Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1077
Når jeg tar frontkameraet på snapchat på mobilen min ( Lg optimus 4x hd) klikker appen. Har reinstallert snapchatt, samtidig som jeg har brukt LG support tool uten at noe funket.

Lurte på om noen hadde en løsning på dette?
Multitalent!
skjekk google play (er vell det det heter? alt har gått i glemmeboken etter at jeg gikk over til IOS)
søk opp snapchat og se om det står noe der, vet det pleide å stå noe om kjente problemer der...

er vell sannsynligvis en oppdatering på enten telefon eller app som må til...
Har en kompis med samme telefon som opplever akkurat det samme. Han har også prøvd å fikse det, uten hell.
Det er den største drittmobilen jeg har hatt, solgte den etter to uker!
Multitalent!
Sitat av MusabaN1 Vis innlegg
Det er den største drittmobilen jeg har hatt, solgte den etter to uker!
Vis hele sitatet...
konstruktivt.. trådstarter får sikkert mye hjelp fra det innlegget
Trådstarter
2 0
selve telefonen er ganske okey sammenlignet med prisen ( 2650) , men når ikke frontkamera og sms funker er det noe galt.

Det går ikke ann å sende sms med telefonen min heller, har sendt smser til kompiser som sier de ikke har mottat noe, er det noen som har samme problemet med samme mobilen? Det står at sms sendes, men ingen sms blir sendt ut og ingenting blir mottat, og ja jeg har betalt mobilregninga
er det noe med min mobil eller er det selve modellen generelt, noen som har noen erfaring med dette?