Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5296
Halla freaks!
en kompis av meg skriver om at partier til venstre blir dratt lenger og lenger mot høyre, blant annet for å dra rasist stemmer.
lurer på om noen hadde orka å lage liksom en blå vind som dytter alle de røde partiene til høyre? den må liksom gå inni logoene visst dere skjønner.
eller, visst du har en bedre ide, be my guest! har ett bilde av logoene, men kan sikkert finne bedre.
http://p3.no/wp-content/uploads/2011/08/partiene_valg09.jpg

takk på forhånd, ekke no tess med photoshop å sånne greier...
Jeg tror kanskje kompisen din bør lese seg opp bedre på det politiske systemet, å prøve og forstå litt bedre hvordan ting fungerer.
Sist endret av Turrist; 19. desember 2012 kl. 02:17.
Gjorde et forsøk:
http://picz.no/l/2264
Sitat av Turrist Vis innlegg
Jeg tror kanskje kompisen din bør lese seg opp bedre på det politiske systemet, å prøve og forstå litt bedre hvordan ting fungerer.
Vis hele sitatet...
Sier du at kompisen tar helt feil?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Sier du at kompisen tar helt feil?
Vis hele sitatet...
Det går vel ann å endre partiprogrammer til en viss del, uten at man trenger å konkludere med at rasister er målet? Vis meg gjerne kilder dersom du mener noe annet.
Selv om det bør utdypes skulle det absolutt ikke forundre meg. Man ser bl.a hvordan det diskuteres om utlendinger på internett, hvordan det jubles over innskrenkning av deres rettigheter som absolutt ikke strider i mot norsk lov og hvordan det ved så mange tilfeller blir beskrevet, måtte det være online eller ikke, hvordan utlendinger er roten til alt vondt her i landet.

Til tross for absolutt ikke å være rasister(!!), bærer nordmenn svært mye nag til utlendinger. Ofte uten grunn. Så sant de ikke heter Abid Raja eller Zahid Ali, selvfølgelig!

Lykke til med logo
Sitat av stick dude Vis innlegg
Gjorde et forsøk:
http://picz.no/l/2264
Vis hele sitatet...
nå lo jeg godt
wow, tusen takk! funker vell fjell den! med rasist stemmer mente jeg folk som vanligvis ville stemt AP, men som gikk over til FrP pga. innvandrings politikk. jeg tror ikke at politikerne er rasister, men jeg tror de på en måte skaper ett bilde av att invanndrere er late og slemme folk. tusen hjertelig for forsøket, teksten vil til slutt bli postet på radikal front visst dere vil lese den, vet ikke helt når den kommer ut, men dere finner nok den når dere ser bildet!
Sitat av koalafant Vis innlegg
nå lo jeg godt
Vis hele sitatet...
Hvorfor?

wow, tusen takk! funker vell fjell den!
Vis hele sitatet...
Null problem! Er kanskje ikke det beste jeg har laget, lagde logoen midt på natta i ikke-så-ædru tilstand
Sitat av Rød Vannmelon Vis innlegg
med rasist stemmer mente jeg folk som vanligvis ville stemt AP, men som gikk over til FrP pga. innvandrings politikk. jeg tror ikke at politikerne er rasister, men jeg tror de på en måte skaper ett bilde av att invanndrere er late og slemme folk. tusen hjertelig for forsøket, teksten vil til slutt bli postet på radikal front visst dere vil lese den, vet ikke helt når den kommer ut, men dere finner nok den når dere ser bildet!
Vis hele sitatet...
Så du mener AP har et ønske om å få rasister inn i partiet?
Eller ønsker å sanke stemmer hos rasister?

Ja god morgen til pasienten.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Så du mener AP har et ønske om å få rasister inn i partiet?
Eller ønsker å sanke stemmer hos rasister?

Ja god morgen til pasienten.
Vis hele sitatet...
Tror kanskje han mener disse typer mennesker som klandrer utlendingene for alt mulig rart. Disse som ikke vil innrømme det, men som innerst inne misliker utlendinger sterkt. Om utlendingen oppfører seg akkurat som nordmenn flest, da er de OK.

eller er jeg på bærtur, TS?
Sitat av Rød Vannmelon Vis innlegg
wow, tusen takk! funker vell fjell den! med rasist stemmer mente jeg folk som vanligvis ville stemt AP, men som gikk over til FrP pga. innvandrings politikk. jeg tror ikke at politikerne er rasister, men jeg tror de på en måte skaper ett bilde av att invanndrere er late og slemme folk. tusen hjertelig for forsøket, teksten vil til slutt bli postet på radikal front visst dere vil lese den, vet ikke helt når den kommer ut, men dere finner nok den når dere ser bildet!
Vis hele sitatet...
Jeg ser nå at jeg var litt vel krass i første posten min. Det jeg mener er at ting er litt mer nyansert enn slik du/dere får det til å fremstå.

Uansett, kan du legge ut link her når det blir lagt ut? Er veldig nyskjerrig på hva du/dere har å si.