Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3041
Heihei, lurte bare på noen ting her.
Var en kompis av meg som sa han hadde bestilt "rusmidler" lovlig på internett og fått det i postkassa
Jeg er på ruskontrakt og tisser annehver uke noen som vet noen lovlige "rusmidler" man kan bestille og ikke dukker opp der?
tusen takk for all hjelp på forhånd
Alle rusmidler unntatt Alkohol, Tobakk og Koffein er ulovlig i Norge, vi har system som gjør alle rusmidler ulovlige med mindre det er blitt gjort unntak.

Narkotika og rus lovene i Norge er totalt bakvendt og burde liberaliseres, men om du er på rus kontrakt så er det bare best å gå gjennom det og heller være fri etterpå til å gjøre hva man vil.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Alkohol og tobakk. Eneste lovlige du får, uheldigvis/heldigvis. Ruskontrakt er det nok best at du bare kommer deg gjennom, etter den blir du jo fri til å gjøre det du vil.
Plukk fleinsopp om 1-2 mnd. (?)
Overdoser på muskattnøtt.
Røyk rød fluesopp.
Bruk LSD (?)

Alt med ? bak seg er jeg usikker på om blir sporet ved standard urinprøve.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er vel det som bla. Furst kan spore i urin når det gjelder rusmiddel

Rusmiddelanalyser i urin

U-Amfetaminer/Ecstasy
U-Benzodiazepiner
U-Cannabinoider
U-Etylglukuronid spesifikk analyse
U-Kokain
U-Opiater
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan be om flere analyser enn bare en rusmiddelanalyse hvis man har mistanke om noe annet. Men det er ikke så veldig mye mer enn det som er i en rusmiddelanalyse man kan få ut av en urinprøve, Zopiklon f.eks går ikke inn under den analysen, men den kan også påvises i urin som egen analys.
Er du generelt sugen på rus? Som nevnt over her er det ikke mye lovlig her. Lovlig i usa før de rekker å komme på lista er de jo. De nyutvikla stoffene fra bl.a. kina.

Mitt tips: kom deg gjennom testinga. Løp en tur når du blir sugen kanskje. Får hodet ditt av tankesporet.

Sopp vet jeg flere har brukt i avvenning. Men det er ikke samme type stoff som hasj og andre populære ting
Spør legen din om du kan få rekvisisjon på papir. Der står det hvilke stoffer de kan teste.

Hvis ikke så står mange av stoffene oppnevnt her: http://www.akkreditert.no/nn/akkredi...ang/?AkkId=526


Det finnes flere stoffer enn de som er nevnt i linken. Når jeg skulle ta urinprøve på et legekontor i en annen kommune pga jobb og reising, da fikk jeg en såkalt rekvisisjon.
Rekvisisjonen var et ark fra Fürst (Fürst er de som tester urinet for dop). På arket er det en liste med stoffer som kan testes, og fastlegen krysset av for hvilke stoffer som skulle testes.
Hvis du klarer å få en slik rekvisisjon finner du ut hva du blir testet for.
Sist endret av random81320; 13. august 2017 kl. 05:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alkohol, nikotin, koffein og sukker, der har du de lovlige rusmiddlene du finner.