Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3282
Hei jeg lurte på om noen vet hvordan mixen av 1500 mg lyrica og Imovane blir? Noen med erfaringer?

Er det ingen? ☹️
Sist endret av borntobeunicorn; 6. juni 2018 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan bli en grei avslappende erfaring, eller dårlig balanse og snøvling om du er uheldig, gjorde du det? Effekt?

s
Deilig uten toleranse. Litt nodding og slikt. Pass på å ta imovane en stund etter lyricaen
Hva er dette Lyrica som folk prater om?
Er ikke det er shitty c-prep?
Lyrica er langt fra shitty, de er god som gull. Tror det akkurat har blitt b-preparat.

s
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lyrica var ett c-prep ja, blitt b-prep nå. Har brukt det mot angst og jeg personlig blir superfin og blodvrengt uten toleranse. Men toleransen bygges superkjapt og abstinensene er uutholdelig for min del, ganske lik benzo abstinenser. Rusen kan sammenlignes med phenibut, bare mer potent. Lyrica booster også cannabis, opiater, benzo og generelt minusrusmiddler.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lyrica var ett c-prep ja, blitt b-prep nå. Har brukt det mot angst og jeg personlig blir superfin og blodvrengt uten toleranse. Men toleransen bygges superkjapt og abstinensene er uutholdelig for min del, ganske lik benzo abstinenser. Rusen kan sammenlignes med phenibut, bare mer potent. Lyrica booster også cannabis, opiater, benzo og generelt minusrusmiddler.
Vis hele sitatet...
Jeg er en visst veldig lite bevandra innen medisin.
Har aldri hørt om Phenibut.

En jeg vet om får Lyrica for nerveskader.
Altså ikke nerver som i angst.

Noen sa Lyrica er likt Neurontin. Det trodde jeg var en medisin mange med epilepsi får.
Men da et ikke-rus eller vanedannende medikament som ofte prøves ut før man gir feks stesolid.

Det høres ikke så veldig artig ut.
Hvorfor btuker folk Lyrica, fremfor feks stesolid eller sobril?

Hva beyr blodvrengt, btw?
Sist endret av Weiland; 17. juni 2018 kl. 20:52.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Weiland Vis innlegg
Jeg er en visst veldig lite bevandra innen medisin.
Har aldri hørt om Phenibut.

En jeg vet om får Lyrica for nerveskader.
Altså ikke nerver som i angst.

Noen sa Lyrica er likt Neurontin. Det trodde jeg var en medisin mange med epilepsi får.
Men da et ikke-rus eller vanedannende medikament som ofte prøves ut før man gir feks stesolid.

Det høres ikke så veldig artig ut.
Hvorfor btuker folk Lyrica, fremfor feks stesolid eller sobril?

Hva beyr blodvrengt, btw?
Vis hele sitatet...
Lyrica kan brukes mot mye, som epilepsi, angst og smerter. Lyrica fungerer på samme plass i hjernen som stesolid og sobril gjør, og har en sammenlignbar effekt. Folk for sikkert utskrevet lyrica fremfor stesolid & sobril pga manglende kunnskap blant leger og legemiddelindustrien. Jeg har prøvd det meste av tabletter og lyrica er noe jeg aldri svelger igjen pga av angstlidelser. Det jeg mente med blodvrengt var kjemperusa, jeg kan få en rus som ligner på en blanding mellom alkohol, speed, og benzodiazepiner.
Noen liker valium, andre heroin, og andre igjen lyrica. Jeg skulle gjerne hatt noen lyrica innabords når som helst, men ser det aldri lenger.

s
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lyrica kan brukes mot mye, som epilepsi, angst og smerter. Lyrica fungerer på samme plass i hjernen som stesolid og sobril gjør, og har en sammenlignbar effekt.
Vis hele sitatet...
Pregabalin gir ikke effekt på hverken GABA-A, GABA-B eller de andre s.k bensodiazepin-receptorerna, tross att det gir lignende effekter.
Det påvirker kalcium-kanaler, glutamat, noradrenalin og annet gøy.
Vanlig missførståelse da det er ett derivat fra GABA.

Weiland: det er mye potentere enn Neurontin, som visst ER vandannende og gir rus.
Og ja, lLyrica er og anti-epileptika, men har mange off-label områder, vilket har gjort det til en av Pfizers best-sellers.

Kan jo tilegges att Lyrica kalles for død for nye nervsenapser.
Sist endret av travaxa; 23. juni 2018 kl. 01:08.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Kan jo tilegges att Lyrica kalles for død for nye nervsenapser.
Vis hele sitatet...
hva mener du med det? =)
Sitat av Alge Vis innlegg
hva mener du med det? =)
Vis hele sitatet...
Å kalle det død er noe sensasjonalistisk men The study shows that gabapentin halts the formation of new synapses, possibly explaining its therapeutic value in mitigating epileptic seizures and chronic pain.

Dette skjer gjennom at det inhiberer thrombospondin som fasiliterer vekst av nye synapseforbindelser

Link
Ohja, drama er viktig!
Noen som vet hvordan lyrica fungere sammenlignet med neurontin? Eller dvs hvordan neurontin fungerer på systemet å effekt? Jeg fikk lyrica av legen,som ville ha meg av oxy,..men lyrica er det værste jeg frivillig har fått i meg!:/ fungerer visst veldig forskjellig på folk,men jeg ble heeelt i tåka..ukonsertrert som faen å burde ikke kjørt bil på de!:@