Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 5581
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
Ville jeg gjort og

TS: jeg er ikke den eneste som kommer til og "rage" om du fortsetter på den måten.. ikke noe frekt ment men du burde kanskje greie og tenke litt selv?

Og du sier til meg at jeg ikke skal bryte reglene ? jeg er fult klar over at jeg brøyt reglene for overdriving av capslock og at jeg ikke skal slenge dritt.
men jeg mener at du burde få høre det så du ikke blir sett på som den største retatden her på nFF

Og du brøyt regelverket du og
Ikke gi kjeft til brukere som bryter regelverket.

EDIT: bare for og ha sakt det karakterer har ikke ein *******' og si på dette forumet jeg vet om et par stk her som har 2-3 men som egnt er jævelig inteligente og bidrar mye til forumet...

Og karakterer på barneskolen? come on m8 !
Vis hele sitatet...
Sorry... Jeg skjønne mere nå og skal ikke være drittsekk mot deg lenger! Ok alt fint, ok!
Begynner å få en god overdose av denne TS jeg også, mulig å legge inn en trådstarter sperre på 1/24timer? Ville fungert, ser ingen negative effekter ved en slik løsning. dog dette kanskje ikke er mulig, så må vi vel bare leve med tomme huer som skriver det de vil (i 10 forskjellige tråder, om ting hos faren sin, og om ting separat hos moren sin) ha, og ikke ha.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Double0Steven Vis innlegg
Rettet på skrivefeilen din jeg, ditt troll
Vis hele sitatet...
Lillefitte (bluewaffel) skal jeg sende bilde ...
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Hmm er ikke 670 bedre enn 7950? eller har jeg bare sammenlignet dem helt feil? O.o
Vis hele sitatet...
Stemmer, jeg hadde tenkt til å anbefale GTX 670, men så leste jeg hva budsjettet hva, men la ikke merke til 7950 sin pris.

Venter på selv mitt 670 skjermkort, det koster kansje 1 hundre lapp mer ..
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Sorry... Jeg skjønne mere nå og skal ikke være drittsekk mot deg lenger! Ok alt fint, ok!
Vis hele sitatet...
ok, det er bra var selv 12 når jeg opretta meg en bruker på et forum (husker ikke hvilket) men da fikk jeg Mye negativ tilbake melding på hvordan jeg oppførte meg. bedre og få høre at du er far 9 måneder før ungen blir født en og få vite det 9 måneder etter at ungen er født.

Men har på freak så holder vi en viss standard som jeg ikke har vert så flink når jeg har krittisert deg. men når det kommer en katt inn i hunde gjeng så vil katten skille seg ut :P og hundene vil reagere.

hadde du lest forumet i noen måneder så hadde du lettere funnet ut hvordan man skal oppføre seg når man lager seg bruker

if you get my point :P

Peace
Sist endret av wizhl; 7. juni 2012 kl. 00:23.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av jugax Vis innlegg
Stemmer, jeg hadde tenkt til å anbefale GTX 670, men så leste jeg hva budsjettet hva, men la ikke merke til 7950 sin pris.

Venter på selv mitt 670 skjermkort, det koster kansje 1 hundre lapp mer ..
Vis hele sitatet...
Er 670 bedre en det andre?
Ja, anbefaler å betale den ekstra hundre-lappen.
Herregud, tårene triller av latter her. Dette må være noe av det mest komiske jeg har sett på freak siden jeg registrerte meg her. Takk Freaks!
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
ok, det er bra var selv 12 når jeg opretta meg en bruker på et forum (husker ikke hvilket) men da fikk jeg Mye negativ tilbake melding på hvordan jeg oppførte meg. bedre og få høre at du er far 9 måneder før ungen blir født en og få vite det 9 måneder etter at ungen er født.

Men har på freak så holder vi en viss standard som jeg ikke har vert så flink når jeg har krittisert deg. men når det kommer en katt inn i hunde gjeng så vil katten skille seg ut :P og hundene vil reagere.

hadde du lest forumet i noen måneder så hadde du lettere funnet ut hvordan man skal oppføre seg når man lager seg bruker

if you get my point :P

Peace
Vis hele sitatet...
Jeg er 13 år ikke 12...

