Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223817
Skulle bygge meg data, så ble med her (tror det var sånn)
http://www.damnlol.com/i/179876cb75d152c14e5546692e056264.jpg

Har vært her i to år etter at jeg til, min store overraskelse, visstnok allerede hadde en bruker som jeg hadde mekka til da jeg gikk i femte klasse.
Jeg leste rundt på forumet noen år før jeg lagde meg bruker. Fant det ga jeg leste om WoW, fant mange tråder som det sto nyttige ting i (for en noob(en som ikke kan/forstår hvordan hvordan spillet funker)). Måtte jo tilslutt lage meg en bruker her da. Har ikke vært så veldig aktiv mtp at jeg har 90+ innlegg på litt over 2år men men.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når jeg skulle brygge ferskenvin for første gang, så søkte jeg på hvordan det skulle gjøres. Så kom det opp en link fra freak.
Fikk høre om nff av min kjære samboer. Så nå er jeg hekta
Sitat av navnløsa Vis innlegg
Fikk høre om nff av min kjære samboer. Så nå er jeg hekta
Vis hele sitatet...
Om du liker nFF kan du jo dra samboeren din med her
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg ble kjent her når jeg hadde en stor interesse i medisin av den psyko-aktive varianten, søkte på hva jeg fikk av legen også kom det enten ei side eller 2 på det i google.

Så ikke før nå som jeg har registrert meg har jeg funnet uta at dette er et pc bygging till all interese side, som jeg kan se.

Jeg ble kjent her når jeg hadde en stor interesse i medisin av den psyko-aktive varianten, søkte på hva jeg fikk av legen også kom det enten ei side eller 2 på det i google.

Så ikke før nå som jeg har registrert meg har jeg funnet uta at dette er et pc bygging till all interese side, som jeg kan se.
Not a real gamer
retovio's Avatar
ble kjent her da jeg fikk sykt lyst til å dra på the gathering og begynte å søke for å finne info.
da kom det mange sider til freak og jeg valgte å bli medlem
En kompis søkte etter syke weed-historier tror jeg, så sendte han meg link. Vi ble begge medlem av forumet da vi skjønte at vi var freaks ^^
På leit etter info om diverse ting, endte opp her. Er dog med i mange andre forumer med freak besøkes daglig. Har ikke vært veldig aktiv med innlegg men alt er vel relativt.
Gjennom min venn random71455
googlet og så fant jeg en tråd på freak og måtte lage meg bruker Har også introdusert noen venner freak.no
NFF, eller også kalt Norges Føflekk Forbund, ledet av Atle Antonsens karakter "jølsrud" i programmet tre brødre som ikke er brødre på NRK
jeg fant den ut i det blå ( jeg er den fødte freaken)
Måtte ha svar på noe fort så eneste måten var og skrive på et forum og det ble Freak (helt random)
Gud veiledet meg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fant det på google....og har smugtitta i lang tid før jeg idag fikk laga meg profil ;O)
Google, trengte og få svar på noe.
Fant stadig forum da jeg brukte google for å finne ut av ting, og mange ganger pekte google til dette forumet Masse nyttig her. Kan si jeg fant det gjennom ubevisst random googling
kompis... mozzie
Fylla har skylda
Sitat av SonPro Vis innlegg
Fant stadig forum da jeg brukte google for å finne ut av ting, og mange ganger pekte google til dette forumet Masse nyttig her. Kan si jeg fant det gjennom ubevisst random googling
Vis hele sitatet...
gjorde akkurat det samme
▼ ... over en måned senere ... ▼
kom tilfeldigvis bare helt uventet over navnet nff i en disk gruppe og undersøkte nermere...
Var ikke en så dum læreplass afterall..: freak:
du viste jo den til meg da vettu
En kompis av meg introdusere meg til forumet.
Gjennom en tråd som den gang het; Hvordan gjemme et lik.
Jeg likte den sprøe siden ved forumet (ikke spesifikt for å gjemme et lik) Men for at man kunne spørre om alt fra a-å uten å bli hengt.
Husker faktisk ikke helt men tror det var gjennom google jeg havna her første gang :P
Multitalent!
følte at 80% av ting og spørsmål jeg googlet kom med en link til NFF, så måtte til slutt bare registrere meg, har ikke angret siden
Det hele starta med at en kompis av meg ble bruker her, og etter mange nok linker sendt fra han så ble jeg bruker og har vært innom i ny og ne etter den tid!
Søkte etter noen data-greier. tror det var noe med Komplett eller MPX å gjøre.
Mange år siden.
Fikk meg først bruker for en uke siden
Tg lol.... IRC :3
fordi nFF er plassen!
Litt forskjellig. Har vært innpå et par ganger når jeg har leitet opp info om data og personnummer. Så så jeg at Melcor var aktivt innpå så jeg tenkte "ja, hvorfor ikke?" og nå er jeg medlem her
In Wonderland
Opp igjennom tidene har jeg hørt om nFF i ny og ne, men begynte ikke å lese på forumet før jeg begynte å lete etter svar og informasjon om rus egentlig. Til slutt registrerte jeg meg for å kunne kommentere ting selv.
Våknet opp etter en fuktig natt på byen med en lapp i lomma hvor det sto: freak.no. Dette var et par år siden. Aner ikke noe om hvem, hva eller hvor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
2-3 år siden seint ute siden denne threaden startet i 2004 :O
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skulle skrive skolleoppgave om hasj, og læreren hadde gitt meg utfordringen av å skrive fra mer en bare det negative synspunktet, and years later i'm still here
Jeg fikk høre om nFF gjennom spørretjenesten Sol Guru der folk stiller spørsmål om ting de lurer på, og det var en eller annen figur som spurte etter diskusjonsforum på internett.

Jeg fant igjen spørsmålet her. Og jeg fant ut at jeg ville sjekke hva Norsk Freakforum handlet om.
Sist endret av Fishface; 4. mai 2013 kl. 11:54.
Google. Trengte et ungdomsforum å være på.
Sitat av Lvl1Up Vis innlegg
Google. Trengte et ungdomsforum å være på.
Vis hele sitatet...
Du kom hit fordi du trengte et ungdomsforum? Da har du nok kommet litt feil. For selv om det er en del ungdommer her, er det også en stor andel godt voksne mennesker. Så jeg vil heller si dette er et forum for mennesker i alle aldre enn et undomsforum.
Google. Trengte hjelp angående rusmiddler. Har aldri sett meg tilbake.
▼ ... over en uke senere ... ▼
The Mexican Snack
NachoFreak's Avatar
18 6
Oppdaget forumet av en veldig god venn av meg, så jeg sjekket det ut å lærte meg mer og mer for dagene som gikk. Hvordan man gjorde det, å ditt og datt.
Sist endret av NachoFreak; 27. mai 2013 kl. 23:04.
Sitat av nso Vis innlegg
Ja jeg vet at dette dekkes i profilen, og ja jeg vet at det er en lame thread - men jeg lagde den nå allikevel =)


I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Jeg fikk en mail Skriv hva du mener i rusforumet sto det...
Bare googlet litt, så kom siden frem. Dette forumet virket bra, så sånn gikk det til.
Google fant jeg det på.
Googlet en masse shady ting, og dette forumet dukket alltid opp
▼ ... noen uker senere ... ▼
Forvilla meg inn her en gang for lenge siden.
Husker ikke hva jeg søkte på, men Google brakte meg hit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Søkte et spørsmål på Google

Google er min venn
Sist endret av kidden; 17. juli 2013 kl. 00:46.