Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 751
hey.

Har akkurat kjøpt meg nye pc deler, men sliter litt med random bluescreens.
0x000004E og 0x000001a.
På den ene stod det noe om Memory management.
Har googla litt, men finner ikke ut hva det kan være. Noen sier det er RAM og noen sier det er software og noen sier det har no med strømmen å gjøra. har legit OS. har kjørt Memtest, men 0 errors der. Har ikke så mye peiling når det kommer til BSOD. Tror ike det har noe med at jeg kjører pcen for hardt. Spilte F.eks Dirt3 uten problemer, men når jeg så på en film fikk jeg BSOD, og når jeg skulle skru av pcen og den begynte å avslutte programmer fikk jeg BSOD. Har ikke fått sjekka dump-filene, men om det trengs kan jeg sjekker dem neste gang og eventuelt poste dem her. need help!

specs:
Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB.
ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 ATX, P67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, CFX& SLI, SATA 6Gb/s, USB 3.0, FW, BT, EFI.
Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, Vengeance Heatspreader, 240 pin.
Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5.
Det du kan gjøre er å sjekke at alt kjører på default i BIOS, og om den er stabil der så kjører du en BIOS update.
-volC's Avatar
Trådstarter
32 3
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Det du kan gjøre er å sjekke at alt kjører på default i BIOS, og om den er stabil der så kjører du en BIOS update.
Vis hele sitatet...
Ja, er på skolen akkurat nå, så må sjekke når jeg kommer hjem. Men hvordan oppdaterer jeg biosen? En av de få tingene jeg aldri har gjort

glemt det. ser at du har en lenke til guiden din for å oppdatere bios, som faktisk er det hovedkortet jeg har:P