Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 27706
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
E22 har dem, en butikk på lik linje med MDPC, aldri hørt noen klage på han noen gang.
http://www.e22.biz/E22tubing2.aspx

Når det skal sies, så skal det nok gå fint å kjøpe fra frozencpu også.
Not a real gamer
retovio's Avatar
ok da blir det mest sannsynlig bestilt fra frozencpu da de har rosa tubes
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan jeg ha custom vannkjøling i Corsair 650D? Tenker på å kjøle SLI oppsett samt CPU(en gang senere om jeg har tid og penger)
Sist endret av Oatre; 20. november 2013 kl. 23:44.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Oatre Vis innlegg
Kan jeg ha custom vannkjøling i Corsair 650D? Tenker på å kjøle SLI oppsett samt CPU(en gang senere om jeg har tid og penger)
Vis hele sitatet...
Folk har jo vannkjøling i små micro kabinetter. Med litt fantasi og fjerning av dumme hardisk og cd brønner så blir det god plass
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vekker en gammel tråd nå.. Noen som kan finne/lage meg et oppsett til pcen min som holder seg under 2k?
Eg har sett på techbay sine, men eg ville gjerne hatt en større beholder. Pcen består av i7 2600k og eit evga gtx 560ti på 2gb. Eg har ikkje plan om å vannkjøle grafikkortet da eg trulig kommer til å kjøpe nytt, men om prisen klarer det så hadde det vært fint Kan strekke budsjetter litt, men har ikkje so mykje å gå på. Noken som foressten veit om grafikkortet er ok? Eventuelle tips til grafikkort rundt 2-3 tusen? Takk
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Blir lettere å hjelpe dersom du nevner kabinettet du har, da vi vet hvilke størrelser på radiatorer du kan bruke.
Det gløymte eg ja, er nzxt phantom. Big eller full tower, ka enn det blir kalt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har no fått ordna meg med vannkjøling og har eit spørsmål. Eg kjøpte techbay sin 250ml frittstående tank, men møtte på eit problem. Det er bare 3 gjerner for 1/4 tommers nippler, og det er på toppen menst bunnen er heilt tett.
Det føre til at pumpa mi må suge luften opp, og so ned igjen til der den står og det kan da umulig vere bra for den?
▼ ... flere år senere ... ▼
Veldig bra guide, takk! Når det gjelder rens av loop, spesielt om den er full av guffe fra alger, slik min rigg var, så kom jeg etter mange forskjellige forsøk fram til dette stoffet - som fjernet algene tvert! https://www.youtube.com/watch?v=HqXgi80UoE4