Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1153
Ja, tittel sier vel det meste.
Har 3 pf pluss 40ml cosylan. Vil dette få en 100 kilos kar uten toleranse til å ha det greit? Eller vil han spy ned bussetet?
Sist endret av Person_navn; 30. september 2016 kl. 19:10.
Om du har det greit eller ikke er nok ikke avhengig av den beskjedne mengden av kodein og ethylmorfin du har tilgjengelig. Etter min mening er mengdene for små til å oppleve rus, både hver for seg og sammen. Dette baserer jeg på din vekt og det som blir tatt for å fårus. Cosylan gir lett kvalme, og er uansett ikke egnet til rus. Beklager om jeg ødelegger moroa.
Klem fra Betty
Gladgutt
Trådstarter
Hm, mener å huske jeg har fått effekt av 5 pf tidligere. Og har definitivt fått effekt av ethylmorfin. Tar dog opiater veeeldig sjeldent, så mulig jeg husker feil.
Jeg vet om folk so får effekt av 3pf hvis de ikke har toleranse. Selv ville jeg droppa cosylanen, jeg blir i alle fall kvalm av den lenge før den får noen rusvirkning.