Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2709
Jeg kjøpte for en stund siden et par gram MDMA fra en kilde som vanligvis har prima varer. Det så ut som det pleier, en slags beige farge, men i motsetning til tidligere var det noen av bitene som hadde flate sider som var helt sorte. Jeg ble litt nysgjerrig, og løste opp en nesten helt sort bit i bittelitt vann i en skje, og la merke til at de sorte partiklene ble liggende igjen i skjeen, som bittesmå sandkorn.

En glimrende idé ble unnfanget, og i vitenskapens navn ble alt blandet i en liten mengde lunkent vann, og filtrert gjennom en te-pose, noe som viste seg å fungere rimelig dårlig, da de sorte partiklene forsvant rett gjennom. Prosjektet ble regnet som mislykket, og det ble satt i en beholder for å dampe bort vannet slik at det skulle bli fine salter igjen. To dager etter ble innholdet sjekket, og nå var det plutselig en "diger", nesten sort klump som lukter veldig lakris. Den er nesten helt klar (som havsalt) på toppen, og blir mer og mer sort nedover.

Hva i alle dager? Lakrislukten har jeg hørt om før, men ikke klart å kjenne i nevneverdig grad fra de produktene jeg har hatt, så det var ikke den store overraskelsen (annet enn kanskje at den var såpass sterk, og helt lik anis/lakris).

Kan noen forklare dette? Jeg er sikker på at det er MDMA...

Jeg har hørt at en del sloppy kjemikere hiver den ferdige "suppa" i en panne, og damper det inn, istedenfor å bruke gass for å felle ut MDMA-HCl. Jeg tenkte kanskje at de har brukt litt ekstra varme, og at det rett og slett har brent seg i bunnen, og at dette nå farger alt? Det kan også være en eller annen precursor, men jeg synes det er litt rart at den bare farget bunnen på de opprinnelige krystallene, mens nå farger de alt.

Så, kan noen belyse dette noe nærmere?
Den ene gangen jeg har vært borti noe som ble fremstilt som MDMA med lakrislukt, viste det seg å være MDA.
phish's Avatar
Trådstarter
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Den ene gangen jeg har vært borti noe som ble fremstilt som MDMA med lakrislukt, viste det seg å være MDA.
Vis hele sitatet...
Hmm...

Ja, kanskje...

Når jeg skrev at jeg var sikker på at det er MDMA, mente jeg egentlig at det ble testet litt og at effektene var veldig like de tidligere.

Jeg har dog lest flere plasser at MDMA "skal" lukte litt lakris?
Jeg har også lest det, men flere ganger fått MDMA som ikke har luktet så veldig lakris. På nett finner jeg påstander om lakrislukt på både MDMA og MDA, og minst én som påstår at MDMA lukter søtt og kjemisk, mens MDA lukter mer lakris. Men jeg har ærlig talt ikke nok erfaring med dette selv til å komme med en bastant påstand.

For alt jeg vet er det omvendt.

Jeg har ikke sett laboratorierapporter på noe av dette.
phish's Avatar
Trådstarter
Det luktet ikke lakris før jeg blandet det i vann og tørket det, men nå lukter det veldig distinkt anis/lakris. Nesten så man kunne mistenke det for å faktisk VÆRE lakris, om man ikke visste bedre. Det jeg har hatt tidligere så veldig likt ut, og luktet helt likt. Lurer på om det forrige kan ha vært fra samme batch, for det så VELDIG likt ut, og det var definitivt ikke MDA...

Jeg har jo hatt lyst til å teste MDA og, så ikke helt krise om det er det, selv om 2g er i overkant i og med at det er en del mer nevortoksisk. Likevel holder jeg en knapp på at det er MDMA inntil videre, vi får se hva de andre sier... takk for input