Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 748
Anonym bruker
"Sub-tropisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Da jeg var 15år var jeg på fest hos ei på 19!
Var ganske brisen og sa ja til å sove hos ho etter festen.

Da vi skulle legge oss så fant hun frem en liten skål med piller. Hun gav meg 3 kapsler med noe lyseblått pulver aktig oppi. Jeg spurte hva det var og om det var farlig. Ho sa at det var antidepressiva og at hun hadde gjort det mange ganger før.

Ho var utenlandsk og skulle giftes bort. Hun fortalte at hun egt var lesbisk men at hun ikke kunne si det til familien for hun hadde ikke lov til å være det.
Hun fortalte meg dette fordi hun visste veldig godt at jeg var lesbisk siden jeg var helt åpen om det.

Vi lå i senga å snakket en stund. Jeg husker at jeg følte meg veldig rar, hun spurte meg hele tiden om det gikk bra med meg.
Så ble alt plutselig skikkelig blurry. Husker bare små Glimt av at hun var mellom beina mine (fingra og slikka) syner mitt var veldig dissete.

Og neste dag når jeg våkna så var pupillene mine kjempe store, man kunne bare se bittelitt av øyenfargen min. jeg måtte bare bli henta av en kompis, kunne ikke reise hjem sånn. De ble normale etter 3-4 timer.

Det som er spørsmålet mitt da. Er om noen har peiling på om de pillene faktisk var antidepressiva?
Og vis ikke, hva kunne det ha vært?
Mest sannsynlig ikke. Det kan ha vært mdma eller opp knuste valium/xanax puttet i kapsler.

Kapsler fra apotek er som oftest ikke gjennomsiktige og har ofte logo på seg.

Ikke noe kult med en slik opplevelse. Og det er utrolig skittent gjort av en person og lure i noen et stoff på den måten. Pass på hvem du om bringer deg med.

Håper alt går bra med deg nå (da det virker som dette var en stund siden i teksten)
Ville tippet på MDMA. Pupillene blir store, synet kan bli skurrete, som om det vibrerer, og man kan glemme og miste selvkontrollen over seg selv.
Det finnes ikke antidep som virker på den måten. De gir ingen form for rus. Det høres ut som om du har fått rivotril eller lignende.
Tror mest sansynlig MDMA.
Lyseblått kan være MDMA & Blåvalium eller mest sannsynlig lyseblå knips hun har knust til pulver og pakka i kapsler.
Siden du sier du følte deg 'rar' og ikke 'jævlig bra' så kan jeg godt se for meg det var antidepresiva eller noe i den duren.

Jeg tipper på Remeron. Har ut av kjedsomhet spist det et par ganger, da det var flere jeg kjente som fikk det av legen.
Det gjør deg sløv og trøtt og kan gi store pupiller som bivirkning.