Sitat av jugax Vis innlegg
Ja, anbefaler å betale den ekstra hundre-lappen.
Vis hele sitatet...
Ok takk. Da skøper jeg 670. Men så var det kabinett, har tenkt på denne herhttp://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650800
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg er 13 år ikke 12...
Vis hele sitatet...
ser ingen stor forskjell... ærlig talt, du må skjerpe deg og tenke deg litt mer om før du poster. freak holder ett høyt nivå, så hvis du ikke skjerper deg er du utestengt innen en uke.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thaos Vis innlegg
Herregud, tårene triller av latter her. Dette må være noe av det mest komiske jeg har sett på freak siden jeg registrerte meg her. Takk Freaks!
Vis hele sitatet...
Legg merke til komentar Nr 53. XD
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg er 13 år ikke 12...


Ok takk. Da skøper jeg 670. Men så var det kabinett, har tenkt på denne herhttp://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650800
Vis hele sitatet...
får vel kommentere noe relevant også da... du kommer til å gå drittlei det kabinettet, sjekk ut fractal design define r3

Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Legg merke til komentar Nr 53. XD
Vis hele sitatet...
sånt kan få deg utestengt.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Legg merke til komentar Nr 53. XD
Vis hele sitatet...
La merke til den prepubertale kommentaren ja, hvis det var det du mente.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ser ingen stor forskjell... ærlig talt, du må skjerpe deg og tenke deg litt mer om før du poster. freak holder ett høyt nivå, så hvis du ikke skjerper deg er du utestengt innen en uke.
Vis hele sitatet...
Ok jeg skal ikke poste unødvendige kommentarer skjønner...
Tror nok at det er bedre at du går for denne jeg: Corsair Obsidian 650D God alternativ for dem som skal ha sin første pc.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
fredde1309 .... Det spiller ingen rolle om du er 12 eller 13 ett fett! Som vangsfreaken sa freak holder er høyt Nivå

om en 17 åring skal kjøpe øl og kassadama spør om legg også sier hu at du ikke er gammel nok, men så sier du at du blir 18 om en måned tror du det virkelig har noe og si ?

Må komme med eksempler så jeg får dytta det langt oppi skallen diN!
Ikke bruk over 2k på et kabinett, det er ikke verdt det og som vangsfreaken sa, du blir fort lei av et ''fjortis'' kabinett.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva er egentlig budsjettet ditt? Du sa i den forrige tråden du hadde rundt 8k å bruke på pc, og fikk et fint oppsett for det. Likevel ser du etter dyre kabinetter?
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Tror nok at det er bedre at du går for denne jeg: Corsair Obsidian 650D God alternativ for dem som skal ha sin første pc.
Vis hele sitatet...
Jeg har bygget pc før har jeg sagt. Ok da hadde jeg dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624473

Sitat av Thaos Vis innlegg
Hva er egentlig budsjettet ditt? Du sa i den forrige tråden du hadde rundt 8k å bruke på pc, og fikk et fint oppsett for det. Likevel ser du etter dyre kabinetter?
Vis hele sitatet...
Det er hos moren min...
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har bygget pc før har jeg sagt. Ok da hadde jeg dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624473
Vis hele sitatet...
Føler at du går bare etter utseenden deres istendenfor "effekten"(kjøling, lufting osv), men joda det er opp til deg hva du velger. Ville nok ha valgt 650D hvis du skal ha kabinett til over 1k.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Føler at du går bare etter utseenden deres istendenfor "effekten"(kjøling, lufting osv), men joda det er opp til deg hva du velger. Ville nok ha valgt 650D hvis du skal ha kabinett til over 1k.
Vis hele sitatet...
Men jeg vill ha noe som er OVERPOWER!

Hva med denne hos moren min http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601862
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Men jeg vill ha noe som er OVERPOWER!
Vis hele sitatet...
Fjortistegn

TITEI

Seriøst hør på andre freaks! dem vet hva dem snakker om!!! og ikke velg et kabinett bare fordi det har lys.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Men jeg vill ha noe som er OVERPOWER!
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Øker det den sosiale statusen din, eller hva? Det er helt utrolig unødvendig og ha noe skikkelig "OVERPOWERED" når du kan få det billigere og ikke merke en dritt forskjell på ytelse.
Sist endret av Thaos; 7. juni 2012 kl. 00:42.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
Fjortistegn

TITEI

Seriøst hør på andre freaks! dem vet hva dem snakker om!!! og ikke velg et kabinett bare fordi det har lys.
Vis hele sitatet...
Jeg "vil" ha led og den var ikke så dyr...

