Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2191
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta MDMA for første gang til helga. Skal på en stor konsert sammen med et par venner. Har også handla inn litt amfetamin. Kan jeg blande disse to?

Har tidligere tatt extacy, noe som var rått! Hvordan burde jeg dosere? Kjenner dealeren godt, og han sa den her var jævla sterk, den er i krystalform. Droppe eller snorte? Ellers noen tips for å få en bra trip? Skal ikke drikke alkohol!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal ta MDMA for første gang til helga. Skal på en stor konsert sammen med et par venner. Har også handla inn litt amfetamin. Kan jeg blande disse to?

Har tidligere tatt extacy, noe som var rått! Hvordan burde jeg dosere? Kjenner dealeren godt, og han sa den her var jævla sterk, den er i krystalform. Droppe eller snorte? Ellers noen tips for å få en bra trip? Skal ikke drikke alkohol!
Vis hele sitatet...
mdma og extacy (ecstasy) er pretty much det samme bare at ecstasy er i pilleform, drikk 250ml vann i timen hvis du ikke er mye aktiv men hvis du er aktiv (danser, løper osv) så hold deg til 500ml. snorter du det så slår det inn raskere men varer ikke like lenge som oralt, selv bruker jeg og dose opp 120-150mg i gelatinkapsler som jeg svelger og redoserer med halvparten 1-2 timer i peaken

ps: husk å test stoffet ditt
Sist endret av Mysterio16; 27. juni 2018 kl. 01:43.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk å ikke spise for mye før trippen da. Og helst noe lett, salat, suppe etc. Er den jævlig sterk så holder sikkert 150mg. Kos deg!
Plugge for mest effekt.

IKKE miks med amfetamin. Toksitet kan bli slutresultat av MD + amf. Ikke noe vits overhode taget.
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Spis grønnsakene dine, og få i deg nok omega-3, det vil beskytte hjernen din til en viss grad.
Ville ikke blandet IMO, ikke redosert, og ikke snorta det.

Ja, og tyggis.. masse tyggis.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Plugge for mest effekt.

IKKE miks med amfetamin. Toksitet kan bli slutresultat av MD + amf. Ikke noe vits overhode taget.
Vis hele sitatet...
Jeg har masse gode erfaringer med denne kombinasjonen, og det tror jeg også en hel generasjon 90-talls-ravere også har hatt. Begynn med MDMA og doser amf forsiktig så vil du oppleve økt energi og eufori. MDMA er i seg selv særlig giftig, og kombinasjoner øker sjansen for bivirkninger, men akkurat denne komboen må sies å være relativt velutprøvd av mange over ganske lang tid. Anbefaler bananer eller magnesium samme dag for å unngå kramper.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for alle svar!
Begynner nå å bli litt i tvil. Kommer fra en liten by, og skal nå til Oslo på Eninem. Tror det er rundt 60 000 personer som skal på den konserten. Etter konserten skal vi på byen. Kommer jeg til å bli helt flippa? Lite gira på å ikke slippe inn, eller å våkne på glattcella søndags morgen

Burde jeg heller holde meg til speed i helga? Og heller ta MDMA ei helg her hjemme? Jeg skal reise med bare et par kompiser, men de skal drikke alkohol...

Men dersom jeg skal ta;
- Spise et godt måltid med grønnsaker på forhånd
- Spise banan
- Sørge for å drikke godt med vann
- Ha tyggis tilgjengelig

Noe mer jeg burde tenke på? Er hypp på å få en kul trip med bare glede og energi
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville aldri gjort det for første gang, alene, på en sånn tilstelning. Kan fint være øya dine går i kryss og du blir kasta ut. Prøv det under tryggere omstendigheter med gode venner først.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for alle svar!
Begynner nå å bli litt i tvil. Kommer fra en liten by, og skal nå til Oslo på Eninem. Tror det er rundt 60 000 personer som skal på den konserten. Etter konserten skal vi på byen. Kommer jeg til å bli helt flippa? Lite gira på å ikke slippe inn, eller å våkne på glattcella søndags morgen
Vis hele sitatet...
Om du tar det slik at det begynner å virke når du er på vei inn i konserte så pupillene utvider seg og du begynner å skjelve i haken og gnisse tenner slipper du nok ikke inn nei, avhengig av hvor nøye inngangsvaktene er. Om du tar en moderat dose kommer du ikke til å flippe med mindre du er predisponert for det (svært usannsynlig og ser ikke helt hvordan) eller du tar noe annet enn MDMA.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg synes absolutt ikke du burde ta det for første gang på konsert. Kan fort bli litt trippy og masete. Pluss at eminem strengt tatt ikke helt er mdma musikk for de aller fleste da, men smaken er som baken osv.
Magnesium!!
Kan kjøpes på vanlige dagligvarebutikker og du slipper kjevetrøbbelet. Pleier å ta en tidligere på dagen og så en rett før droppet. Vet ikke om den siste er like nødvendig, men placebo er heller ikke å undervurdere . Roll safe!
Ta det på konsert/ skikkelig party første gang, ikke hjemme sammen med gode venner osv! For du får aldri samme effekten igjen som første turen. Så da er det fett å gjøre det orntlig! Få en skikkelig opplevelse ut av det! Vent med å ta det før du er inne på konserten! Evt drop det i køen like før du skal inn, men jeg ville tatt det etter å kommet inn, fordi hvis det blir forsikelser osv, så er det kjipt å stå i kø når det kicker inn. Du blir ikke kastet ut, bare still deg inni mengden av folk. Ingen vakter åler seg inn der, for å hente ut en som er glad liksom! Gjem det inni skoen eller trusa på vei inn, ha nok dop med deg, kjederlig å ha for lite med! Så kan du heller kaste det du ikke får bruk for. Jeg pleier også å faste et døgn før trip, for å få mest funk med tom mage og se bedre ut. Start med 150 mg drop og doser etter hvert som det trengs. La det gå 1 time mellom hvert drop!

Turer du skikkelig, orker du ikke noe bytur etter konserten. Da er du tom! Best å det helt ut der da og dra hjem å sove etterpå. Gjør vel ikke noe om noen ser du er rusa på en konsert med bare fremmede! Drit i de, have fun! Men konserten er jo ute, så du kan jo ha solbriller på, men ikke nødvendig! Hvem bryr seg om folk i mengden er rusa?
Sist endret av Proshift; 30. juni 2018 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar, folkens!
Jeg tok avgjørelsen å ikke ta det denne gangen. Jeg var jo på partyparty hard torsdag og fredag også, der jeg endte opp med å måtte passe på og gjete dritingse kompiser

Så når lørdagen kom, turte jeg rett og slett ikke å sjangse på at noen av de kunne passe på meg dersom jeg skulle flippe helt, hehe

Men jeg har det jo liggende til jeg kommer over et arrangement hvor jeg kan ha med noen kompiser der enkelte holder seg noenlunde i form for å følge med litt
Anbefaler deg å prøve det med folk du stoler på, og når det er god stemning, har mye å si! Gjerne før du skal ut på byen, men vent til det har begynt å virke så du ser hvordan det er og hvordan du reagerer. Hadde ikke gjort det på ett stort arrangement tilfelle du får angst eller panikk følelse