Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 923
Hei

Til sommeren så reiser jeg nedover en tur til Noahs Ark i Namibia. Og i den anledning så driver jeg å planlegger en del.
Pratet med noen på jobb som fikk meg på den tanken at kanskje det finnes noen steder eller organisasjoner man kan søke om midler eller støtte til. Siden jeg ikke aner hvor jeg skal begynne å lete eller hvordan man skal gå frem så tenkte jeg å spørre her.

Finnes det noen som man kan søke om dette? Hvis ikke, finnes det noen andre måter å gå fram med dette på.

Skal nedover i 3 uker og for en lærling så blir det jo litt penger å spare på et ellers stramt budsjett. Tanken hadde faktisk ikke falt meg før jeg ble fortalt at jeg burde melde meg inn i fagforbundet og høre med de, men tror det bare var et triks for å få meg organisert
Slik jeg ser det så er ikke dette noe annet enn en veldig givende sommerleir for voksne. Det er selvfølgelig hyggelig at de tar seg av forlatte og forhatte dyr, men jeg tviler på at det finnes noen som vil betale denne livsopplevelsen for deg. Det finnes helt sikkert mer effektive metoder å drive dyrebeskytelse på enn å sende bleike nordmenn uten forhåndskunnskaper på arbeidsferie til Namibia.
Hørtes kjekt ut det. du kan jo gjøre som denne karen: http://www.youtube.com/watch?v=tIV-eoLnAg4