Sitat av Thaos Vis innlegg
Hvorfor? Øker det den sosiale statusen din, eller hva? Det er helt utrolig unødvendig og ha noe skikkelig "OVERPOWERED" når du kan få det billigere og ikke merke en dritt forskjell på ytelse.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ha bra utseende...
Jeg blir helt sjokkert over mentaliteten i denne tråden. Det går ærlig talt an å oppføre seg, selv om TS ikke er helt med i gamet og oppfører seg smålig.
Måtte også dra litt på smilebåndet når folk har liret av seg at freak.no holder et høyt nivå. Selvfølgelig er jeg enig i det, men fy faen så visse personer i denne tråden har dradd ned standarden.

Sitat av wizhl Vis innlegg
sant nok! greit at du er ny og alt det pisset der, men faen det går ann og bruke hodet.


Jeg ser for meg TS som en retard med briller og tenna på tørk og er stolt over at han har fått 1 hår på Piiiiiiiiipen


EDIT: Piiiiipen minte meg om denne sangen Artig kar det
Vis hele sitatet...
Du oppfører deg som en sjalu, hormonell 13-åring. Skjerp deg.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Men jeg vill ha noe som er OVERPOWER!

Hva med denne hos moren min http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601862
Vis hele sitatet...
beklager å skuffe deg, men maskina blir ikke sterkere selv om du har ett kabinett fra mars

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg har ikke noe imot gamingcases, men det ser jo ut som en parring av en snømann og ett romvesen
Vis hele sitatet...
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg "vil" ha led og den var ikke så dyr...


Jeg vil ha bra utseende...
Vis hele sitatet...
Jeg vet det ikke teller men jeg skal bruke den på lan og ha utsene konkurranse med vennene mine.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg "vil" ha led og den var ikke så dyr...


Jeg vil ha bra utseende...
Vis hele sitatet...
Det er greit, men det er jo stor forskjell på utseende og overpowered.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
beklager å skuffe deg, men maskina blir ikke sterkere selv om du har ett kabinett fra mars
Vis hele sitatet...
Jeg vet!!!!! xD
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg vet det ikke teller men jeg skal bruke den på lan og ha utsene konkurranse med vennene mine.
Vis hele sitatet...
kjøp ett stilrent kabinett du vil h selv etter du fyller 16, så fyller du det med lys og vifter som du kan fjerne senere corsair obsidian 650D som nevnt tidligere er ett supert kabinett
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Nå sitter jeg her og chatter med dere mens jeg egentlig skal sove, det er en grunn...
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Nå sitter jeg her og chatter med dere mens jeg egentlig skal sove, det er en grunn...
Vis hele sitatet...
da legger du deg. forumet har overlevd over ti år, så det er helt sikkert her når du står opp igjen.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Jeg blir helt sjokkert over mentaliteten i denne tråden. Det går ærlig talt an å oppføre seg, selv om TS ikke er helt med i gamet og oppfører seg smålig.
Måtte også dra litt på smilebåndet når folk har liret av seg at freak.no holder et høyt nivå. Selvfølgelig er jeg enig i det, men fy faen så visse personer i denne tråden har dradd ned standarden.


Du oppfører deg som en sjalu, hormonell 13-åring. Skjerp deg.
Vis hele sitatet...
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thaos Vis innlegg
Det er greit, men det er jo stor forskjell på utseende og overpowered.
Vis hele sitatet...
Ja ja men nå snakket jeg om moren min og faren min ikke bare faren min.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
da legger du deg. forumet har overlevd over ti år, så det er helt sikkert her når du står opp igjen.
Vis hele sitatet...
Trakk på smilebåndet der ja

Men ja, skjønner ikke hva du er oppe for hvis du egentlig skulle sovet. Du kan vel se på PC i morgen?

Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Ja ja men nå snakket jeg om moren min og faren min ikke bare faren min.
Vis hele sitatet...
Den setningen skjønte jeg rett og slett ikke en dritt av i forhold til hva emnet handler om.
Sist endret av Thaos; 7. juni 2012 kl. 00:56.
Sitat av wizhl Vis innlegg
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
Vis hele sitatet...
jeg synes ærlig talt alle som har postet bullshit i denne tråden (inkludert TS) kan legge seg, eller hvert fall ta en pause fra forumet. dette var ikke siktet mot noen spesielle, folk vet selv hvem det gjelder.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
Vis hele sitatet...
Jeg har stoppet nå kan dere stoppe. (ikke for å være sjef!)
Sitat av Thaos Vis innlegg
Trakk på smilebåndet der ja
Vis hele sitatet...
da har da tråden ført til noe bra

Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har stoppet nå kan dere stoppe. (ikke for å være sjef!)
Vis hele sitatet...
gå å legg deg du, så prøver alle på nytt imorgen med en bedre tone
Jeg vet ikke, men for og være helt ærlig så føler jeg at denne gutten er helt "fortapt" xD Jeg og andre freaker prøver virkelig å hjelpe gutten, men vi ser bare at han vil kjøre sitt eget spill.

