Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 964
Hei!
I bilen min har jeg et vanvittig rigg som ble satt sammen av en person som heter Jan Roger Grøtbekklien.
Denne består av Pioneer sine ODR høytalere, spiller, forsterkere og 2stk hifonix subber.

Har lagt til bilder av baggasjen og MID HI høytalerne på dashbordet. Bildet at spilleren er for stort, men det er en PIONEER RS-D7R-II ODR spiller.

Problemet mitt her er at en sikring bake har sprengt 100 ampær, og jeg klarer ikke finne slike igjen. Sikringen ser skrur du fast mellom 2 skruer, hvor den ene metalplata på sikringen er som en O, deretter kommer det en plastkube, også da til neste metalplate som ser ut som en U om man ser på langs. Denne er på 100A, og er helt smeltet. Jeg TROR dette er grunnen til at de 2 subbene ikke spiller bake.

Dersom ikke sa selger at man kunne stille dette inne på spilleren, men dette får jeg ikke til.

På alt jeg stiller står det bare "FRONT L-R." Ikke rear, ikke SW. Noen tips?

Ser jo det at å skrive mens man er skikkelig forkjølet og svimmel fører til noen skrivefeil her og der.
Multitalent!
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...2&katid=79&id=
http://www.pioneer.eu/uk/products/25...RII/media.html

sikringen din tok det meg 15sek å finne... googlet 100 ampere sikring bil......
link nr 2 er til brukermanualen på spilleren, der vil du sannsynligvis finne ut hvor du justerer fading...

hett tips til neste gang... bruk google
Trådstarter
15 0
Ja, men dette er ikke HEELT samme som jeg tenker, og jeg er redd denna kanskje ikke vil passe. Uansett, takk for svar!
Ja, jeg veit godt at google is your friend, jeg bare ville ikke finne og bestille feil om dette har noe å si.

Har prøvd å lese gjennom brukermanualen et par ganger, kan være det er noe jeg overser, ellers så finner jeg det ikke der.
Handler ikke om å justere fading, handler om å få subbene til å spille.

Takk for svar! Har bestilt denne. Skal sjekke om denne passer.