vært bedre enn vanlig inntaksmetode. Bare ikke stikk sprøyter i ræva hver dag, med mindre alternativet er i åra
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må tilføye at det er lurt å drite først og at man legger seg på siden/magen noen minutter helst så lenge som mulig. Har du lagt på siden en stund og kjenner at feks speeden kicker så er det såpass nydelig å ligge der at du ikke har lyst til å reise deg engang på en liten stund