Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 17981
ArbeidsledigProletar
Sitat av Gloss Vis innlegg
Har selv lest og sett Catcher in the Rye og en fornuftig oppegående person kan ikke sammenligne det med COD og mange andre krigsspill
Vis hele sitatet...
Det ble hellier ikke gjort. Dummingen, det var at sensur av ting som "inspirerer" til mord å ting som det ikke skal sensureres da det ikke har noe for seg.
Fucking hell, folks. Det at én person gjørt noe grusomt fordi han mest sannsynlig allerede er psykotisk (Og begynte med steroider, som visstnok kan fremkalle psykose i et fåtall tilfeller)"

At han var psykotisk kan jeg aldri tenke meg at han var, ei heller at han ble psykotisk av ett par små kurer med boler!
Tror du burde lese litt om psykose, Deadlock..
Idioti... Er ikke som om vi legger ut på dødstokt hvis vi spiller wow... hva skal vi gjøre? Rope Arcane Blast og forvente at noe skjer? CHAAAAAAAARGE også løpe bort i superfart og slå?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det ble hellier ikke gjort. Dummingen, det var at sensur av ting som "inspirerer" til mord å ting som det ikke skal sensureres da det ikke har noe for seg.
Vis hele sitatet...
Min påstand er da at det har noe for seg, for som du selv sier at det inspirerer til mord.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Min påstand er da at det har noe for seg, for som du selv sier at det inspirerer til mord.
Vis hele sitatet...
Se på anførselstegnene..
Så du mener at det ikke inspirerer til mord?
Hva som helst kan inspirere en eller annen til å begå mord.
Dette er jo bare en smart PR stønt av Coop og platekompaniet. Dette er gratis PR og den voksene personene her i Norge setter sikkert utrolig stor pris på det disse butikk-kjedene gjør, ergo. Gratis PR + flere kuner!
ArbeidsledigProletar
FLAUT.
Ser dere hva som skjer når dere synes det er bra at butikker tar vekk ting som kan assosieres med terrorhendelsen? En katapult som skyter edderkopper, AKA noe som ikke har rot i virkeligheten blir offer for dette. Noe så uskyldig blir gjort om og blåst opp til å være noe det ikke er. Jeg er flau. Slutt å støtte slike ting.
Har nettop avsluttet en Europa Universalis 3 campaign, og nå føler jeg for å invadere naboland. Hvem er med på annekteringen av Sverige og Finland?
Sitat av clarionify Vis innlegg
Det finnes mange eksempler på voldhandlinger hvor gjerningsmannen oppgir spill som motiv.
Vis hele sitatet...
Som f.eks.?
▼ ... noen uker senere ... ▼
så utrolig teit at det fortjener egentlig ikke oppmerksomhet engang
Han hørte tydeligvis også på musikk mens han drepte alle sammen, skal vi forby musikk.
RoRoRoDinBåt
AtleCom's Avatar
Det viste seg at Breivik brukte spillene for å dekke hva han egentlig brukte tiden sin på inne: Nemlig å lage en bombe, så i teorien har ikke spillene en dritt med saken å gjøre.
Sist endret av AtleCom; 28. august 2011 kl. 00:47.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av AtleCom Vis innlegg
Det viste seg at Breivik brukte spillene for å dekke hva han egentlig brukte tiden sin på inne: Nemlig å lage en bombe, så i teorien har ikke spillene en dritt med saken å gjøre.
Vis hele sitatet...
Når han faktisk skriver i manifestet at han bruker COD:MW2 som en slags arena hvor han øver?

Men jo, du har rett til en viss grad. Han brukte wow som et cover for hva han egentlig brukte tiden til, han forklarte vel for sine venner at han skulle spille wow og dermed måtte dedikere masse tid til det, når han i realiteten planla terroraksjonen.