*Til TS kjøp en systematisk kabinett som har god lufte/kjøling, ryddig og systematisk oppsett for kabler og harddisk! Har du funnet deg en som har disse kraven så kan du etterhvert "pimpe" kabinetten med led, partylys og andre crappy ting som du synes er fint!
Sist endret av Gulingen; 7. juni 2012 kl. 00:56.
Sitat av wizhl Vis innlegg
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
Vis hele sitatet...
Hør her. Du oppfører deg betraktelig verre enn trådstarter i dine barnslige forsøk på å virke erfaren og voksen. Du registrerte deg for under en måned siden og prøver å snakke på vegne av forumet som om du har vært her i all tid, men i praksis virker du mer umoden enn 13-åringen som prøver å få hjelp.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thaos Vis innlegg
Trakk på smilebåndet der ja

Men ja, skjønner ikke hva du er oppe for hvis du egentlig skulle sovet. Du kan vel se på PC i morgen?


Den setningen skjønte jeg rett og slett ikke en dritt av i forhold til hva emnet handler om.
Vis hele sitatet...
Nei da skal jeg pugge til prøve. (som ikke teller) xD
Sitat av wizhl Vis innlegg
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
Vis hele sitatet...
Sa ikke at du nødvendigvis er sjalu, men måten du rakker ned på TS minner om en sjalu og hormonell 13-åring.
Jeg har ikke "raget" på deg, og jeg har ikke hengt ut deg som eneste skyldige. Men, du har hatt en god del usaklige og totalt unødvendige innlegg i denne tråden. Du, samt mange andre. Grunnen til at jeg siterte kun deg, var fordi det ene innlegget var litt mer over kanten enn de andre.

Og, selv om TS har "30 useriøse innlegg som er helt på trynet" betyr ikke det at du trenger å gå ned på et så lavt nivå. Hele greia minte bare veldig om aper i en vill ekskrement-krig.
Sist endret av McLovin; 7. juni 2012 kl. 01:00.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Jeg vet ikke, men for og være helt ærlig så føler jeg at denne gutten er helt "fortapt" xD Jeg og andre freaker prøver virkelig å hjelpe gutten, men vi ser bare at han vil kjøre sitt eget spill.

*Til TS kjøp en systematisk kabinett som har god lufte/kjøling, ryddig og systematisk oppsett for kabler og harddisk! Har du funnet deg en som har disse kraven så kan du etterhvert "pimpe" kabinetten med led, partylys og andre crappy ting som du synes er fint!
Vis hele sitatet...
Jeg tar rådet dit og har valgt kabinettet du sa bestilte det i stad
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hør her. Du oppfører deg betraktelig verre enn trådstarter i dine barnslige forsøk på å virke erfaren og voksen. Du registrerte deg for under en måned siden og prøver å snakke på vegne av forumet som om du har vært her i all tid, men i praksis virker du mer umoden enn 13-åringen som prøver å få hjelp.
Vis hele sitatet...
har igrunn vert her siden 2006... men har lagd ny bruker...
Corsair Obsidian 650D + GTX 670, evt. LED lys som du kan fjerne når du ikke vil være ''fjortis'' mer. Problem solved.

Nå legger jeg meg, noen som joiner? .
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Nei da skal jeg pugge til prøve. (som ikke teller) xD
Vis hele sitatet...
Som ikke teller? Ikke teller til hva?! Hvor kommer disse setningene fra?! Må nesten legge meg ned snart, jeg forstår ikke hva tråden handler om lenger.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Nei da skal jeg pugge til prøve. (som ikke teller) xD
Vis hele sitatet...
da kommer du tilbake på fredag.
Sitat av wizhl Vis innlegg
har igrunn vert her siden 2006... men har lagd ny bruker...
Vis hele sitatet...
Jeg tipper det er fordi den forrige ble utestengt. Det var nok en grunn til at det skjedde.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg tar rådet dit og har valgt kabinettet du sa bestilte det i stad
Vis hele sitatet...
Takk og lov! Føler at du endelig forstår noe!!!!! Begynte å bli litt gærn og måtte forklare og forklare hvorfor det og det....