Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1877
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Åh nå er jeg så grøsselig lei av at dere ikke kommer inn på chan'en vår
Jeg VET dere er på EFNet mange av dere, men ikke kommer dere inn på #nff .. Har vi gjort noe gale? Er dere ei lenger glad i personene bak tastetrykkene?
Vi føler oss ensome, forlatt, seksuellt frustrerte og andre ytterligheter.. og oppfordrer samtlige til å stikke innom
#nff @ EFNet

("nyhet" skrevet av riv ruskende gal nso)
Better than thou.
nso liker gutter.
hæ?
Opprinnelig postet av tore-
hæ?
Vis hele sitatet...
gutter, han liker gutter.
Overtrøtt eller no Nso? Hehe, syns det kryr av folk på #nFF jeg
original reprint
xaff's Avatar
Lurer på om jeg skal si noe... Nei, bare kom på nff@efnet dere.
Opprinnelig postet av TeQniC
Hehe, syns det kryr av folk på #nFF jeg
Vis hele sitatet...
Det er sjeldent over 70 stk på #nff inkl. boter, mens nFF har over 1700(?) medlemmer.. ikke sååå mange, men alt er jo relativt!
original reprint
xaff's Avatar
Plus at de fleste av dere er bredbåndhorer som bare sitter og idler the day away! YOU KNOW WHO YOU ARE!!
er der ofte jeg, så ikke klag
/me er stamkunde der elns.. fast inventar, heter det vel kanskje.

me <3 #nFF

og et lite utbrudd: JEG KOMMER MEG ONLINE IGJEN HJEMME IDAAAG!"(/&€(&"€@$2538
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Better than thou.
ivertfall da; grunnen til at jeg ikke er der er at dere er på verdens teiteste server bytt til irc.rizenet.org
original reprint
xaff's Avatar
Hmmm... Enten kan alle 72 flytte til en annen server eller så kan en komme på vår... Hardt valg.
surfer, mirc har støtte for multiple servers. så du kan henge på møkkanett og efnet i en og samme mirc.
Jeg er der stort sett hver dag....
Bruker for det meste IRC til å idle. Så hvis det er noen trøst så idler jeg like mye på de andre kanalene også. Men jeg er innom å sier hei av og til.
jeg bruker ikke mirc
Opprinnelig postet av surfer
jeg bruker ikke mirc
Vis hele sitatet...
neivell. så gjør det da. /slap
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Idling er vel en av mine største hobbyer, men av og til ødelegger jeg da idle timen min jeg også
▼ ... over en uke senere ... ▼
Egentlig ganske rart at det kom en diskusjon på dette forumet som kan minne om en vanlig IRC diskusjon Vi har antakeligvis kommet langt i integreringen/utviklingen av de forskjellige tjenestene

-----
eirik, carpe diem!