Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 616
Jeg skal teste GuildWars og WoW for å se hva jeg liker best. Jeg har testet GuildWars, og nå har jeg fått en 10 dagers WoW konto av en kompis for å teste det.

problemet er at jeg ikke skjønner en damn shit av det! Altså, når jeg skal til å lage en account. Må jeg velge hvilken betalingsmetode, og hvor mange måneder jeg vil betale for.

Noen andre som kjenner til dette, og vet hva jeg skal gjøre for å få oppretta denne 10 dagers gratis kontoen?
Blizzard vil at du skal gjøre dette, da de regner med at du skal fortsette med spillet etter at de 10 dagene er over.. Det du kan gjøre, er å legge inn visakort eller noen annen betalingsform de tar, og fjerne den når de 10 dagene har gått.. Eller om du liker spillet, bare la det ligge der, og du har fått en gratis account på en måte
Problemet er at jeg har ikke kredittkort!
Funker det å velge prepaid card som option etter 10day trial?
Du må enten taste inn et prepaid-card eller et visa/mastercard/etc-nummer for å få laget kontoen. Hvis du legger inn kredittkort vil ikke noe bli trekt før de 10 dagene går (er bare en slags garanti for å hindre at folk kan lage tusenvis av kontoer uten mulighet til å bli tatt).

Kjøper du et gamecard vil du ikke kunne bytte det etter du har skrapt av koden, men dagene på det begynner heller ikke å telle ned før de 10 gratis er brukt opp.

Har du ikke VISA har du derfor 3 muligheter:
-Bruk noen andre sitt kort (går ikke å gjette en kode - de sjekker om det er gyldig opp mot BBS i realtime)
-Kjøp et gamecard.
-Ikke begynn med WoW.